Aktualności firm stowarzyszonych

Pierwsze Dreamlinery Air France polecą do Kairu i Montrealu

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: Calibri, serif;"><span><span style="font-family: Arial, serif;"><span><strong>Warszawa, 30.11.2016 r. W pierwszych dniach grudnia b.r f</strong></span></span><span style="color: #000000;"><span style="font-family: Arial, serif;"><span><strong>lota Air France powiększy się o pierwszy samolot Boeing 787 Dreamliner, który w styczniu 2017 rozpocznie rejsowe loty z Paryża (CDG) do Kairu. Jest to już 500. egzemplarz Dreamlinera wyprodukowany przez koncern Boeinga. Jednocześnie linia Air France ogłosiła, że drugi Dreamliner zostanie dostarczony w kwietniu 2017, aby pasażerowie Air France mogli od 1 maja latać komfortowo do Montrealu w Kanadzie. Nowoczesne, ciche maszyny zużywają mniej paliwa i są bardziej przyjazne środowisku naturalnemu. Dzięki elegancko i praktycznie zaprojektowanym kabinom, nowym fotelom, łączności WiFi i innym udogodnieniom, klienci Air France doświadczą nowego poziomu komfortu w podróży.</strong></span></span></span></span></span></p>

>

W najbliższych dniach linie Air France zaczynaj? swoj? przygodę z Dreamlinerami. Pierwszy z nich zasili flotę przewoźnika 2 grudnia b.r., aby wykonać swój pierwszy rejsowy lot do Kairu 9 stycznia 2017. Drugi Boeing 787 zostanie dostarczony w kwietniu 2017. Jak ogłosiły linie, drugi Boeing 787 – “Dreamliner” we flocie Air France będzie latał na trasie z Paryża (lotnisko Paris-Charles de Gaulle) do Montrealu w Kanadzie. Loty rozpoczn? się od 1 maja 2017 i będzie to pierwsza transatlantycka trasa w siatce poł?czeń Air France, obsługiwana przez ten samolot nowej generacji.

Nowy poziom komfortu między Francj? a Kanad?

Nowy nabytek we flocie przyniesie pasażerom Air France wiele udogodnień:

  • Na pokładzie nowego Dreamlinera Air France pasażerowie będ? mieli do dyspozycji najnowszy model fotela typu „kokon” w klasie biznes (30 foteli w kabinie), który rozkłada się do poziomu płaskiego łóżka;
  • Dreamlinera wyposażono w now?, udoskonalon? wersję kabiny Premium Economy z 21 fotelami, która aktualnie należy do najlepszych na rynku;
  • W Klasie Ekonomicznej poleci225 pasażerów;
  • Boeingi 787 będ? wyposażone w Wi-Fi na pokładzie, aby podróżni mogli korzystać podczas lotu z internetu, poczty elektronicznej i innych serwisów z wykorzystaniem laptopów, tabletów i telefonów komórkowych;
  • Okna Dreamlinera s? o 30 proc. większe niż w innych samolotach o podobnych rozmiarach– co oznacza, że nawet podróżni w środkowych rzędach będ? mieć dobry widok;
  • Boeing 787 Dreamliner spala 20 proc. mniej paliwa i emituje 20 proc. mniej dwutlenku węgla w porównaniu z wcześniejszymi modelami, jest też dużo cichszy w czasie startu i l?downia z maszynami o porównywalnych rozmiarach

Partner Air France – linie KLM rozpoczęły loty Dreamlinerami rok temu. Aktualnie posiadaj? 8 maszyn tego typu, które w tym sezonie zimowym obsługuj? 15 tras: Abu Dhabi, Dubai (Emiraty Arabskie), Muscat (Oman), San Francisco, Nowy Jork (USA), Calgary (Kanada), Rio de Janeiro (Brazylia), Chengdu, Hangzhou, Shanghaj i Xiamen (Chiny), Osaka (Japonia), Colombo (Sri Lanka), Kuala Lumpur (Malezja) i Kair (Egipt).

Obie linie w Grupie Air France KLM zamówiły Dreamlinery o identycznej specyfikacji, aby w ramach wspólnego zamówienia spółki korzystać z m.in. wspólnej obsługi technicznej i warunków finansowania.

Komfortowe kabiny Premium Economy w Dreamlinerze – jedne z najlepszych na rynku

Nowa, udoskonalona wersja kabin Premium Economy, w któr? wyposażono Dreamlinery Air France należy do najlepszych na rynku:

  • Fotel w sztywnej obudowie, który rozkłada się do poziomu 130 stopni znajduje się pierwszej trójce na rynku pod względem poziomu odchylenia oparcia;
  • Szeroki fotel o siedzisku 51 cm zajmuje drugie miejsce na rynku wśród konkurencji oferuj?cej klasę ekonomiczn? premium;
  • Siedzisko i oparcie fotela dostosowuj? się do fizjonomii pasażera;
  • Odległość między rzędami siedzeń wynosi 102 cm, co stawia produkt Air France w pierwszej trójce na rynku;
  • Fotel wyposażono w dodatkowe praktyczne schowki;
  • Sztywna obudowa zapewnia więcej prywatności, a także dzięki niej pasażerowie nie naruszaj? nawzajem swojej przestrzeni, nawet po całkowitym rozłożeniu fotela;
  • Kabina Premium Economy w Boeingu 787 mieści jedynie 21 foteli w 4 rzędach.

Fotel i jego otoczenie to najważniejszy czynnik na pokładzie wpływaj?cy na dobre samopoczucie pasażerów. Najnowsze fotele Premium Economy to wynik wspólnej pracy i testów przeprowadzonych przez ekspertów od ergonomii, projektantów, jak też pasażerów i pracowników linii – wszystko po to, aby zapewnić najwyższy standard.

Pasażerowie podróżuj?cy w klasie Premium Economy korzystaj? nie tylko z podwyższonego komfortu na pokładzie, ale też z dodatkowych przywilejów jeszcze przed podróż?:

  • Priorytetowa obsługa na lotniskach dzięki dedykowanym przejściom SkyPriority (aktualnie serwis jest dostępny na ponad 1000 lotnisk na całym świecie);
  • Pasażer klasy Premium Economy może zabrać o 29 kg bagażu więcej w porównaniu z klas? ekonomiczn?: 2 sztuki bagażu rejestrowanego po 23 kg każda oraz 18 kg bagażu podręcznego;
  • Darmowa prasa w podróży i nielimitowana liczba pobrań gazet i magazynów w wersji elektronicznej dzięki aplikacji Air France Press;
  • Możliwość gromadzenia Mil na przeloty nagrodowe i inne benefity w programie lojalnościowym Flying Blue.  

Technologia w parze z ekologi?  

Nowoczesne silniki GEnx-1B, wykorzystanie lżejszych materiałów, bardziej wydajne systemy i najnowsza aerodynamika przyczyniaj? się do znacznej poprawy wydajności samolotu. Dreamliner spala aż do 30 proc. mniej paliwa w porównaniu z maszynami o porównywalnych rozmiarach. Boeing 787 pozwala także znacznie zredukować emisję spalin. Dreamliner jest też dużo cichszy w czasie startu i l?downia a dźwięk, który wydaje można porównać do hałasu generowanego przez duże natężenie ruchu samochodowego.  

Proces produkcji Boeinga 787 generuje mniej odpadów, wykorzystywana jest mniejsza ilość materiałów niebezpiecznych, a te z których zbudowana jest maszyna w dużej mierze nadaj? się do przetworzenia po zakończeniu okresu eksploatacji. Chociaż eksploatacja samolotu jest przewidziana na 30-40 lat, ważne decyzje w zakresie ochrony środowiska podjęto już na etapie produkcji.  

***

Air France, światowy przewoźnik lotniczy z francusk? aspiracj? do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i trosk? o pełny komfort pasażerów podczas lotu na wszystkich codziennych trasach we Francji, w Europie i na świecie.  

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworz? jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym. Grupa oferuje również transport towarów i usługi konserwacyjne dla lotnictwa. Obydwie linie dysponuj? potężn? siatk? poł?czeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. W 2015 roku, Grupa Air France, KLM wraz ze swoimi czteroma markami (Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Transavia i hop!Air France), oferuje pasażerom poł?czenia do316miejscw115 krajach.Flota Grupy liczy obecnie 546 samolotów. W 2014 roku z jej usług skorzystało 87.4   mln pasażerów. Air France-KLM obsługuje do2 200lotów dziennie, a przeloty realizowane s? z lotnisk bazowych Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.  

Więcej informacji o Air France i aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl  

Kontakt dla prasy:  

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924 839

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!