Aktualności firm stowarzyszonych

Od dziś firma wdraża plan przekształcenia i stawia na zmianę wizerunku marki

<p style="text-align: justify;">Od dziś firma wdraża plan przekształcenia i stawia na zmianę wizerunku marki.</p>

>

Grupa FRAIKIN, europejski lider wynajmu długoterminowego pojazdów użytkowych i przemysłowych, ogłosił w dniu dzisiejszym finalizację przejęcia spółki holdingowej FTI przez konsorcjum Alcentra i Värde Partners.

Wczoraj odbyło się pierwsze zebranie nowego zarz?du. Pierre-Louis Colin - prezes zarz?du Grupy - podsumował sytuację następuj?co:  

„Dzięki umowie z nowymi właścicielami FRAIKIN wchodzi w now? erę.Jestem szczęśliwy i dumny, że mogę kontynuować działania, których realizacji podjęliśmy się już wiele lat temu. Na dzień dzisiejszy mamy wszelkie narzędzia, by przeć naprzód, by stworzyć ambitny i długofalowy projekt strategii rozwoju, w którego opracowanie realizację zostan? zaangażowane wszystkie zasoby firmy.”  

W 2017 roku Grupa FRAIKIN, już trzeci rok z rzędu, osi?gnęła wzrost obrotów w porównaniu z rokiem poprzednim, dzięki wytężonej pracy jej oddziałów zlokalizowanych na rynkach, na których jest już dobrze zakorzeniona (głównie we Francji, w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Polsce), jak również na nowo zdobytych rynkach (we Włoszech, w Niemczech oraz w Arabii Saudyjskiej). Na fali organicznego wzrostu Grupa FRAIKIN otworzyła niedawno, tj. 18 kwietnia, now? filię w Dubaju.  

To właśnie na tych solidnie zbudowanych fundamentach firma zamierza wdrażać strategiczny plan przekształcenia i rozwoju. Nie zapomina ona jednak o swojej pierwotnej misji: by oferować swoim klientom najlepsze usługi i rozwi?zania inwestycyjne w zakresie wynajmu pojazdów użytkowych i przemysłowych, stawiaj?c na jakość i elastyczność, które pozwol? im skoncentrować się na własnym biznesie.  

Grupa FRAIKIN uchyliła również r?bka tajemnicy, jeśli chodzi o now?, odświeżon? i dynamiczn?, tożsamość wizualn?. Ma ona odzwierciedlać nowe, bardziej globalne podejście firmy oraz ukierunkowanie na międzynarodowe rynki. Nowy wizerunek marki opiera się na czterech podstawowych wartościach Grupy FRAIKIN: rzetelności, odpowiedzialności, przebojowości i profesjonalizmie.  

***

O FRAIKIN:

Jako europejski lider z ponad 70-letnim doświadczeniem i obrotem w 2017 roku na poziomie 683 milionów euro, posiadaj?cy w eksploatacji ponad 58 000 pojazdów, w 15 krajach, oraz 2800 kontrahentów, Grupa oferuje konkurencyjne i bezpieczne rozwi?zania o wysokich wartościach dodanych w zakresie wynajmu wszelkiego rodzaju flot pojazdów użytkowych i przemysłowych.

FRAIKIN jest pionierem w zakresie outsourcingu flot pojazdów i zarz?dzania nimi, a także liderem w zakresie wynajmu długoterminowego pojazdów użytkowych i przemysłowych. Nieustannie wprowadza innowacje i przystosowuje się do potrzeb swoich 7000 klientów, aby spełnić ich najwyższe oczekiwania.  

Więcej na: www.fraikin.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Od dziś firma wdraża plan przekształcenia i stawia na zmianę wizerunku marki

<p style="text-align: justify;">Od dziś firma wdraża plan przekształcenia i stawia na zmianę wizerunku marki.</p>

>

Grupa FRAIKIN, europejski lider wynajmu długoterminowego pojazdów użytkowych i przemysłowych, ogłosił w dniu dzisiejszym finalizację przejęcia spółki holdingowej FTI przez konsorcjum Alcentra i Värde Partners.

Wczoraj odbyło się pierwsze zebranie nowego zarz?du. Pierre-Louis Colin - prezes zarz?du Grupy - podsumował sytuację następuj?co:  

„Dzięki umowie z nowymi właścicielami FRAIKIN wchodzi w now? erę.Jestem szczęśliwy i dumny, że mogę kontynuować działania, których realizacji podjęliśmy się już wiele lat temu. Na dzień dzisiejszy mamy wszelkie narzędzia, by przeć naprzód, by stworzyć ambitny i długofalowy projekt strategii rozwoju, w którego opracowanie realizację zostan? zaangażowane wszystkie zasoby firmy.”  

W 2017 roku Grupa FRAIKIN, już trzeci rok z rzędu, osi?gnęła wzrost obrotów w porównaniu z rokiem poprzednim, dzięki wytężonej pracy jej oddziałów zlokalizowanych na rynkach, na których jest już dobrze zakorzeniona (głównie we Francji, w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Polsce), jak również na nowo zdobytych rynkach (we Włoszech, w Niemczech oraz w Arabii Saudyjskiej). Na fali organicznego wzrostu Grupa FRAIKIN otworzyła niedawno, tj. 18 kwietnia, now? filię w Dubaju.  

To właśnie na tych solidnie zbudowanych fundamentach firma zamierza wdrażać strategiczny plan przekształcenia i rozwoju. Nie zapomina ona jednak o swojej pierwotnej misji: by oferować swoim klientom najlepsze usługi i rozwi?zania inwestycyjne w zakresie wynajmu pojazdów użytkowych i przemysłowych, stawiaj?c na jakość i elastyczność, które pozwol? im skoncentrować się na własnym biznesie.  

Grupa FRAIKIN uchyliła również r?bka tajemnicy, jeśli chodzi o now?, odświeżon? i dynamiczn?, tożsamość wizualn?. Ma ona odzwierciedlać nowe, bardziej globalne podejście firmy oraz ukierunkowanie na międzynarodowe rynki. Nowy wizerunek marki opiera się na czterech podstawowych wartościach Grupy FRAIKIN: rzetelności, odpowiedzialności, przebojowości i profesjonalizmie.  

***

O FRAIKIN:

Jako europejski lider z ponad 70-letnim doświadczeniem i obrotem w 2017 roku na poziomie 683 milionów euro, posiadaj?cy w eksploatacji ponad 58 000 pojazdów, w 15 krajach, oraz 2800 kontrahentów, Grupa oferuje konkurencyjne i bezpieczne rozwi?zania o wysokich wartościach dodanych w zakresie wynajmu wszelkiego rodzaju flot pojazdów użytkowych i przemysłowych.

FRAIKIN jest pionierem w zakresie outsourcingu flot pojazdów i zarz?dzania nimi, a także liderem w zakresie wynajmu długoterminowego pojazdów użytkowych i przemysłowych. Nieustannie wprowadza innowacje i przystosowuje się do potrzeb swoich 7000 klientów, aby spełnić ich najwyższe oczekiwania.  

Więcej na: www.fraikin.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin