Aktualności firm stowarzyszonych

Nowy hotel ibis Styles w Gnieźnie

<p style="text-align: justify;"><strong>W czerwcu rodzina hoteli ibis Styles powiększy się o trzy obiekty. Pierwszy z nich, ibis Styles Gniezno Stare Miasto, zostanie oddany do użytku już 2 czerwca. Inspiracją dla projektantów podczas aranżacji hotelowych wnętrz była bogata historia miasta, dlatego też motywem przewodnim są początki polskiej monarchii. </strong></p>

>

W Polsce istniej? cztery obiekty sygnowane mark? ibis Styles  – w Bielsku Białej, Wrocławiu, Wałbrzychu i Białymstoku, wszystkie działaj? w Grupie Hotelowej Orbis.Sieć   hoteli ibis Styles w Polsce dynamicznie się rozwija, w czerwcu br. zostanie otwarty obiekt w Gnieźnie, a następnie kolejne dwa – w Siedlcach i Nowym S?czu.  

Konsekwentnie powiększamy rodzinę hoteli ibis Styles w Polsce. W tym roku zaplanowaliśmy otwarcie czterech nowych obiektów. W maju rozpocz?ł działalność hotel w Białymstoku, a przed wakacjami doł?cz? do niego trzy następne. W przyszłym roku powstan? kolejne inwestycje zwi?zane z mark? ibis Styles– mówi Hanna Bernakiewicz, Economy Segment Manager  z Grupy Hotelowej Orbis.

Królewska komnata w dawnej stolicy

W Gnieźnie, mieście o ponadtysi?cletniej historii, które odegrało wyj?tkow? rolę w dziejach Polski, zostanie otwarty ibis Styles Gniezno Stare Miasto. Hotel zlokalizowany jest w samym centrum (przy skrzyżowaniu ulic Bolesława Chrobrego i Jana III Sobieskiego) nieopodal historycznych miejsc zwi?zanych m.in. z koronowaniem pierwszego polskiego króla czy zjazdem gnieźnieńskim. Historia tych terenów była główn? inspiracj? podczas projektowania hotelowych wnętrz.

Ibis Styles Gniezno Stare Miasto tętni energi? i kolorami zaczerpniętymi z królewskich uczt i turniejów rycerskich. Na ścianach króluje purpura, kolor władców, a nad recepcj? wisi oryginalna lampa w kształcie gniazda, nawi?zuj?ca do nazwy miasta, która według legendy oznacza właśnie gniazdo. Królewski przepych zast?piony został nowoczesnym wzornictwem poł?czonym z historycznymi detalami. Fotele przypominaj? tron, naścienne murale inspirowane s? dawnymi rycinami, a elementy szachowe i karciane nadaj? wnętrzom lekkości i przekornego charakteru.

Dla rodziny i biznesu

Hotel w swojej ofercie posiada 70 nowoczesnych pokoi dla 160 gości. Wśród nich znajduj? się cztery pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz szesnaście dedykowanych rodzicom z dziećmi - z czterema miejscami do spania oraz telewizj? z kanałami dziecięcymi. W całym budynku dostępny jest darmowy szybki internetWiFi. Rodzice z dziećmi mog? także skorzystać z k?cika zabaw i gier przygotowanych dla najmłodszych.

Ibis Styles Gniezno Stare Miasto posiada również specjaln? ofertę dla biznesu – w budynku znajduj? się cztery sale konferencyjne o nieprzypadkowych nazwach: Ksi?żęce Ogrody, Lech, Czech oraz Rus. Każda z nich wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, nagłośnienie oraz telewizor multimedialny.

Na Gości czekaj? również oferty restauracji Pietrak, która   serwuje śniadania w formie szwedzkiego bufetu, oraz czynnego cał? dobę Lobby Baru z bogatym wyborem przek?sek i napojów.

***

ibis Styles

To marka hoteli ekonomicznych o wyj?tkowych osobowościach i stylach, należ?ca do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 190  000 kobiet i mężczyzn. Hotele te charakteryzuj? się różnorodnymi stylami i wszystkie oferuj? prostotę, komfort  i jakość.Zlokalizowane w centrach miast lub w ich pobliżu, wszystkie obiekty posiadaj? wyj?tkowy, modny, relaksuj?cy i  zabawny wystrój. Marka wyróżnia się swoim pakietem „all inclusive”, w którego skład wchodz?: pokój, śniadanie w formie nieograniczonego bufetu, dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi i cała gama dodatkowych udogodnień. Obecnie sieć obejmuje 233 hotele w 21 krajach.  

Więcej informacji na www.ibis.com  

IBIS

Hotele tej marki  obiecuj? nowoczesność, komfort i serwis w najlepszej cenie. Na przykład stworzyła rewolucyjn? koncepcję łóżka Sweet Bed by ibis, nowy design powierzchni publicznych i nowoczesn? ofertę gastronomiczn? – ibis Kitchen. Pielęgnuje także ducha profesjonalnej obsługi, który inspiruje każdego z jej pracowników. Ibis jest rozpoznawalny na całym świecie dzięki najwyższej jakości, wiarygodności i odpowiedzialności za środowisko. Utworzona w 1974 roku, dziś ibis jest europejskim liderem wśród hoteli ekonomicznych i zajmuje 4 miejsce w swojej kategorii na całym świecie – posiada ponad 1000 hoteli, 134  000 pokoi w 64 krajach.  

O RODZINIE IBIS

Znajduj? się tu marki ibis, ibis Styles iibis budget. Rodzinę ibis, obejmuj?c? prawie 1900 hoteli w 63 krajach, charakteryzuj? wspólne wartości: prostota,nowoczesność i dobre samopoczucie.Każda z trzech marek ma własn? osobowość i zakres usług hotelowych: uprzejma i skuteczna marka ibis gwarantuje najwyższy komfort i wysoki poziom usług; hotele ibis Styles maj? swoje własne unikalne wzornictwo i poczucie „radosnego nastroju”; inteligentna i nieformalna marka   ibis budget zapewnia przystępn? cenę.                          

O GRUPIE HOTELOWEJ ORBIS

Grupa Hotelowa Orbisto największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami  Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget.  Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od  luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne  1-gwiazdkowe.  

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 190 000 kobiet i mężczyzn w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w  92 krajach.

AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access i hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zaangażowanie korporacyjne i społeczne realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)  

Informacje o AccorHotels: www.twitter.com/accorhotelsgroup  

Rezerwuj pokój w hotelu:www.accorhotels-group.com  www.ibis.com

Kontakt dla mediów:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska,
tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Public Dialog
Iwona Pietrzak,
tel. (+48) 535  600 775;
e-mail: i.pietrzak(@)publicdialog.pl  

Public Dialog
Aneta Rusak,
Tel. (+48) 535  876 186
e-mail: a.rusak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!