Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe oblicze ibis Poznań Centrum

<p style="text-align: justify;"><strong>Warszawa, 28 grudnia 2015.</strong><strong> Mieszczący się w samym centrum miasta hotel ibis Poznań Centrum od początku 2015 roku przechodził stopniową, ale gruntowną modernizację. Teraz goście mogą się cieszyć nie tylko odnowionymi pokojami, ale także nowym designem powierzchni wspólnych czy najmodniejszymi i-Burgerami serwowanymi w restauracji urządzonej według konceptu ibis kitchen. Dzięki wprowadzonym zmianom wypoczynek w tym dwugwiazdkowym hotelu nabrał zupełnie innego wymiaru. </strong><strong></strong></p>

>

Ibis Poznań Centrum znajduje się w  samym sercu ponad półmilionowej stolicy Wielkopolski. Hotel jest dogodnie położony zarówno dla gości turystycznych, jak i  biznesowych. Znajduje się w  pobliżu Starego Rynku oraz rzeki Warty, co umożliwia wygodne zwiedzanie historycznych części Poznania – jednego z najstarszych miast w Polsce. Łatwy dojazd od dworca PKP oraz znajduj?cych się w  pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich to atuty ważne dla osób przyjeżdżaj?cych w interesach. W hotelu dostępnych jest 146 pokoi, w tym 118 dwuosobowych z  łóżkiem typu Queen oraz 4  przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Każdy z nich posiada klimatyzację, szybkie poł?czenie WiFi, telewizję satelitarn? oraz łazienkę z prysznicem. Co więcej zapewnia doskonały sen dzięki unikalnym łóżkom Sweet Bed by ibis ?, zaprojektowanym, przetestowanym oraz dopracowanym z myśl? o komforcie gości.  

Pierwszy krok do doskonałości

Pocz?tkowy etap prac trwał od stycznia do marca 2015 roku i miał na celu odnowienie części wspólnych: recepcji, restauracji, lobby, baru oraz sali konferencyjnej. Wymienione zostały meble, a  także wprowadzono now? kolorystykę wnętrz. Współczesny miejski design, ciepłe kolory, elementy wystroju wykonane z drewna oraz grafiki tworz? wyj?tkowy klimat. Zgodne ze stosowanym w  obiektach marki ibis konceptem Avanzi, hotelowe wnętrza cechuj? przede wszystkim otwarte przestrzenie, w których panuje luźna, nieformalna atmosfera. Zasada ta dotyczy również odnowionej recepcji, która płynnie przechodzi w lobby. Szczególn? uwagę zwracaj? jej tylne panele, na których wyświetlane s? przydatne informacje m. in. o pogodzie, kursie walut lub ofertach specjalnych obiektu.W  poznańskim hotelu wprowadzono też nowatorski koncept gastronomiczny –ibis kitchen, który współgra ze współczesnym duchem powierzchni ogólnych zaprojektowanych przez Atelier Archange. W restauracji zastosowano poł?czenie bieli, czerni i  czerwieni z  drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach. Tutaj goście mog? spróbować kuchni międzynarodowej, przygotowanej według zasady simple slow food. Wśród propozycji znajduj? się burgery z oferty specjalnej i-Burger. Warto będ?c w odwiedzinach wypróbować dwa nowe i-burgery, które doł?czyły do popularnego i-Cheese, pikantnego i-Chilli oraz syc?cego i-Stefcio. S? to i-Greek z tapenad? (pasta z oliwek, kaparów oraz oliwy), serem feta, bakłażanem, pomidorem, cebul?, sałat? i oczywiście wyśmienitym 200.  gramowym kotletem z  wołowiny oraz rybny i-Salmon z 140. gramowym kawałkiem łososia, chrzanem, botwin?, cebul?, sałat?, pomidorem i ogórkiem konserwowym. Oprócz modnych smaków klienci znajd? także potrawy wegetariańskie czy bezglutenowe.

NOWY WYMIAR POKOI

Drugi etap modernizacji, który trwał od sierpnia do października 2015 roku, dotyczył hotelowych pokoi. Zyskały one now? kolorystykę. Wyposażono je także w nowe zasłony, system oświetlenia czy meble. Wyremontowano również łazienki, gdzie wymieniono kabiny prysznicowe oraz kafle podłogowe.

Pomimo trwaj?cego prawie nieprzerwanie od stycznia generalnego remontu, hotel przez cały czas przyjmował gości. Dzięki dobrze zaplanowanej i sprawnie przeprowadzonej modernizacji, goście mog? cieszyć się zupełnie now? jakości? wypoczynku w przyjaznych i komfortowych wnętrzach.

***

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniejoferuj?ca19 000 pokoi w  ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o  zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym partnerem Orbis S.A. jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości.

Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 800 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w 92 krajach.

AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

  • - doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);
  • - szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);
  • - potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;
  • - zobowi?zania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext Paris (kod ISIN: FR0000120404), a w Stanach Zjednoczonych s? przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym (kod: ACRFY).

Śledź aktualności: www.twitter.com/accorhotelsgroup     www.accorhotels.com

Rezerwuj hotel: ibis.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22  829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671  883  ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!