Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe narzędzie dla organizatorów spotkań: Accor Meeting Hotel Finder

<p style="text-align: justify;">Po osiągnięciu ważnego etapu, jakim jest posiadanie w swoim portfelu 2,000 hoteli oferujących możliwość organizacji spotkań, konferencji, eventów czy podróży motywacyjnych, Accor wprowadza dziś nowe narzędzie: Accor Meeting Hotel Finder. (<a href="http://www.accormeetingshotels.com/meeting-hotel-finder">http://www.accormeetingshotels.com/meeting-hotel-finder</a>). Pozawala ono organizatorom w szybki sposób znalezienie idealnego miejsca na spotkanie w 90 krajach na 6 kontynentach.</p>

>

Accor Meeting Hotel Finder umożliwia za pomoc? zaledwie kilku kliknięć myszk? wyszukiwanie według następuj?cych kryteriów:

1. geograficznego (kontynent, kraj, miasto, hotele przy lotniskach)

2. rodzaj spotkania (liczba gości, układ sali, liczba potrzebnych sal spotkań, zajęcia motywacyjne)

3. zakwaterowanie (liczba potrzebnych pokoi)

4. kategoria hotelu (luksusowy, klasy wyższej, średniej, ekonomiczny)

Narzędzie funkcjonuje w oparciu o bazę obejmuj?c? blisko 1.000 różnych destynacji i ponad 10,000 sal spotkań w 90 krajach świata (65% w Europie i 23% w rejonie Azji i Pacyfiku). 5 miast, w których znajduje się największa liczba hoteli Accor z zapleczem do organizacji spotkań to: Paryż (79 hoteli), Sao Paolo (28 hoteli), Lyon (27 hoteli), Londyn (25 hoteli) i Sydney (22 hotele). Przykładowo klientowi, który jest zainteresowany organizacj? spotkania dla 600 uczestników i potrzebuje 10 sal oraz 400 pokoi gościnnych w Chinach, narzędzie Accor Meeting Hotel Finder zaproponuje 5 różnych hoteli spełniaj?cych powyższe kryteria.

Dysponujemy 2.000 miejsc, w których możliwe jest zorganizowanie spotkania, zlokalizowanych w hotelach wszystkich segmentów od luksusowego po ekonomiczny. Teraz oddajemy do użytku przyjazne organizatorom narzędzie, które pomaga wyszukać idealny obiekt zarówno na potrzeby małego spotkania czy imprezy integracyjnej jak i dużych zjazdów- wyjaśnia Ludovic Dupont – Dyrektor ds. Biur Podróży, Spotkań i Imprez w Accor. Głównym atutem tego narzędzia jest to, że obejmuje cał? nasz? sieć. Ponadto, jesteśmy jedyn? grup? hotelow?, która proponuje narzędzie o tak dużym zasięgu- dodaje.

Accor Meeting Hotel Finder jest dostępny na portalu Accor dedykowanym organizacji spotkań (meetings.accorhotels.com). Oferta Accor obejmuje szeroki wachlarz rozwi?zań online do organizacji dostosowanych do potrzeb klienta imprez biznesowych w 2.000 hoteli dysponuj?cych zapleczem konferencyjnym. Po zawężeniu wyników wyszukiwania organizatorzy spotkania mog? dokonać bezpośredniej rezerwacji online na potrzeby imprezy lub poprosić o przedstawienie ofert jednego lub kilku hoteli. Portal umożliwia porównanie do trzech hoteli według kryterium ceny, oferty gastronomicznej, usług i zaplecza rekreacyjnego.

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarz?dza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 500 pokoi. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowan? ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

www.accorhotels.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!