Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe karty win w hotelach Mercure, Novotel i ibis

<p style="text-align: justify;">12 lipca w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto odbyło się Wine Selection 2018 – wyjątkowe spotkanie degustacyjne win z całego świata. Grupa Hotelowa Orbis i jej partner strategiczny AccorHotels wraz z licznie przybyłymi gośćmi wybrali wina dla trzech sieci hoteli: Mercure, Novotel oraz ibis.</p>

>

Gości powitała Dyrektor hotelu Sylwia Gadomska, a w świat sommelierski wtajemniczył ich Adam Uradziński, Manager Restauracji Winestone w Mercure Gdańsk Stare Miasto. Uczestnicy degustacji zasiedli przy 10-osobowych stołach, nad którymi pieczę sprawował sommelier z restauracji Winestone, z certyfikatem I lub II stopnia WSET (Wine Spirit Education Trust). Do każdego stołu zostały przydzielone losowo wina do testowania, które serwowano kolejno szczepami. Trunki podzielone były na 4 kategorie: lekkie, owocowe, wyważone i pełne oraz według klasyfikacji koloru na: białe, różowe, czerwone. Przy każdym stole goście mieli okazję spróbować około 35 win na zasadach ślepego testu.

W temat pasji jedzenia wprowadził gości Paweł Anders, Winestone Project Director. Degustacji win towarzyszyły wyśmienite potrawy od lokalnych dostawców, m.in. wybór serów regionalnych z serowarni Bury Miś oraz wędzone ryby bałtyckie prosto od rybaków.

–  Należy podkreślić dwa aspekty degustacji w hotelu  Mercure Gdańsk Stare Miasto.  Jej transparentność i regionalny charakter. Wszystkie wina zostały pomieszane a etykiety butelek zakryte. Goście przeprowadzali degustację na zasadach tzw. ślepego testu smaku (blind taste test). Lokalna społeczność nas nie zawiodła i przybyła licznie. W czasie spotkania wytypowaliśmy 25 win dla restauracji Winestone, 6 dla sieci Novotel, oraz 4 wina dla rodziny ibis.  – mówi Paweł Anders, Winestone Project Director.

Podczas Wine Selection 2018 degustowano około 300 win z całego świata. Wybrano wina do kart do restauracji: Winestone (Mercure), NOVO Square (Novotel) oraz i-Burger (ibis family). Karty win będ? obowi?zywać od 1 października 2018 r. przez kolejny rok, czyli aż do kolejnego eventu Wine Selection, który za rok odbędzie się w Warszawie.

Spotkanie odbyło się w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto, w którym mieści się restauracja Winestone. Koncept Winestone jest nowatorskim pomysłem restauracyjnym opracowanym przez Orbis w hotelach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Już 16  takich lokali działa w hotelach Mercure i Novotel w tej części Europy. Koncepcja Winestone oparta jest na dwóch elementach: kolekcji win (wine), wyselekcjonowanych na  podstawie wiedzy i  doświadczenia sommelierów oraz dań podawanych na  „les planches” – kamiennych deskach (stone) rodem z  francuskich restauracji.

***

O Mercure

Marka Mercure wzbogaca ofertę AccorHotels o hotele, z których każdy jest inny i zakorzeniony w lokalnym środowisku.

Mercure jest jedyn? mark? hoteli klasy średniej, która ł?czy siłę międzynarodowej sieci z gwarancj? standardów jakości oraz dobrych doświadczeń z pobytu w hotelach, które s? integraln? części? lokalnych środowisk. Hotele Mercure s? zarz?dzane przez hotelarzy, którzy na całym świecie s? otwarci na potrzeby każdego gościa - podróżuj?cego w celach biznesowych czy turystycznych. Marka Mercure posiada ponad 730 hoteli w 56 krajach, które s? położone z centrach miast, nad morzem i w górach.  www.mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 127 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferuj?cym wyj?tkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składaj? się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak:  Raffles,  Fairmont,  Sofitel Legend,  SO Sofitel,  Sofitel,  onefinestay,  MGallery by Sofitel,  Pullman, and  Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej:  Novotel,  Mercure,  Mama Shelter  i  Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne:  ibis,  ibis Styles,  ibis budget  i marki regionalne:  Grand Mercure,  The Sebel  and  hotelF1.

Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgaj?cej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240  000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegaj?c? na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście maj? dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez  PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne s? na stronach:  accorhotels-group.com lub  accorhotels.com.  

Zostań fanem i śledź nas na  Twitter  i  Facebook.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin