Aktualności firm stowarzyszonych

Nowa ekskluzywna poczekalnia biznesowa dla pasażerów Air France

<p style="text-align: justify;" align="justify">Warszawa, 17 lipca 2018 – W lipcu tego roku linie Air France oddały do użytku podróżnych całość swojego najnowszego salonu biznesowego na paryskim lotnisku Charlesa de Gaullea. Ekskluzywna poczekalnia jest zlokalizowana w hali L terminala 2E i zajmuje powierzchnię aż 3200 metrów kwadratowych. Przestronny salon podzielony na wiele sekcji może na raz gościć aż 540 podróżnych, zapewniających im optymalny komfort. Najnowsza przestrzeń przeznaczona dla cennych klientów linii zachwyci niezwykłą aranżacją projektu francuskiego artysty Mathieu Lehanneura, powita gości eleganckimi koktajlami, stworzonymi przez Hotel Lancaster w Paryżu i zadba o ich dobre samopoczucie przed podróżą w największej strefie wellness, jaką do tej pory Air France przygotował dla swoich klientów.</p>

>

Dodatkowo w ramach salonu działa specjalna sekcja dla dzieci, które znajd? tu dla siebie rozrywkę niezależnie od wieku. Na pasażerów Air France czeka też "Stół smakoszy" (the „Gourmet Table”), czyli wyj?tkowa restauracja, w której szef kuchni przygotowuje danie na oczach gości. Ze względu na rozmiary salonu oraz liczne atrakcje, przy wejściu umieszczono specjalne ekrany dotykowe z interaktywnym planem obiektu. Dzięki nim, goście mog? przegl?dać wszystkie dostępne usługi i zaplanować swój pobyt w zależności od tego, ile maj? czasu. Z salonu mog? korzystać uprawnieni podróżni - posiadacze biletów Air France w Klasie Biznes oraz członkowie programu Flying Blue na wyższych poziomach, którzy lec? między innymi do Casablanki, Istambułu, Tel Avivu i na wielu innych trasach międzykontynentalnych.*

Le Balcon” - niezwykły bar na „balkonie”  

Air France powierzyło renomowanemu francuskiemu projektantowi Mathieu Lehanneurowi stworzenie baru, w którym czas wydaje się stać w miejscu. Położony w samym sercu nowego salonu Air France bar „balkon” ma powierzchnię 160 metrów kwadratowych. Dzięki niezwykłemu projektowi goście maj? wrażenie, że s? „zawieszeni” między niebem, a ziemi?, w pomieszczeniu o zakrzywionej strukturze , osłoniętym złotym, lustrzanym sufitem. W centrum pomieszczenia znajduje się bar, a dalej umieszczono komfortowe miejsca siedz?ce dla gości, które zaprojektowano na wzór półokr?głych loży. Loże s? wyłożone niebieskim aksamitem ścian i dodatkowo ozdobione haftowanymi numerami. Wewn?trz każdej z nich znajduje się duża sofa oraz stolik na cokole, wyposażony w gniazdka elektryczne.

Poł?cznie drewna, marmuru, luster i światła pozwoliło stworzyć wnętrze, które jest stylowo-eleganckie, a zarazem futurystycznie-nowoczesne.  

Ciekawym akcentem jest też wbudowany w podłogę gigantyczny ekran LED, który emituje obraz nieba. Od świtu do zmierzchu to gigantyczne okno światła naśladuje zmiany dnia w czasie rzeczywistym.

Niebo jest symbolicznym zaproszeniem do podróży, niezależnie o jakiej porze dnia i nocy i w które strefy czasowe udaj? się goście tego wyj?tkowego salonu.  

Paryski Hotel Lancaster zaprasza na koktajl  

Codziennie wieczorem od 19:00 do 21:00 bar „Le balcon” serwuje gościom koktajle, specjalnie opracowane przez głównego barmana hotelu Lancaster w Paryżu.  

Klienci mog? skosztować następuj?ce kreacje:  

  • "Un air de Paris" - koktajl alkoholowy** stworzony specjalnie dla Air France, w którym szampan skrzy się niczym Wieża Eiffla, a Cointreau otwiera bramy ogrodów Tuileries. Mieszankę wzbogacaj? nuty pomarańczy i koniaku i wieńczy kilka kropel cytryny;  
  • Koktajl miesi?ca "Destination"** jest inspirowany smakami legendarnych miast w siatce lotów Air France. Każdego miesi?ca klienci będ? mieli do wyboru inny „kierunek” w swoim kieliszku, a wśród nich: Szanghaj, Johannesburg, Nowy Jork lub Tokio.  
  • Bezalkoholowy mocktail, który można spożywać bez umiaru, jest tworzony każdorazowo wokół jednego kultowego składnika, pochodz?cego z francuskich regionów. Co miesi?c, nowa wariacja koktajlu bezalkoholowego będzie przygotowywana w oparciu o inny składnik.  

Pokazy kulinarne  

W najnowszym salonie biznesowym zadbano o wysokiej jakości ofertę kulinarn?, która jest zróżnicowana i uwzględnia wymagania największych smakoszy. Wyj?tkowa restauracja "Gourmet Table", która została zaprojektowana w stylu nowoczesnej paryskiej „brasserie”, oferuje otwart? kuchnię. To tutaj możemy być świadkami profesjonalnych pokazów kulinarnych, podczas których szef kuchni przygotowuje swoje kreacje na oczach gości.

Jeśli mamy mniej czasu, to możemy skosztować gotowych dań na zimno i na gor?co, dostępnych w licznych restauracjach samoobsługowych. Na gości czekaj? słynne francuskie potrawy i smaki, skomponowane z produktów sezonowych, a wśród nich zapiekanki, sałaty i wypieki.

Ofertę kulinarn? uzupełnia szeroki wybór doskonałych francuskich win i szampanów wyselekcjonowanych przez Paolo Basso – sommeliera roku 2013 roku.  

Czas na wellness!  

W najnowszej poczekalni biznesowej Air France nie mogło zabrakn?ć strefy wellness, o imponuj?cej powierzchni ponad 550 metrów kwadratowych i usługach, których nie powinny się powstydzić najlepsze, renomowane centra odnowy biologicznej. Wyrafinowane otoczenie elegancji i luksusu gwarantuje gościom ciszę, spokój i harmonię ciała i zmysłów.  

Centrum odnowy biologicznej to między innymi:  

  • Strefa "Natychmiastowego Relaksu", w której można odpocz?ć w wygodnej pozycji na leżakach lub w mini-apartamentach;  
  • Detoks w wyj?tkowym barze, który serwuje organiczne mieszanki oczyszczaj?ce firmy Palais des Thés oraz wodę smakow? od Evian;  
  • SPA z prywatnymi kabinami, oferuj?ce zabiegi na twarz, w których profesjonalne kosmetyczki wykorzystuj? technologię i kosmetyki firmy Clarins;  
  • Dwie prywatne sauny, które pozwol? swym gościom nabrać więcej energii między kolejnymi lotami;  
  • Duże luksusowe prysznice.  

W samym sercu ekskluzywnego SPA umieszczono wyj?tkow? ozdobę – cyfrow? rzeźbę. Jest to intryguj?ce trójwymiarowe dzieło, które nieustannie zmienia kształt i kolor, zapewniaj?c dodatkowych wrażeń gościom strefy wellness.  

Ekskluzywne usługi szyte na miarę  

Tworz?c najnowszy salon biznesowy, jego projektanci wsłuchali się w potrzeby klientów Air France. W efekcie powstały zupełnie nowe, skrojone na miarę usługi, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.  

  • "Le Club" to prywatna, zamknięta przestrzeń w ramach salonu, w której można odizolować się od otoczenia i popracować w skupieniu lub odbyć spotkanie;  
  • "Le Petit Salon" jest stref? ciszy, w której telefony pozostaj? wyciszone, a goście mog? odpocz?ć z dala od zgiełku lotniska;  
  • Usługa "Do Twojej dyspozycji" (At You Service) to indywidualna asysta ze strony pracowników Air France. Na specjalne życzenie, gość salonu może uzyskać pomoc np. przy rezerwacji sauny, zmiany miejsca w samolocie i innych kwestiach zwi?zanych z podróż?;  
  • W salonie s? dostępne gabloty-ekspozycje, dzięki którym można obejrzeć „na żywo” wiele ekskluzywnych produktów ze sklepu internetowego "Air France Shopping". Zakupy s? możliwe na miejscu w salonie, a także online na stronie www.airfranceshopping.com;  
  • Goście mog? korzystać z dwóch dużych stołów do cichej pracy, wyposażonych w gniazdka przy licznych pojedynczych stanowiskach,  
  • Dwa kioski prasowe, znajduj?ce się po obu stronach baru, oferuj?ce francuskie i międzynarodowe gazety i czasopisma, poza ofert? prasy w wersji elektronicznej, dostępnej w aplikacji "Air France Play".

Strefa dla dzieci

Poczekalnia przygotowała również coś dla najmłodszych - specjaln?, wydzielon? przestrzeń dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat. W przytulnym i wesoło udekorowanym pomieszczeniu mali pasażerowie mog? odpocz?ć i pobawić się samodzielnie lub wspólnie z rówieśnikami. S? tam konsole Sony PS4 z wyborem nowych gier. Sieć hotelowa Novotel wyposażyła strefę dzieci w interaktywne ekrany dotykowa TablePlay, dzięki którym można poćwiczyć kreatywność, pamięć i refleks. Stworzenie wydzielonej strefy dla dzieci w ramach poczekalni biznesowej jest nowatorskim rozwi?zaniem, które umożliwia całej rodzinie pełne korzystanie z dostępnej oferty atrakcji przygotowanych przez Air France.

Szczegółowe informacje o wszystkich poczekalniach biznesowych dla gości Air France s? dostępne w aplikacji „Air France app” w nowej sekcji "Lounge" (poczekalnie).  

*Lista destynacji, do których samoloty Air France odlatuj? z Hali L Terminala E jest zmienna.

**Spożywanie alkoholu jest niebezpieczne dla zdrowia.  

***  

Air France

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracj? do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i trosk? o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Air France KLM  

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworz? jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym – Grupę AIR FRANCE KLM. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów.

Obydwie linie dysponuj? potężn? siatk? poł?czeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy.

W 2018 roku, Grupa AIR FRANCE KLM oferuje pasażerom poł?czenia do 314 miast w 116 krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty. W 2017 roku z jej usług skorzystało 99 mln pasażerów podróżuj?c poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

Do Grupy należy wiod?cy w Europie program lojalnościowy Flying Blue, licz?cy już ponad 27 mln członków.

Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworz? największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 270 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należ? do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskuj? szeroki dostęp do globalnej sieci poł?czeń: ponad 16,6 tys. lotów dziennie, do 1070 miast, w 177 krajach.

Więcej informacji o Air France i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i www.klm.pl. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com  

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924  839

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin