Aktualności firm stowarzyszonych
Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
>
Wszędzie i kiedy chcesz - nowa mobilna aplikacja marki Mercure
4. lutego br. marka Mercure, rozpoczęła kampanię reklamow? nowej aplikacji mobilnej - Mercure Mobile App. Aplikacja jest bardzo prosta w użyciu i oferuje szybk? możliwość zarezerwowania noclegu w jednym z ponad 750 hoteli należ?cych do tej sieci na całym świecie w najlepszej gwarantowanej cenie.
W celu zwiększenia zasięgu kampanii, będzie ona promowana na portalu Facebook we Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Emisja linków sponsorowanych została podzielona na dwie fale od 4. lutego i od 18. marca. Aplikacja mobilna, będzie również promowana na stronie Mercure.com, spersonalizowanym profilu na Facebooku oraz za pomoc? e-card.
Specjalne oferty walentynkowe w Mercure Warszawa Grand…
Zimowy walentynkowy weekend warto spędzić w ciepłej atmosferze. Hotel Mercure Warszawa Grand zaprasza zakochanych na romantyczny wieczór i skorzystanie
z jednego ze specjalnych pakietów. W ofercie Afrodyzjak (199 PLN), pary otrzymuj? „Miłosny digestif” oraz aperitif podczas kolacji przy pięciodaniowym menu z pakietem napoi i butelk? wina. Podczas wieczoru cały czas w restauracji będzie grać romantyczna muzyka na żywo. Pakiet Amore (339 PLN), rozszerza ofertę Afrodyzjak o nocleg w komfortowym pokoju, specjaln? niespodziankę w pokoju, obfite i pyszne śniadanie, możliwość skorzystania z fitness oraz sauny, 20% zniżki na gastronomię oraz późny check-out (godz. 15.00).
… oraz w restauracji WINESTONE w Mercure Warszawa Centrum
Specjaln? ofertę dla zakochanych przygotowała również restauracja WINESTONE. Każda para, która zarezerwuje romantyczn? kolację (169 PLN) w dniach 13-15 lutego, jako starter otrzyma kieliszek wina Cava Vibracions Brut Nature D.O.Cava, walentynkowe Palches oraz zupę. W menu przygotowano specjaln? propozycje dla Pań: polędwicę z dorsza na zielonych warzywach z sosem z owoców morza i szafranu oraz Panów: duszony schab z warchlaka na sosie z trawy żubrowej. Po romantycznej kolacji zakochani mog? liczyć na 20% walentynkow? zniżkę na nocleg w hotelu Mercure Warszawa Centrum.
Dziewiętnaście wiod?cych francuskich firm (w tym Grupa Accor) działaj?cych w branży turystycznej poł?czyło siły w celu wzmocnienia atrakcyjności Francji jako wiod?cego ośrodka turystycznego i uruchomiło "Alliance 46.2, Przedsięwzięcie dla turystyki we Francji".
Nazwa "Alliance 46.2" odnosi się do współrzędnych geograficznych Francji. Inicjatywa ma na celu przygotowanie szeregu propozycji i działań, maj?cych na celu pobudzenie wzrostu gospodarczego w kraju oraz wygenerowania nowych miejsc pracy w przedsiębiorstwach zwi?zanych z turystyk?.
W ci?gu najbliższych tygodni „Alliance 46.2” skupi się na opracowywaniu konkretnych i realistycznych propozycji opieraj?cych się na czterech głównych obszarach:
- Powitania gości
- Zatrudnienia / szkoleń
- Promocji
- Inwestycji
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Piotr Sutkowski, Public Dialog, tel. (+48) 536 711 822, e-mail: p.sutkowski(@)publicdialog.pl