Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Posejdon Gdańsk zaprasza

<p style="text-align: justify;"><strong>Grupa Hotelowa Orbis oficjalnie zakończyła rebranding jednego ze swoich hoteli na Wybrzeżu. Tym samym, już najbliższy weekend majowy możemy spędzić wypoczywając w Mercure Gdańsk Posejdon. Otoczony bujną zielenią, położony zaledwie 100 metrów od piaszczystej plaży w Jelitkowie, gwarantuje spokojny wypoczynek wśród natury bez potrzeby rezygnowania z atrakcji miasta.</strong></p>

>

Natura i gwar miasta

Hotel Mercure Gdańsk Posejdon, którego rebranding został właśnie oficjalnie ukończony, usytuowany jest w  rekreacyjnej dzielnicy miasta – Jelitkowie. Otoczony pięknym ogrodem znajduje się zaledwie 100 m od  piaszczystej plaży, uważanej za jedn? z  najpiękniejszych w Zatoce Gdańskiej. Dzięki swojemu położeniu w  okolicy Parku Jelitkowskiego i niespełna 4  kilometry od sopockiego molo, jest idealn? baz? noclegow? dla gości ceni?cych aktywny wypoczynek. Do ich dyspozycji jest m.in. wielokilometrowa ścieżka rowerowa ci?gn?ca się od Sopotu po Brzeźno. Miłośników spacerów dodatkowo zachwyc? zachowane stare domy rybackie z XVIII i XIX wieku. Co więcej, Mercure Gdańsk Posejdon jest świetnie skomunikowany z  centrum. Z  tego powodu tłumnie odwiedzaj? go ci, którzy pragn? spędzić wakacje nad polskim morzem jednocześnie czerpi?c z  atrakcji dużego, turystycznego miasta o bogatej historii.

Hotelowy komfort

W Mercure Gdańsk Posejdon znajduje się 151 wolnych od dymu tytoniowego pokoi, których kolorystyka nawi?zuje do ciepłych barw bursztynu czy zachodu słońca przeplatanych błękitem morza i nieba. Wśród nich osoby niepełnosprawne znajd? także te, całkowicie przystosowane do swoich potrzeb. Bior?c pod uwagę wymagania klientów biznesowych, hotel posiada sześć świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mog?cych pomieścić ł?cznie do 220. osób. Do  dyspozycji gości jest również nowoczesne centrum fitness i wellness obejmuj?ce m.in. kryty basen z  iluminacjami świetlnymi, saunę parow? i  fińsk?, siłownię oraz pakiety usług kosmetycznych i  masaży. Leniwe popołudnia i  wieczory można spędzić w  oryginalnej restauracji Winestone, czyli hotelowym wine barze, kosztuj?c alkohole starannie wyselekcjonowane przez doświadczonych sommelierów, do których idealnie pasuj? charakterystyczne zestawy dań podawane na kamiennych deskach.

Sieć o lokalnym kolorycie

Mercure Gdańsk Posejdon to, po Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Gdynia Centrum, już trzeci hoteli tej marki na Wybrzeżu.

Zakończony właśnie rebranding hotelu Mercure Gdańsk Posejdon nie oznacza utraty historii, wyj?tkowości i  sentymentalnej wartości tego miejsca” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Obiekty marki Mercure s? w  swoim założeniu niezestandaryzowane i  przyświeca im motto <<W harmonii z ludźmi i miejscami>>. Dla gościa oznacza to, że każdy obiekt, niezależnie od lokalizacji gwarantuje świetn? obsługę, ale także unikalny charakter nawi?zuj?cy do miejsca i jest zwi?zany z lokalnym kolorytem. O tym, że nie s? to tylko deklaracje można przekonać się już w 23. hotelach marki Mercure w  Polsce.

Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu Mercure Gdańsk Posejdon odpowiedzialna jest Pracownia Projektowa BASS. Całkowity koszt modernizacji wyniósł prawie 7 mln zł.

Link do strony Mercure na Facebooku:
www.facebook.com/MercureHotels.polska

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę dla innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor Academy, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów   170 000 pracowników swoich hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:    @accor | www.accor.com     facebook.com/MercureHotels.polska                                                                                                    
Rezerwuj pokoje:    www.accorhotels.com           www.mercure.com    

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Posejdon Gdańsk zaprasza

<p style="text-align: justify;"><strong>Grupa Hotelowa Orbis oficjalnie zakończyła rebranding jednego ze swoich hoteli na Wybrzeżu. Tym samym, już najbliższy weekend majowy możemy spędzić wypoczywając w Mercure Gdańsk Posejdon. Otoczony bujną zielenią, położony zaledwie 100 metrów od piaszczystej plaży w Jelitkowie, gwarantuje spokojny wypoczynek wśród natury bez potrzeby rezygnowania z atrakcji miasta.</strong></p>

>

Natura i gwar miasta

Hotel Mercure Gdańsk Posejdon, którego rebranding został właśnie oficjalnie ukończony, usytuowany jest w  rekreacyjnej dzielnicy miasta – Jelitkowie. Otoczony pięknym ogrodem znajduje się zaledwie 100 m od  piaszczystej plaży, uważanej za jedn? z  najpiękniejszych w Zatoce Gdańskiej. Dzięki swojemu położeniu w  okolicy Parku Jelitkowskiego i niespełna 4  kilometry od sopockiego molo, jest idealn? baz? noclegow? dla gości ceni?cych aktywny wypoczynek. Do ich dyspozycji jest m.in. wielokilometrowa ścieżka rowerowa ci?gn?ca się od Sopotu po Brzeźno. Miłośników spacerów dodatkowo zachwyc? zachowane stare domy rybackie z XVIII i XIX wieku. Co więcej, Mercure Gdańsk Posejdon jest świetnie skomunikowany z  centrum. Z  tego powodu tłumnie odwiedzaj? go ci, którzy pragn? spędzić wakacje nad polskim morzem jednocześnie czerpi?c z  atrakcji dużego, turystycznego miasta o bogatej historii.

Hotelowy komfort

W Mercure Gdańsk Posejdon znajduje się 151 wolnych od dymu tytoniowego pokoi, których kolorystyka nawi?zuje do ciepłych barw bursztynu czy zachodu słońca przeplatanych błękitem morza i nieba. Wśród nich osoby niepełnosprawne znajd? także te, całkowicie przystosowane do swoich potrzeb. Bior?c pod uwagę wymagania klientów biznesowych, hotel posiada sześć świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mog?cych pomieścić ł?cznie do 220. osób. Do  dyspozycji gości jest również nowoczesne centrum fitness i wellness obejmuj?ce m.in. kryty basen z  iluminacjami świetlnymi, saunę parow? i  fińsk?, siłownię oraz pakiety usług kosmetycznych i  masaży. Leniwe popołudnia i  wieczory można spędzić w  oryginalnej restauracji Winestone, czyli hotelowym wine barze, kosztuj?c alkohole starannie wyselekcjonowane przez doświadczonych sommelierów, do których idealnie pasuj? charakterystyczne zestawy dań podawane na kamiennych deskach.

Sieć o lokalnym kolorycie

Mercure Gdańsk Posejdon to, po Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Gdynia Centrum, już trzeci hoteli tej marki na Wybrzeżu.

Zakończony właśnie rebranding hotelu Mercure Gdańsk Posejdon nie oznacza utraty historii, wyj?tkowości i  sentymentalnej wartości tego miejsca” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Obiekty marki Mercure s? w  swoim założeniu niezestandaryzowane i  przyświeca im motto <<W harmonii z ludźmi i miejscami>>. Dla gościa oznacza to, że każdy obiekt, niezależnie od lokalizacji gwarantuje świetn? obsługę, ale także unikalny charakter nawi?zuj?cy do miejsca i jest zwi?zany z lokalnym kolorytem. O tym, że nie s? to tylko deklaracje można przekonać się już w 23. hotelach marki Mercure w  Polsce.

Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu Mercure Gdańsk Posejdon odpowiedzialna jest Pracownia Projektowa BASS. Całkowity koszt modernizacji wyniósł prawie 7 mln zł.

Link do strony Mercure na Facebooku:
www.facebook.com/MercureHotels.polska

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę dla innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor Academy, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów   170 000 pracowników swoich hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:    @accor | www.accor.com     facebook.com/MercureHotels.polska                                                                                                    
Rezerwuj pokoje:    www.accorhotels.com           www.mercure.com    

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin