Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Fashion Night by Anna Drabczyńska

<p style="text-align: justify;">Do najdłuższego dnia w roku zostały blisko dwa miesiące. Zanim kobiety na całym świecie wybiorą się na letni wypoczynek, chętnie odnowią swoją garderobę. Dlatego Hotel Mercure Warszawa Grand zaprosił swoich gości na pokaz najnowszej letniej kolekcji projektantki – Anny Drabczyńskiej. Wśród zaproszonych gwiazd pojawili się m.in. Anna Wendzikowska, Agata Nizińska, Ola Ciupa, Aldona Orman, Dorota Gardias, Paula Tumala, Michał Milowicz i Jarosław Szado.</p>

>

W ubiegłym roku zapocz?tkowany został projekt Mercure Fashion. Obejmuje on unikalne pokazy mody w harmonii z ludźmi i miejscami - pod nazw? Mercure Fashion Night by… i zakłada współpracę z popularnymi projektantami. 27 kwietnia w Hotelu Mercure Warszawa Grand mogliśmy obejrzeć projekty Anny Drabczyńskiej.

Projektantka, na sezon wiosna-lato 2017, zaproponowała aż cztery kolekcje: Perła, California, I czyli Ja, Galaxy. Wszystkie cechuje prostota, klasyka i luz w charakterystycznym dla projektantki stylu. Kolekcja została stworzona z myśl? o Mercure Fashion Night, a zainspirowana słowami Sophii Loren „Piękno jest tym, co czujesz wewn?trz i co odbija się w Twoich oczach”. Słowa słynnej aktorki w pełni oddaj? charakter kolekcji i cel, jaki przyświecał jej powstaniu.

Cieszę się, że pokaz najnowszej kolekcji Anny Drabczyńskiej odbył się właśnie we wnętrzach hotelu Mercure Warszawa Grand. W latach 70. Sala Olimp była sal? balow?. Dziś ponownie ł?czymy piękno ruchu i bogactwo wzornictwa z wytrzymałości? i złożoności? architektury. Na tym polega nasza moc autoekspresji” – podkreśliła Danuta Gronowalska Senior Sales Manager w Mercure Warszawa Grand Hotel.

W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.

Wieczór poprowadziła Dorota Gardias w specjalnie zaprojektowanej na ten wieczór kreacji.

Dorota Gardias podkreśliła, że ceni projektantkę za jej kreatywność, niekonwencjonalne cięcia, a przede wszystkim najwyższej jakości materiały. I dodała, że najnowsza kolekcja przypadła jej do gustu. - Na pewno znajdę w niej coś dla siebie i moja garderoba ponownie wypełni się strojami od Ani.

Markę Mercure określaj?: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. Prowadzone przez pasjonatów hotelarstwa, hotele Mercure s? pełne lokalnego klimatu dzięki doskonałej harmonii z ludźmi i miejscami. Mercure dokłada wszelkich starań, by zaoferować najwyższej klasy wrażenia oraz przyjemność z pobytu w hotelu. To naprawdę potężna forma sztuki.

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. +48 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. +48 507 027 035
e-mail: anna.g@bcmfd.pl

www.mercure.com – www.novotel.com
www.facebook.com/accorhotels.polska

***

O Mercure
Mercure jest mark? hoteli należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie s? zakorzenione w miejscowej kulturze. Poł?czenie klasycznego stylu z nut? współczesnego wzornictwa i dbałości? o historyczne dziedzictwo sprawiaj?, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczn? gościnność. Stanowi? atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis:
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 117 hotelach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest wiod?c? na świecie grup? hotelow? działaj?c? na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżuj?cym innowacyjne rozwi?zania cyfrowe. Grupa oferuje wyj?tkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystaj?c ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadz?c działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajduj? się luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem licz?cym ponad 250 000 pracowników realizuje ważn?, głęboko zakorzenion? w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście ceni? sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowi?zań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniaj? się do osi?gania zrównoważonego wzrostu. Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Mercure Fashion Night by Anna Drabczyńska

<p style="text-align: justify;">Do najdłuższego dnia w roku zostały blisko dwa miesiące. Zanim kobiety na całym świecie wybiorą się na letni wypoczynek, chętnie odnowią swoją garderobę. Dlatego Hotel Mercure Warszawa Grand zaprosił swoich gości na pokaz najnowszej letniej kolekcji projektantki – Anny Drabczyńskiej. Wśród zaproszonych gwiazd pojawili się m.in. Anna Wendzikowska, Agata Nizińska, Ola Ciupa, Aldona Orman, Dorota Gardias, Paula Tumala, Michał Milowicz i Jarosław Szado.</p>

>

W ubiegłym roku zapocz?tkowany został projekt Mercure Fashion. Obejmuje on unikalne pokazy mody w harmonii z ludźmi i miejscami - pod nazw? Mercure Fashion Night by… i zakłada współpracę z popularnymi projektantami. 27 kwietnia w Hotelu Mercure Warszawa Grand mogliśmy obejrzeć projekty Anny Drabczyńskiej.

Projektantka, na sezon wiosna-lato 2017, zaproponowała aż cztery kolekcje: Perła, California, I czyli Ja, Galaxy. Wszystkie cechuje prostota, klasyka i luz w charakterystycznym dla projektantki stylu. Kolekcja została stworzona z myśl? o Mercure Fashion Night, a zainspirowana słowami Sophii Loren „Piękno jest tym, co czujesz wewn?trz i co odbija się w Twoich oczach”. Słowa słynnej aktorki w pełni oddaj? charakter kolekcji i cel, jaki przyświecał jej powstaniu.

Cieszę się, że pokaz najnowszej kolekcji Anny Drabczyńskiej odbył się właśnie we wnętrzach hotelu Mercure Warszawa Grand. W latach 70. Sala Olimp była sal? balow?. Dziś ponownie ł?czymy piękno ruchu i bogactwo wzornictwa z wytrzymałości? i złożoności? architektury. Na tym polega nasza moc autoekspresji” – podkreśliła Danuta Gronowalska Senior Sales Manager w Mercure Warszawa Grand Hotel.

W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.

Wieczór poprowadziła Dorota Gardias w specjalnie zaprojektowanej na ten wieczór kreacji.

Dorota Gardias podkreśliła, że ceni projektantkę za jej kreatywność, niekonwencjonalne cięcia, a przede wszystkim najwyższej jakości materiały. I dodała, że najnowsza kolekcja przypadła jej do gustu. - Na pewno znajdę w niej coś dla siebie i moja garderoba ponownie wypełni się strojami od Ani.

Markę Mercure określaj?: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. Prowadzone przez pasjonatów hotelarstwa, hotele Mercure s? pełne lokalnego klimatu dzięki doskonałej harmonii z ludźmi i miejscami. Mercure dokłada wszelkich starań, by zaoferować najwyższej klasy wrażenia oraz przyjemność z pobytu w hotelu. To naprawdę potężna forma sztuki.

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska
Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. +48 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja BCMFD Media Communications
Anna Gucwa – Media Relations
tel. +48 507 027 035
e-mail: anna.g@bcmfd.pl

www.mercure.com – www.novotel.com
www.facebook.com/accorhotels.polska

***

O Mercure
Mercure jest mark? hoteli należ?cych do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie s? zakorzenione w miejscowej kulturze. Poł?czenie klasycznego stylu z nut? współczesnego wzornictwa i dbałości? o historyczne dziedzictwo sprawiaj?, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczn? gościnność. Stanowi? atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis:
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 117 hotelach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest wiod?c? na świecie grup? hotelow? działaj?c? na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżuj?cym innowacyjne rozwi?zania cyfrowe. Grupa oferuje wyj?tkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystaj?c ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadz?c działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajduj? się luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem licz?cym ponad 250 000 pracowników realizuje ważn?, głęboko zakorzenion? w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście ceni? sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowi?zań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniaj? się do osi?gania zrównoważonego wzrostu. Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin