Aktualności firm stowarzyszonych
Mazars przedstawia The Next CFO, telewizję internetową, która zgłębia przyszłość działów finansów korporacyjnych
<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">The Next CFO pokaże widzom, jak będą wyglądać działy finansów korporacyjnych w przyszłości. Pierwsza telewizja tego typu będzie również służyć dyrektorom finansowym (CFO) z dużych międzynarodowych spółek jako świeża, nowoczesna platforma, poprzez którą będą mogli dzielić się swoją wizją tego dynamicznie zmieniającego się zawodu.</span></span></p>
>
Międzynarodowa firma audytorsko-doradcza Mazars zakłada pierwsz? telewizję internetow? stworzon? przez CFO dla CFO. Tym razem to nie marka Mazars czy jej usługi, lecz jej klienci będ? główn? osi? historii pokazywan? w telewizji online. Siedem oryginalnych programów odmalowuje portret dyrektora finansowego jutra w formie szczerych wywiadów i dyskusji ze znacz?cymi przedstawicielami tego zawodu. Nowy środek przekazu pojawia się w okresie istotnej transformacji dla spółek i ich modeli biznesowych.
Do roku 2020 niemal 40% transakcji księgowych może być przeprowadzanych przez maszyny, co całkowicie zrewolucjonizowałoby tradycyjny sposób funkcjonowania działów finansowych. Pierwsze odcinki programów The Next CFO przedstawiaj? główne tematy tej głębokiej zmiany: zarz?dzanie zmian?, rewolucję technologiczn?, konieczność rekrutowania niekonwencjonalnych kandydatów, znaczenie kształcenia ustawicznego, wagę komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej oraz głębsze interakcje z innymi działami korporacyjnymi.
- Obecny w 86 krajach i maj?cy renomę zaufanego partnera dyrektorów finansowych, Mazars ma dobr? pozycję, żeby obserwować i przewidywać zbliżaj?ce się zmiany w branży finansowej. Te zmiany s? jednocześnie techniczne, strategiczne, kompleksowe i kluczowe. Głównym celem większości telewizji internetowych jest promocja ich sponsora. Utrzymuj?c nasz? pozycję jako wpływowego gracza w dziedzinie audytu, pomyśleliśmy, że bardziej przydatne będzie stworzenie wyj?tkowej przestrzeni umożliwiaj?cej swobodne wypowiadanie się i szczer? debatę. Mamy nadzieję, że The Next CFO będzie oryginalnym i nowoczesnym wkładem w dyskusję na temat przyszłości CFO - wyjaśnia Laurent Choain, Dyrektor ds. HR i Komunikacji w Mazars.
The Next CFO od kulis
Platforma transmisji wideo dla decydentów finansowych jest dostępna pod adresem www.thenextcfo.tv. Obecnie oferuje siedem oryginalnych programów po angielsku, a nowe odcinki będ? pojawiać się regularnie.
- CFO vs CXO – wewnętrzne funkcjonowanie najważniejszych osób w zarz?dzie, jakiego jeszcze nie widzieliście. Dyrektor finansowy i inny menedżer wyjaśniaj?, jak budować konstruktywne relacje w zespole.
- Jak oni to robi?? – Jak dyrektorzy finansowi spędzaj? czas, wydatkuj? energię lub wykorzystuj? swój umysł? Każdy odcinek przedstawia dyrektora finansowego z pasj? i wizj? kompetencji potrzebnych, żeby stać się CFO przyszłości.
- Ścieżki kariery – Dyrektorzy finansowi o ciekawym, reprezentatywnym lub nietypowym doświadczeniu s? w brani w krzyżowy ogień pytań w celu udzielenia szybkich porad na temat kariery.
- FinQuake – Jakie technologie wstrz?sn? finansami? FinQuake analizuje, jak dyrektorzy finansowi wytrzymuj? presję.
- The Professor – Na filmach wideo w formacie MOOC (masowe otwarte kursy online) profesorowie z czołowych uniwersytetów omawiaj? najnowsze osi?gnięcia w dziedzinie finansów.
- CFO, 10 lat później – Byli dyrektorzy finansowi przedstawiaj? szczere uwagi na temat najważniejszych doświadczeń kształtuj?cych ich karierę.
- Dochodzenia gospodarcze – Specjalistyczne porady w zakresie eliminowania kompleksowych zagrożeń w dużych spółkach.
Różnorodność mówców, międzynarodowy zasięg i innowacyjne podejście sprawiaj?, że The Next CFO jest naprawdę wyj?tkowym środkiem przekazu. Został zaprojektowany jako platforma służ?ca dyskusji, refleksji i szkoleniu dla dyrektorów finansowych i przyszłych dyrektorów finansowych.
***
O Mazars
Mazars jest międzynarodow?, zintegrowan? i niezależn? organizacj? specjalizuj?c? się w audycie, księgowości, doradztwie, podatkach i usługach prawnych. Na dzień 1 stycznia 2018 roku Mazars działa w 86 krajach, które tworz? zintegrowan? sieć partnerów. Mazars korzysta z wiedzy 20 000 specjalistów, kierowanych przez 980 partnerów w 300 biurach na całym świecie. Wspieramy przedsiębiorstwa o różnej wielkości, od MŚP i globalnych graczy, jak również start-upy i organizacje publiczne na każdym etapie ich rozwoju. Spółka Mazars w Polsce jest obecna od 1992 roku i prowadzi działalność w Warszawie oraz w Krakowie, zatrudniaj?c ł?cznie ponad 220 specjalistów.
www.mazars.pl
www.linkedin.com/company/mazars-in-poland | www.twitter.com/mazarsgroup
KONTAKT DLA PRASY
Mazars
Marie Coudié – Head of International Brand Communication – +33 1 49 97 46 70 - marie.coudie(@)mazars.com
Elizabeth Husson – International Communication Officer – +33 1 49 97 63 37 - elizabeth.husson(@)mazars.com
Mazars w Polsce
Renata Stefanowska – Manager Działu Komunikacji i Marketingu
+48 22 25 55 200; +48 605 36 71 35 – r.stefanowska(@)mazars.pl
OPRG Agency
Laure de Chastellux – +33 1 53 32 55 78 – laure.dechastellux@omnicomprgroup.com