Aktualności firm stowarzyszonych
L’OFFICIEL POLSKA – nowy layout, nowy papier, brak działów
<p style="text-align: justify;">Ukazał się nowy numer polskiej edycji L’Officiel Polska (Kustra Group) – najstarszego w Europie magazynu o modzie i stylu. W środku rewolucja: brak działów!</p>
>
Wydanie wiosenne pojawiło się w sprzedaży z dwoma okładkami autorstwa polskich fotografów. Na pierwszej wokalistka Mary Komasa w obiektywnie Jakuba Pleśniarskiego, na drugiej androgyniczna supermodelka Tamy Glauser w obiektywnie Zosi Promińskiej.
– To wydanie jest dla mnie szczególne. Rozpoczyna drugi rok naszej obecności na polskim rynku i w zwi?zku z tym postanowiłam wprowadzić kilka zmian, które jeszcze mocniej podkreśl? wyj?tkowy charakter L’Officiel Polska i te elementy, które nas wyróżniaj? i s? nasz? najmocniejsz? stron? – mówi redaktor naczelna, Ewelina Kustra.
Jeszcze bardziej luksusowy papier, całkowicie nowy, minimalistyczny layout oraz prawdziwa rewolucja w segmencie prasy kobiecej: rezygnacja z archaicznej struktury magazynu i typowych działów, jak moda, uroda czy kultura. Na czym ona dokładnie polega?
Aktywności i zainteresowania współczesnych kobiet nie podlegaj? już sztucznym podziałom. W takim samym stopniu interesuj? je nowa pomadka, ksi?żka czy kolekcja ulubionego projektanta. Literatura inspiruje modę, marki komunikuj? się poprzez sztukę, wszystkie te dziedziny wzajemnie się przenikaj?. Podobnie treści w nowym L’Officiel Polska. Inspiruj?cy wywiad z artystk?, po nim esej o nowym stylu zakupów w erze cyfrowej, następnie sesja mody wyprodukowana w warszawskim Muzeum Sztuki Nowoczesnej – to tylko jeden z przykładów realizacji tego pomysłu.
– Dziś każda z nas atakowana jest tak? ilości? treści z social mediów, że przy przegl?daniu swojego ulubionego magazynu chciałaby odetchn?ć. Dlatego treści w L’Officiel Polska s? mocno wyselekcjonowane i płyn? spójnym rytmem, jak w dobrej ksi?żce – dodaje Ewelina Kustra.