Aktualności firm stowarzyszonych

Linie Air France docenione przez polskich biznesmenów

<p style="text-align: justify;" lang="pl-PL" align="justify"><span style="font-family: Calibri, serif;"><span><span style="color: #0000ff;"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Francuska linia lotnicza Air France zwyciężyła w konkursie Business Traveller Awards 2016 w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium” oraz „Najlepsza Strona Internetowa Linii Lotniczej”. Natomiast Lotnisko Schiphol w Amsterdamie uznano za „Najlepsze Lotnisko na Świecie”. Linie Lotnicze KLM znalazły się w gronie finalistów w kategoriach „Najlepsza Linia Lotnicza na Długich Dystansach” oraz „Najlepsza Klasa Ekonomiczna na Krótkich Dystansach”. Prestiżowe narody miesięcznika Business Traveller Poland zostały przyznane w Polsce po raz czwarty na podstawie badania przeprowadzonego w reprezentatywnej grupie polskich podróżujących biznesmenów.</strong></span></span></span></span></span></span></p>

>

Premium Economy linii Air France najlepsza w swojej klasie  

Biznesmeni z Polski docenili Klasę Premium Economy należ?c? do Air France przyznaj?c jej pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ankietowani docenili przede wszystkim wysoki komfort lotu oferowany w tej klasie w przystępnej cenie – który ma szczególnie istotne znaczenie na lotach dalekiego zasięgu. Pasażerowie Premium Economy maj? do dyspozycji odrębn?, przestrzenn? kabinę, która zapewniaj? o 40 % więcej przestrzeni w porównaniu z Klas? Ekonomiczn?. Prywatność i swobodę gwarantuje także szeroki  fotel  (48 cm) oraz odległość między rzędami siedzeń wynosz?ca aż 97 cm. Warto wspomnieć, że siedzenia odchylaj? się do 123 stopni i s? wyposażone również w regulowany podnóżek i zagłówek. Dzięki specjalnie skonstruowanej obudowie fotela, po całkowitym rozłożeniu oparcia podróżni nie zakłócaj? przestrzeni współpasażerów. Air France jako jedna z niewielu linii, oferuje ten typ foteli w swojej klasie pośredniej (między Klas? Ekonomiczn? a Biznes). Dług? podróż lotnicz? uprzyjemni wyśmienita francuska kuchnia i wina (pełen posiłek z przystawkami i deserami). Ponadto podróżni w Klasie Premium Economy mog? zabrać ze sob? w cenie biletu 2 sztuki bagażu, każda do 23 kg + bagaż podręczny do 18 kg, a także maj? możliwość zebrania 125% mil w programie Flying Blue oraz dodatkowo - aż 320 PLN zwrotu dla firm – członków programu BlueBiz za każdy przelot w obie strony.  

Najlepsza Strona Internetowa Linii Lotniczej: www.airfrance.pl  

Strona internetowa należ?c? do Air France otrzymała w tegorocznym konkursie Business Traveller Poland pierwsze miejsce. Ankietowani docenili przejrzysty układ strony, dzięki któremu bez trudu znajdziemy najbardziej potrzebne informacje: narzędzie do rezerwacji biletów i odprawę online oraz sekcję „twoje rezerwacje” – do sprawdzania i uzupełniania danych najbliższej podróży. Logiczny układ i sprawna nawigacja na stronie pozwala zaplanować podróż od A do Z. Korzystaj?c z sekcji „Twoja podróż krok po kroku” system prowadzi nas przez kolejne fazy przygotowań do wyjazdu udzielaj?c szczegółowych wskazówek na każdym z trzech etapów: „przed wlotem”, „na lotnisku” oraz „w miejscu docelowym”. Od rezerwacji biletu, przygotowania dokumentów, druku karty pokładowej i wywieszek bagażowych, poprzez nadanie bagażu, przejście przez kontrolę i boarding, po wynajem auta, rezerwację hotelu i ubezpieczenie podróży. Natomiast bogata w informacje praktyczne i inspiruj?ce multimedia sekcja „Travel by Air France” dostarczy nam nie tylko praktycznych wskazówek przed wyjazdem ale też podsunie pomysły, gdzie warto polecieć, w zależności od pory roku i naszych preferencji. I tak na przykład fanom zakupów planuj?cym urlop w listopadzie narzędzie proponuje Hongkong, Dubaj i Los Angeles, rodzinom z dziećmi na letnie wakacje – Korsykę i Szkocję, a po relaks i spa w grudniu wysyła nas do Cancun lub Mauritius. Nie bez znaczenia dla użytkowników jest też szata graficzna serwisu – żywa kolorystyka i doskonałej jakości oryginalne zdjęcia, dzięki którym wybierać się w świat jest jeszcze przyjemniej.  

Najlepsze lotnisko na świecie – Amsterdam Schiphol  

Lotnisko bazowe linii KLM – Schiphol Airport – mimo sędziwego wieku (w zeszłym roku obchodził setne urodziny) to jeden z najnowocześniejszych portów lotniczych na świecie, a jednocześnie olbrzymi węzeł komunikacyjny, z którego co roku korzysta ponad 52 miliony pasażerów, w tym ponad połowa przesiada się tu na inny lot. Schiphol oferuje znacznie więcej niż tylko wygodny tranzyt. To unikatowa przystań, gdzie można zrelaksować się w Spa, odpocz?ćw parku miejskim, zaszaleć w kasynie, poczytać w bibliotece, a nawet wzi?ć ślub! Ponadto szeroka oferta sklepowa i gastronomiczna usatysfakcjonuje najbardziej wymagaj?cych podróżnych. Ogromn? przestrzeń zaprojektowano z myśl? o maksymalnym uprzyjemnieniu pasażerom czasu w oczekiwaniu na samolot, a jednocześnie z olbrzymi? trosk? o łatwość poruszania się po lotnisku, na którym trudno się zgubić. To co wyróżnia port to koncepcja jednego terminala i doskonałe oznakowania, dzięki którym podróżni tranzytowi czuj? się pewnie i bezpiecznie.  

„Czujemy się zaszczyceni odbieraj?c dwie statuetki dla Air France oraz wyróżnienie dla portu bazowego KLM – lotniska Amsterdam Schiphol. Cieszy nas uznanie polskich biznesmenów, którzy oddali na nas głosy. Udoskonalaj?c nasze produkty uważnie wsłuchujemy się w opinie klientów, szczególnie osób podróżuj?cych po świecie w interesach. Przyznane nagrody dowodz?, że nasze starania przynosz? efekty, biznesmeni z Polski korzystaj? z naszych usług i nas doceniaj?. Świadczy o tym fakt, że Klasa Ekonomiczna Premium została uznana za najlepsz? na rynku już kolejny raz z rzędu. – powiedział Frantisek Siling, Dyrektor Generalny Air France KLM w Polske (na zdjęciu).  

„Nasze doroczne nagrody to kompas, który wskazuje najlepsze produkty dla tych, którzy licz? na najlepszy serwis.” – mówił podczas gali Robert Grzybowski, wydawca polskiej edycji Business Travellera.  

***  

W ankiecie Business Traveller Awards 2016 przeprowadzonej przez firmę doradcz? Deloitte Advisory udział wzięło 900 respondentów, wśród nich czytelnicy magazynu Business Traveller Poland, prenumeratorzy miesięcznika – członkowie Klubu Polskiej Rady Biznesu oraz podróżuj?cy biznesmeni, obsługiwani przez największe firmy organizuj?ce podróże biznesowe w Polsce – HRG, Carlson Wagonlit, Weco Travel (Radius) czy Air Club (BCD).

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracj? do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i trosk? o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworz? jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym i zajmuj? wiod?c? pozycję na rynku przewozów międzynarodowych w Europie. Grupa oferuje również transport towarów i usługi konserwacyjne dla lotnictwa. Obydwie linie dysponuj? potężn? siatk? poł?czeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. W 2017 roku, Grupa Air France, KLM wraz ze swoimi czteroma markami (Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Transavia i Hop!Air France), oferuje pasażerom poł?czenia do328 miast w118 krajach.Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty. W 2016 roku z jej usług skorzystało 93.4   mln pasażerów. Air France-KLM obsługuje do2 200lotów dziennie, a przeloty realizowane s? z lotnisk bazowych Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.  

Więcej informacji o Air France i aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl  

Kontakt dla prasy:  

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924 839

  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!