Aktualności firm stowarzyszonych

Likwidacja szkód w EFL zyskuje nową funkcjonalność

<p style="text-align: justify;">Z badania opinii i satysfakcji leasingobiorców przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS wynika<a name="_ftnref1" href="https://secure.netpr.pl/#_ftn1"></a>[1], że usługa likwidacji szkód w EFL jest oceniana zdecydowanie wyżej niż w innych firmach leasingowych. Średnia ocena Centrum Likwidacji Szkód wystawiona przez klientów EFL wyniosła 4,4 (w skali od 1 do 5) podczas gdy proces likwidacji szkód konkurencji uzyskał średni wynik na poziomie 3,8. Od września br. klienci EFL zyskują kolejny powód wpływający na ich zadowolenie – aplikację EFL Assistance. Przy pomocy mobilnej aplikacji mogą wezwać assistance w przypadku awarii pojazdu czy zgłosić jego szkodę do Centrum Likwidacji Szkód EFL.</p>

>

- Kilka lat temu leasingobiorcy niechętnie i z ostrożności? podchodzili do załatwiania wielu tematów przez Internet, teraz jest to dla nich codzienności?. Podobnie jest z wykorzystywaniem smartfonów. To nie tylko narzędzie do komunikacji, sprawdzania bież?cych informacji czy załatwiania prywatnych spraw, ale coraz częściej biznesowy asystent. Ma to również zastosowanie w obsłudze kontraktów leasingowych. Teraz klienci EFL większość spraw zwi?zanych z obsług? szkody pojazdu mog? załatwić poprzez udostępnion? im właśnie mobiln? aplikację. Co więcej, na bież?co na ekranie smartfonu będ? wyświetlane informacje o kolejnych krokach  – podkreśla  Wojciech Przybył, prezes zarz?du EFL Finance.

Pomoc na klik

EFL wraz z Inter Partner Assistance przygotował aplikację mobiln? EFL Assistance, za pomoc? której klienci mog? wezwać assistance w przypadku awarii lub uszkodzenia pojazdu. Wbudowana mapa z geolokalizacj? ułatwi wskazanie miejsca, gdzie potrzebna jest pomoc. Po przyjęciu zgłoszenia Inter Partner Assistance na bież?co w postaci komunikatów na smartfonie poinformuje klienta o przebiegu sprawy, np. wysłaniu lawety czy wyjazdu pojazdu zastępczego. Dzięki takiemu rozwi?zaniu, leasingobiorca jest na bież?co informowany o postępach w jego sprawie. Dodatkowo, za pomoc? aplikacji mobilnej można skontaktować się z infolini? EFL, zgłosić szkodę wypadkow? lub kradzieżow? pojazdu do Centrum Likwidacji Szkód EFL, oraz zalogować się do Portalu Klienta EFL.

Aplikacja EFL Assistance jest bezpłatna i dostępna dla klientów posiadaj?cych ubezpieczenie EFL Assistance dla pojazdów osobowych i dostawczych. Wystarczy pobrać j? z Google Play lub AppStore. Po zainstalowaniu należy wpisać numer rejestracyjny pojazdu i aplikacja jest gotowa do użytkowania.

Więcej informacji na:  https://efl.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-likwidacji-szkod/#jak-byc-madrym-przed-szkoda

Obsługa szkód na czwórkę z plusem

Na obsługę szkody w EFL składa się wiele rozwi?zań, dzięki którym nieprzyjemne zdarzenia staj? się dla przedsiębiorcy mniej uci?żliwe. Poza wprowadzon? właśnie aplikacj? EFL Assistance, leasingobiorcy maj? do dyspozycji Centrum Likwidacji Szkód. Dzięki tej usłudze, obowi?zki klienta zostały zminimalizowane do telefonicznego zgłoszenia szkody. W ramach oferowanej usługi Grupa EFL bierze na siebie ciężar nadzorowania całego procesu likwidacji szkody - pocz?wszy od skompletowania dokumentacji dla ubezpieczyciela poprzez wybór i skierowanie uszkodzonego pojazdu do odpowiedniego serwisu, umówienie naprawy, po monitorowanie czasu naprawy oraz jakości wykonanych usług. Co więcej, faktura może zostać wystawiona na EFL, który ureguluje 100% VAT, podczas gdy leasingobiorca sam reguluje fakturę za naprawę odlicza tylko 50% VAT. Od 2013 roku EFL obsłużył w ten sposób prawie 17 tysięcy spraw.

W 2016 roku więcej niż co trzecia sprawa klienta EFL była zgłoszona i załatwiona przez portal KlientEFL. Serwis umożliwia prosty i szybki, bez wychodzenia z biura, dostęp do informacji o trwaj?cej umowie, wznowieniu ubezpieczenia czy możliwość złożenia wniosku. Klienci EFL bardzo chętnie z niego korzystaj?, bo aż 80% z nich ma aktywne konto na portalu, a miesięcznie stronę odwiedzaj? 30 tys. razy. W efekcie, ponad 1/3 spraw leasingobiorców EFL w 2016 roku zostało załatwionych przez internetowy portal KlientEFL w tym również z urz?dzeń mobilnych

- Współpraca takiej firmy jak nasza z leasingobiorc? nie sprowadza się tylko do przedstawienia oferty i sprzedaży usługi, lecz jej ważn? części? jest obsługa posprzedażowa. To właśnie zadowolenie z tego etapu kontraktu bardzo często wpływa na decyzję klienta, czy warto kontynuować współpracę z leasingodawc? przy kolejnych inwestycjach. Jedn? z najmniej przyjemnych sytuacji dla przedsiębiorców jest właśnie likwidacja szkód, dlatego stale wdrażamy nowe rozwi?zania maksymalnie upraszczaj?ce załatwienie formalności i oszczędzaj?ce czas.  To widz? i doceniaj? nasi klienci, czego przejawem jest między innymi bardzo wysoka ocena satysfakcji z naszego procesu likwidacji szkód –  mówi  Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.

Wdrażane rozwi?zania i coraz większa dbałość o jakość obsługi w EFL maj? swoje przełożenie w opiniach klientów. Usługa likwidacji szkód w EFL jest oceniana zdecydowanie wyżej niż w innych firmach leasingowych. Średnia ocena Centrum Likwidacji Szkód wystawiona przez klientów EFL wyniosła 4,4, podczas gdy proces likwidacji szkód konkurencji uzyskał średni wynik na poziomie 3,8 – tak wynika z badania opinii i satysfakcji leasingobiorców przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS w 2017 roku.

https://secure.netpr.pl/#_ftnref1[1]  Badanie satysfakcji Klientów EFL i konkurencji, zrealizowane przez instytut badawczy IQS Group, w okresie od lutego do kwietnia 2017 na próbie N=1525 Klientów EFL-a oraz N=405 Klientów firm konkurencyjnych. Badanie było realizowane technik? wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).

  ***

Europejski Fundusz Leasingowy SA  powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest części? Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansow? stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwi?zań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i   faktoring. Od 26 lat współpracuje z najbardziej licz?cymi się producentami i dostawcami maszyn, urz?dzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in.  sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i  pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 290 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na:  www.efl.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP