Webinar  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych  •  Podsumowanie wydarzeń

Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19 - nagranie webinaru

Artykuł dostępny wyłącznie dla członków

Koronawirus rozprzestrzenia się po całym świecie z niesamowitą szybkością, choć dociera do poszczególnych państw w rożnym czasie. Na tle innych krajów europejskich widzimy, że epidemia w Polsce rozwija się o ok. 2 tygodnie później niż np. we Francji. Strategiczne jest zatem obserwowanie i uczenie się na przykładzie innych krajów. Jednym z ważnych aspektów są konsumenckie nastroje i zachowania, które z nich wynikają. Zrozumienie tego, jak czują i myślą konsumenci jest jednym z kluczowych elementów dostosowania strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.

 

Pełna treść artykułu dostępna jedynie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych CCIFP.
Zaloguj się by kontynuować lekturę.

Zaloguj się
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!