Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19 - nagranie webinaru

Koronawirus rozprzestrzenia się po całym świecie z niesamowitą szybkością, choć dociera do poszczególnych państw w rożnym czasie. Na tle innych krajów europejskich widzimy, że epidemia w Polsce rozwija się o ok. 2 tygodnie później niż np. we Francji. Strategiczne jest zatem obserwowanie i uczenie się na przykładzie innych krajów. Jednym z ważnych aspektów są konsumenckie nastroje i zachowania, które z nich wynikają. Zrozumienie tego, jak czują i myślą konsumenci jest jednym z kluczowych elementów dostosowania strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.

Webinar był okazją do przedstawienia szeregu obserwacji i danych z badań prowadzonych aktualnie we Francji, dotyczących tego, co myślą i jak się zachowują francuscy konsumenci w kryzysie. W tym:

  • Jak kształtują się obawy przed wirusem z upływem czasu? 
  • Jak oceniana jest sytuacja ekonomiczna własna i gospodarki? 
  • Jak zmieniły się wzorce konsumpcyjne i zakupowe Francuzów?
  • Jak w praktyce wygląda praca zdalna i jakie wyzwania niesie dla pracowników?

 

Webinar poprowadził Piotr Sztabiński, Business Development Director OpinionWay.

 

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział.

 

Zapraszamy Państwa do zapisu na kolejne spotkania online w CCIFP. 

KALENDARZ WYDARZEŃ CCIFP

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19