Partnerzy

Kongres FUTURE MARKETING Sopot 30.05 - 03.06.2011 r.

<p><span><span>Kongres to unikalne wydarzenie dla os&oacute;b odpowiedzialnych za rozw&oacute;j, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegent&oacute;w, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trend&oacute;w.</span></span></p>

>

Kongres składa się z kilku części merytorycznych, pierwsza to trzy dni prelekcji, następnie dwa dni dodatkowych warsztatów, debat gości specjalnych, ponadto po części prelekcji planowane s? atrakcje i imprezy towarzysz?ce.

Udział w kongresie „FUTURE MARKETING” jest unikaln? na polsk? skalę okazj? zapoznania się z światowymi trendami w marketingu, sprzedaży, mediach oraz komunikacji, to spotkanie z grup? ekspertów i praktyków działaj?cych w różnych obszarach marketingu.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiod?cy serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10 urodziny, a kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 www.dyrektormarketinguroku.pl jest ich ukoronowaniem.

Kongres i towarzysz?ce mu atrakcje s? tak zaplanowane, aby umożliwić najważniejszym osobom w firmach, odpowiedzialnym za ich rozwój, strategię, marketing, odpoczynek od natłoku bież?cych obowi?zków i udostępnić ogromn? dawkę wiedzy, inspiracji, pomysłów.

Termin, w którym odbywa się kongres, to czas, w którym większość działań marketingowych firm jest w realizacji, a plany na kolejne kwartały i miesi?ce roku s? w trakcie rozważań, dlatego dzięki swobodnej możliwości wybór ścieżek tematycznych i prelekcji zwi?zanych z najważniejszymi trendami, uczestnicy kongresu mog? w efektywny sposób poznać ważne trendy, na które ich firma powinna się z wyprzedzeniem przygotować. Jest to również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, czerpania nowych inspiracji oraz nawi?zania nowych kontaktów i znajomości.

Mamy plany na kolejny rok, jak rozwin?ć kongres w jeszcze bardziej innowacyjne wydarzenie, jednak na razie skupiamy się z naszymi partnerami na pierwszej edycji, po niespełna dwóch miesi?cach prac uruchomiliśmy stronę kongresu, w tym tygodniu rusza kampania reklamowa oraz biuro prasowe.

Udało nam się pozyskać do współpracy przy tym wydarzeniu najlepsze światowe i polskie firmy, to ponad trzydzieści spółek i instytucji, bez ich wsparcia oraz wiedzy organizowanie kongresu byłoby bardzo trudne – powiedział Paweł Netczuk, prezes spółki.

Większość komunikacji i informacji o kongresie i jego atrakcjach znajduje się na stronach internetowych kongresu, które s? prowadzone zarówno w języku polskim pod adresem: www.kongresdyrektorowmarketingu.pl   jak i angielskim www.cmocongress.com. Cały proces rejestracji uczestników, czy akredytacji dziennikarskich odbywa się poprzez stronę kongresu.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce! Gośćmi specjalnymi będ? między innymi:, Diego Oliva – Facebook.com, Director EMEA, na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Peter Walshe - Brand Manager, Millward Brown, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Louis Seara Cardoso – Prezes Mindgames i inni.

Wśród polskich gości znajduj? się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica – Dyrektor ds. Strategii w TNS, Tomasz Modzelewski – Prezes Zelmer, Marcin Skowroński - Dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadz? również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajd? się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarz?dzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.

Warsztaty towarzysz?ce Kongresowi to okazji to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadz?cymi warsztaty będ? przedstawiciele Grupy Training & Consulting, agencji PZL oraz domu mediowego Starcom.

Kongres „FUTURE MARKETING” to również kilka atrakcji zwi?zanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będ? np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów kongresu - firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości kongresu.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek 31 maja o godzinie 20.00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, osob? prowadz?c? będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczn?, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu s?: PAP, Miasto Sopot, TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, Radio PIN, AMS, ARBOInteractive, PZU, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, Money.pl, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, PKN ORLEN, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Midoceanbrands, AtMedia, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, Lufthansa i Starcom.

Polska strona kongresu www.kongresdyrektorowmarketingu.pl
Angielska strona kongresu www.cmocongress.com

Akredytacje dziennikarskie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/   

Strona konkursu www.dyrektormarketinguroku.pl   
Strona organizatora www.mediarun.pl   
Występ Sabiny Jeszki http://www.youtube.com/watch?v=Rm9-V9MBhL0

Więcej informacji udzielaj?:
Michał Ledziński – Koordynator projektu, m.ledzinski@mediarun.pl, 22 390 90 00

Obsługa Public Relations:
Magdalena Skibińska – Efekt PR, m.skibinska@efektpr.pl, 22 408 87 01

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Zalety restrukturyzacji

Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwo może uniknąć upadłości, gdy jego zarząd zdecyduje się na otwarcie postępowania...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP