Aktualności firm stowarzyszonych

Koncept sklepu convenience Carrefour Express laureatem konkursu Best Shop Concept

<p style="text-align: justify;"><strong>Koncept sklepu convenience Carrefour Express Plac Bankowy w Warszawie, został uhonorowany tytułem Best Shop Concept w kategorii convenience. Nagrodę, przyznawaną przez wydawcę magazynu Perfect Store, w imieniu firmy, odebrał Marek Lipka, Dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience.</strong></p>

>

II edycja konkursu Best Shop Concept została rozstrzygnięta podczas VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu „RetailShow”. Celem konkursu jest wyłonienie nowoczesnych i najbardziej innowacyjnych konceptów sklepów dostępnych w różnych formatach, które wyróżniaj? się zarówno pod względem estetycznym, jak i użytkowym. Koncept sklepu Carrefour Express Plac Bankowy został doceniony za nowatorskie rozwi?zania i kompleksowe podejście do klienta.

Odpowiadaj?c na potrzeby rynku i dostosowuj?c się do oczekiwań klientów, przygotowaliśmy kolejn? odsłonę konceptu sklepu convenience, wzbogacon? o innowacyjne rozwi?zania. Przyznanie tej nagrody traktujemy jako potwierdzenie, że wdrożona wizja rozwoju sklepów convenience, realizowana przez Carrefour Polska, jest doceniana zarówno przez klientów, jak i ekspertów branży handlowej – powiedział Marek Lipka, odbieraj?c nagrodę Best Shop Concept.

Jury doceniło również nowoczesny wystrój sklepu, który oferuje klientom zupełnie nowe doznania zakupowe. Dzięki nowej aranżacji i wyposażeniu, lokal zyskał interesuj?cy design, wnętrze jest nowoczesne i przyjazne, a klienci maj? możliwość szybkich, łatwych i wygodnych zakupów.

Ponadto koncept sklepu Express Plac Bankowy, dostosowuj?c asortyment do zmieniaj?cych się potrzeb konsumentów, wprowadził szerok? ofertę produktów spożywczych i usług dodatkowych. Klienci zyskali dedykowane miejsce na zdrow? żywność (produkty bio, eko i bezglutenowe) oraz kuchnie świata. Wyodrębniono specjaln? przestrzeń i wprowadzono regionalne specjały francuskie pod mark? „Reflets de France”, dostępne na wył?czność w Carrefour. W placówce Express Plac Bankowy po raz pierwszy uruchomiono now? odsłonę k?cika kawowego z kaw? wysokiej jakości. Na klienta czeka także wydzielona strefa szybkich zakupów, a w niej szeroka oferta dań gotowych „food to go” (jedzenie na wynos), szybkie przek?ski na ciepło typu hot-dog oraz odpiekane na miejscu świeże pieczywo. Ponadto sklep posiada różnorodny asortyment produktów pozaspożywczych oraz kategorię zdrowie. Express Plac Bankowy świadczy także usługi dodatkowe, m.in. akceptację płatności kartami, doładowanie telefonu, usługa cashback.

Ofertę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy franczyzowej, w ramach którego nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim know-how w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców kooperacja ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept franczyzowy, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ułatwiaj? odniesienie sukcesu.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarz?dc? sieci centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin