Aktualności firm stowarzyszonych

Kompass wkracza na rynek reklamy międzynarodowej

<p style="text-align: justify;"><strong>Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagranicznych.</strong></p>

>

Usługi s? realizowane pod hasłem „zdobywaj nowe rynki!”, co ma podkreślać koncentrację na elemencie ekspansji międzynarodowej, nie tylko pod względem wizerunkowym, ale i handlowym. Klient otrzymuje analizę i rekomendację rynków atrakcyjnych dla niego, przede wszystkim pod k?tem nasycenia konkurencj? i dystrybutorami danej kategorii produktu/usługi. Kompass oferuje tworzenie i audyt stron www, kreację landing page, gromadzenie leadów międzynarodowych, marketing bezpośredni (oparty o działania telemarketingowe, e-mailingowe, webinaria), a także content marketing – przede wszystkim w zakresie tworzenia różnego rodzaju treści i materiałów. Możliwa jest również pomoc w organizacji misji handlowych, a także doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich na wsparcie ekspansji międzynarodowej.

„Firma Kompass kilkanaście lat temu była znana z wielkich ksi?g wypełnionych danymi kontaktowymi dla firm. Przez ostatnie lata, oferuje portal do samodzielnego zarz?dzania kontaktami i reklam?. Teraz jeszcze bardziej rozwijamy ofertę w odpowiedzi na potrzeby rynku– zauważyliśmy, że polscy eksporterzy i firmy działaj?ce na wielu rynkach potrzebuj? narzędzi, które umożliwi? jednoczesne koordynowanie działań promocyjnych w wielu krajach. Stało się to szczególnie widoczne odk?d obowi?zuje rosyjskie embargo” – wyjaśnia Marek Wcisło z Kompass Poland.

Kompass rozpoczyna now?, rozszerzon? działalność od kwietnia 2015 roku. Wszystkie usługi s? zgromadzone i zaprezentowane na stronie kompass.com.pl.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!