Podsumowanie wydarzeń

Klub Kobiecego Biznesu – STAWIAM NA JAKOŚĆ

>

Na lutowym spotkaniu Klubu Kobiecego Biznesu uczestniczki ugościł stylista fryzur - Damian Drzyzga w swoim atelier przy ulicy Mokotowskiej.

Gościem CCIFP i Haliny Piaseckiej (Piasecka&Żylewicz) była Joanna Jabłońska- Białow?s, na co dzień dbaj?ca o jakość obsługi na najwyższym poziomie i na każdym etapie kontaktu klienta w Alior Banku, a prywatnie pasjonatka wypraw wysokogórskich.

Pani Joanna, która w swojej pracy jest zwolenniczk? pełnego zaufania podejścia H2H (Human to Human), przekonała uczestniczki spotkania, że dobra relacja z klientem to podstawa biznesu. Relacja z klientem w dzisiejszych czasach to długofalowy proces customer experience, bez którego nawet najlepszy produkt nie utrzyma się na rynku. Panie spróbowały znaleźć odpowiedź na pytanie, jaki rodzaj relacji docenia klient.

Pani Joanna zainspirowała uczestniczki do tego by stawiać na autentyczne, wysokiej jakości relacje zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym.

[nggallery id=140]

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin