Aktualności firm stowarzyszonych

Jakość na pierwszym miejscu w restauracjach Winestone

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR" align="justify"><span style="font-family: Trebuchet MS,sans-serif; font-size: small;"><strong>Już od 1 marca 2016 roku w restauracjach Winestone w hotelach Mercure w całym kraju będą dostępne dania z polskiej wołowiny sezonowej. Wyśmienite propozycje kulinarne na bazie wysokiej jakości, specjalnie wyselekcjonowanego mięsa, to już druga odsłona programu promującego zdrowe i odpowiedzialne żywienie. Oferta będzie dostępna do 15 marca. </strong></span></p>

>

Przez dwa tygodnie goście restauracji Winestone będ? mogli skosztować potraw przygotowanych na bazie polskiej wołowiny sezonowej. Gwarantowana jakość mięsa oraz jego wartość odżywcza z pewności? przekona najbardziej wymagaj?cych klientów. Wyśmienity, wyraźny smak oraz kruchość wołowiny zapewnia starannie dobrany proces dojrzewania w  aromacie drewna dębowego.

- Promowanie zdrowego i odpowiedzialnego żywienia to  cel restauracji Winestone. Wł?czanie do karty menu specjalnie wyselekcjonowanej, polskiej wołowiny zachęca klientów do  zwracania większej uwagi na jakość spożywanych produktów. Po sukcesie pierwszej oferty zdecydowaliśmy się na wprowadzenie drugiej edycji promuj?cej odpowiedzialne podejście do oferowanych u nas potraw -– podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu Winestone.

Propozycje kulinarne zostały tak przygotowane, aby trafić w gusta najbardziej wybrednych smakoszy. W menu znajd? się takie potrawy jak: duszone policzki z grzybami leśnymi i  rozmarynem, wyśmienite carpaccio podawane z truflami i cytryn? oraz dwa rodzaje steków. Ponadto, goście będ? mieli okazję delektować się temperamentnym winem Terra  d’Uro, dojrzewaj?cym 18 miesięcy w beczkach z dębu francuskiego. Grona Tinta de Toro używane do produkcji tego niezwykłego trunku pochodz? z parceli „El Romeral”, gdzie winne krzewy licz? sobie nawet 143 lata. Co więcej, winnica uprawiana jest organicznie.

O wyj?tkowych walorach polskiej wołowiny sezonowej najlepiej jest przekonać się osobiście. Potrawy dostępne s? w restauracjach Winestone w następuj?cych hotelach: Mercure Gdańsk Stare Miasto, Mercure Gdańsk Posejdon, Mercure Gdynia Centrum, Mercure Warszawa Grand, Mercure Warszawa Centrum, Mercure Poznań Centrum, Mercure Wrocław Centrum, Mercure Częstochowa Centrum, Mercure Opole oraz Mercure Toruń Centrum.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 180  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i  rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach w tym w  Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym partnerem Orbis S.A. jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości.

Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w  92  krajach.

AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

  • doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);
  • szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);
  • potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;
  • zobowi?zania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext Paris (kod ISIN: FR0000120404), a w Stanach Zjednoczonych s? przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym (kod: ACRFY).

Śledź aktualności: www.twitter.com/accorhotelsgroup

  Rezerwuj hotel: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com
Iwona Pietrzak, Public Dialog, tel. (+48) 535 600 775; e-mail : i.pietrzak@publicdialog.pl
Karolina Łęcka, Public Dialog, tel. (+48) 535 966 250; e-mail : k.lecka@publicdialog.pl

  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin