Analizy i badania

Jak kupują Polacy? – nowy raport PwC

<p style="text-align: justify;">Na naszych oczach sektor handlu dynamicznie się rozwija. Jednocześnie zmienia się sposób robienia zakupów oraz podejście sprzedawców do obsługi klienta. Firma PwC w najnowszym raporcie opisuje potrzeby, cechy i wyróżniki polskiego konsumenta. Zbadała także jego preferencje i sprawdziła, za pośrednictwem jakich kanałów dokonuje zakupów. </p>

>

W raporcie znajduj? się odpowiedzi m.in. na następuj?ce pytania:  

  • Czym wyróżnia się polski konsument i jak lubi kupować?  
  • Czy handel wkrótce przeniesie się do internetu?  
  • Jak budować markę w dobie influencerów i mediów społecznościowych?  
  • Jak zakaz handlu w niedzielę wpłynie na zachowania zakupowe Polaków?  
  • W jakie obszary działalności powinni zainwestować przedsiębiorcy?  
  • Czy nowe technologie i sztuczna inteligencja zrewolucjonizuj? handel?    

PwC wyróżniło pięć filarów handlu, które stanowi? podstawę do budowania nowoczesnego, atrakcyjnego i godnego zaufania biznesu. Takiego, który potrafi sprostać najnowszym wyzwaniom rynkowym i odpowiada na oczekiwania klientów.  

Raport jest do przeczytania na stronie  pwc.pl/handel2018.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin