Aktualności firm stowarzyszonych

HOTELE IBIS W STANDARDZIE 3***

<p style="text-align: justify;"><strong>Warszawa, 23 kwietnia 2015, Cztery popularne obiekty rodziny ibis dzięki renowacji i modernizacji mają podwyższoną kategorię z 2 na 3 gwiazdki. Na gości czekają: lobby stworzone według konceptu Avanzi, restauracje ibis kitchen i, co szczególnie ważne, wygodne łóżka</strong> <strong>Sweet Bed™ by ibis. Nie zabraknie również specjalnych 3-gwiazdkowych ofert.</strong></p>

>

Ibis zmienia się dla swoich gości

Ibis nie przestaje udoskonalać standardu obsługi we  wszystkich swoich hotelach w Polsce. Dzięki temu, jego obiekty w ubiegłym roku uzyskały certyfikaty ISO  9001 i  ISO 14001, które potwierdzaj? zorientowanie marki na klienta, systemowe zarz?dzanie w oparciu o zaangażowanie pracowników i dostawców oraz dbałość o  środowisko. Ponadto, od 2013 roku w 4. popularnych lokalizacjach: ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Reduta, ibis Kraków Stare Miasto oraz ibis Kraków Centrum były prowadzone modernizacje maj?ce na celu zwiększenie komfortu pobytu, a tym samym podwyższenie kategorii obiektów z  2 na 3 gwiazdki. Wszystkie spełniły wymagane warunki jasno określone przez rozporz?dzenie Ministra Gospodarki i Pracy z  19  sierpnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r. nr 188, poz. 1945 z późn. zm.). Według przepisów w  obiektach 3 gwiazdkowych pokoje jednoosobowe nie mog? mieć mniejszej powierzchni niż 10m2, dwuosobowe – 14 m2, a trzyosobowe 16 m2. Zgodnie z  nimi goście mog? liczyć na wiele udogodnień, takich jak roomservice działaj?cy minimum 12 godzin na dobę, możliwość korzystania z  punktu odnowy biologicznej czy zakup kosmetyków i środków higieny. Do tego gwarancja akceptacji kart płatniczych, udostępnianie codziennej prasy oraz całodobowe przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych. To  wszystko znajdziemy w  powyższych hotelach ibis, gdzie poza bardzo wysok? jakości? obsługi, możemy cieszyć się nowoczesnymi i ciepłymi wnętrzami, wyśmienit? choć prost? kuchni? w  restauracjach ibis kitchen, czy komfortowymi łóżkami Sweet Bed™ by ibis.

„Zmiana standardu z 2 na 3 gwiazdki w 4. hotelach ibis w Polsce jest wynikiem konsekwentnej realizacji działań skoncentrowanych na zwiększeniu komfortu w naszych obiektach ekonomicznych” – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w  Polsce i krajach bałtyckich. – „Rozpoczynaj?c dwa lata temu procesy modernizacji w tych obiektach, które polegały m.in. na wprowadzeniu komfortowych łóżek Sweet Bed™  by ibis, powierzchni publicznych Avanzi czy konceptu ibis kitchen spodziewaliśmy się pozytywnych reakcji gości. Nasze działania udowadniaj?, że nowoczesny design to nie tylko domena hoteli ekskluzywnych, ale również możliwie charakterystyczny element obiektów ekonomicznych.”

REwolucja w designie obiektów Ekonomicznych

W 3-gwiazdkowych hotelach ibis znajdziemy oryginalny i  nowoczesny design, który do tej pory nie kojarzył się z  obiektami ekonomicznymi. Awangardowy design hotelowego lobby według konceptu Avanzi wykorzystuje przenikanie się faktur i kolorów. Na jego nieformalny i wyj?tkowy klimat składaj? się grafiki na ścianach i  sufitach, drewniane elementy oraz umiejętne wykorzystanie cieplejszych akcentów kolorystycznych. Dla zwiększenia wygody gości powierzchnie te  wyposażono m.in. w fotele na biegunach, duże sofy czy stoliki z  blatami do gier planszowych. W  sposób unikalny wykorzystano również przestrzeń na tylnej ścianie za recepcj? – na  umieszczonych tam panelach wyświetlane s?  ważne informacje dla gości jak np. prognoza pogody czy aktualne oferty specjalne. Idealnie z  projektem Avanzi współgra koncept restauracyjny – ibis kitchen, który odnosi się nie tylko do wystroju, ale również do filozofii miejsca. Zmieniony design, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu poł?czenia bieli, czerni i  czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach, tworzy ciepły klimat miejsca, sprzyjaj?cy nawi?zywaniu interakcji między gośćmi. Prosta w swojej grafice karta dań zawiera potrawy przygotowywane według zasady simple slow food, a  część potraw, w tym soczyste burgery z oferty i-Burger można zamówić również na wynos. Dzięki temu hotelowa restauracja jest jeszcze bardziej atrakcyjna nie tylko dla przyjezdnych, ale również i dla lokalnych gości.

***

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Śledź aktualności:   @accor | www.accor.com       
Rezerwuj pokoje: www.accorhotels.com

 

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Zalety restrukturyzacji

Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwo może uniknąć upadłości, gdy jego zarząd zdecyduje się na otwarcie postępowania...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP