Aktualności firm stowarzyszonych

Hotele ibis i ibis budget w 100% wolne od dymu tytoniowego

<p style="text-align: justify;">Od września br. w hotelach ibis i ibis <em>budget</em> w Polsce panuje zasada całkowitej wolności od dymu papierosowego. Hasło „100% Smoke Free” obowiązuje we wszystkich pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych hoteli. Wdrożona norma jest zgodna z programem ochrony środowiska - Planet 21 w Grupie Orbis i Accor.</p>

>

Zakaz palenia w miejscach publicznych to międzynarodowy standard. W Polsce ustawa o całkowitej wolności od dymu papierosowego weszła w życie pod koniec 2012 roku. Wcześniej przez niespełna 2 lata obowi?zywał częściowy zakaz palenia w miejscach ogólnodostępnych, w hotelach dotyczył on: lobby, restauracji, barów oraz części konferencyjnych. Pocz?tkowo, środowisko hotelarzy i restauratorów dość sceptycznie odebrało wprowadzenie tej ustawy – obawiali się spadku zainteresowania gości przebywaniem w pomieszczeniach, gdzie nie wolno palić. Jednak w ostatnich latach goście, również osoby pal?ce, coraz częściej pytaj? o pokoje dla niepal?cych.

Wraz w rosn?cymi oczekiwaniami ze strony gości, dyrektorzy hoteli ibis i ibis budget w Polsce postanowili podj?ć decyzję o całkowitym zakazie palenia w swoich obiektach. Krok ten odzwierciedla rosn?c? świadomość społeczn? dotycz?c? negatywnych skutków kontaktu z dymem papierosowym, a jednocześnie jest zgodny z polityk? obu marek na rzecz ochrony zdrowia i środowiska. Inicjatywa ta wpisuje się również w program Planet 21, który jest realizowany we wszystkich hotelach należ?cych do Grupy Orbis i Accor.

"Wdrożenie zasady „100% Smoke Free” spowodowane jest wzrostem świadomości na temat szkodliwości dymu papierosowego oraz zagrożeń wynikaj?cych z biernego palenia. Goście przebywaj?cy w pokojach, w których obowi?zuje całkowity zakaz palenia podkreślaj? zdecydowanie wyższy poziom komfortu i wypoczynku, gdyż nie s? zmuszeni do wdychania szkodliwych substancji, zagrażaj?cych ich zdrowiu." – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department for Poland and Baltic Area w Orbis SA.

Wprowadzenie całkowitego zakazu palenia w miejscach publicznych przynosi wiele korzyści zarówno dla gości oraz samych hoteli. Zredukuj? one koszty zwi?zane m.in. z czyszczeniem i napraw? mebli a także ewentualnie przypalonych dywanów. Zmiana spowoduje również powiększenie ł?cznej puli dostępnych pokoi, gdyż recepcjoniści nie będ? musieli już pytać o to, czy gość wybiera pokój dla osób pal?cych czy nie. Proces odświeżenia powierzchni ogólnodostępnych został zrealizowany w okresie letnim. Wyposażenie dawnych pokoi dla pal?cych zostało wymienione lub gruntownie odnowione, tak, aby nie pozostał żaden ślad ich poprzedniego przeznaczenia.

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet BedTM by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

IBIS BUDGET

ibis budget jest nieformaln?, przyjazn? mark? Grupy Accor. Accor to największy na świecie operator hotelowy, z sieci? ponad 3 500 hoteli i 160 000 pracowników w 92 krajach. Markę ibis budget charakteryzuj? wartości prostoty i podstawowych usług. To idealne hotele dla osób polegaj?cych na sobie. Oferuj? dobrze zaprojektowane pokoje dla jednej, dwóch lub trzech osób, całodobowy dostęp do pokoi oraz nielimitowany bufet śniadaniowy. Zlokalizowane w pobliżu głównych dróg i lotnisk – oraz coraz częściej w miastach – hotele ibis budget dostarczaj? klientom wysoko konkurencyjnej wartości produktu. Z 506 hotelami w 16 krajach, ibis budget kontynuuje swoj? strategię międzynarodowej ekspansji.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz

Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markami Accor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!