Aktualności firm stowarzyszonych
Hoggar - pierwszy brazylijski Pickup Peugeota
<p><span><span>HOGGAR jest przejawem ambicji czynienia z Peugeot marki międzynarodowej, potwierdzającym zarazem przyspieszenie tempa w dziedzinie strategii rozwoju produktów. Zaprojektowany w Brazylii, na rynek brazylijski, nowy pickup jest w pełni dostosowany do oczekiwań tamtejszych klientów. Dzięki niemu Peugeot potwierdza i umacnia swoją pozycję i obecność na rynku brazylijskim jako miejscowy producent.</span></span></p>
>
Samochód produkowany będzie w fabryce w Porto Real, w stanie Rio de Janeiro, w Brazylii. Zaprojektowany jako symbol nowoczesności i bezkompromisowości, HOGGAR jest kolejn? wersj?, po hatchabcaku, sedanie, SW i SW Escapade, uznanego modelu Peugeot 207 do Brasil.
Komfort i jakość wykończenia modelu HOGGAR, majace oczarować klientów, nie oznaczaj? rezygnacji z funkcji użytkowych: skrzynia ładunkowa o pojemności 1.151 litrów i ładowności 742 kg czyni z tego samochodu referencję na rynku.
Nazwa handlowa, HOGGAR, przejęta z nazwy concept-caru marki wyraża moc, wytrzymałość i działanie.
Zwracaj?cy uwagę, dynamiczny i solidny HOGGAR, pickup by Peugeot, to model przeznaczony głównie dla mężczyzn, którzy poszukuj? samochodu wielofunkcyjnego o wyrazistej stylistyce.
Poszerzaj?c gamę o nowy model na rynku brazylijskim, dla którego rok 2010 ma być okresem wzrostu, Peugeot zamierza w ci?gu całego roku osi?gn?ć 10% udziału w segmencie małych pickupów.
HOGGAR wprowadzony zostanie na rynek brazylijski 15 maja br. w trzech wersjach wykończenia i dwóch wersjach silników flex: 1.4 i 1.6.
Peugeot
Peugeot jest jedyn? mark?, która rozwija ofertę zintegrowanego transportu globalnego realizowanego za pomoc? samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej oferty usług serwisowych. Obecny w 160 krajach, dzięki 10 000 punktom kontaktowym, Peugeot ł?czy na całym świecie wymagania techniczne i emocje. Silny dzięki 200-letniemu doświadczeniu, Peugeot odświeża w 2010 swoje linie stylistyczne i tożsamość wizualn?, uzupełnia swoj? ofertę transportow? oraz potwierdza międzynarodowe ambicje. Marka kontynuuje swój rozwój dzięki kolejnym premierom: modelu RCZ, samochodu pozaseryjnego, modelu i0n, samochodu w 100% elektrycznego, modelu 408 w Chinach oraz trzem nowym modelom przeznaczonym na rynki Ameryki Łacińskiej.