Aktualności firm stowarzyszonych

Gwarancja sukcesu spotkania w Novotel Warszawa Centrum

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Novotel Warszawa Centrum ze względu na idealną lokalizację i długą historię, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w Warszawie. Choć dopiero od 2002 r. funkcjonuje pod marką Novotel, jest postrzegany jako obiekt, w którym tradycja została w wyjątkowo przemyślany sposób połączona z nowoczesnością. Hotel dysponując 742 pokojami i powierzchnią konferencyjną liczącą 1200 m</strong></span><sup><span><strong>2</strong></span></sup><span><strong>, uchodzi za jeden z największych w sieci AccorHotels w Europie. Każdy, kto planuje spotkanie, szkolenie bądź konferencję, może oczekiwać opieki profesjonalistów, spersonalizowanego serwisu i zaplecza technicznego na najwyższym poziomie.</strong></span></span></p>

>

Globalne standardy obowi?zuj?ce w hotelach Novotel od lat z sukcesem wdrażane s? również w Polsce. Flagow? ofertę Meeting at Novotel cechuje dopasowanie do potrzeb Klienta, dynamizm (stale wprowadzane s? rozwi?zania zarówno w zakresie nowych technologii, jak i modernizacji produktu) i konkurencyjność. Wyszkolony zespół ekspertów jest gotów sprostać najbardziej nietypowym wyzwaniom stawianym przez klientów, a rutyna i działanie według utartych schematów nie wchodz? tu w grę. – Dobr? ofertę hotelarsk? dla branży MICE można zdefiniować w następuj?cy sposób: wyjście naprzeciw potrzebom klienta, ale także sugerowanie dobrych praktyk i rozwi?zań, elastyczny zespół specjalistów, nowoczesne przestrzenie konferencyjne oraz zapewnienie doznań kulinarnych. Nacisk na pierwszy i ostatni punkt to niemal gwarancja zadowolenia organizatora i szansa na jego powrót. Dzisiaj nie możemy oferować sztywnych rozwi?zań jeśli chcemy osi?gn?ć sukces na rynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, dostosowujemy się do ich wymagań i proponujemy rozwi?zania szyte na miarę – mówi Vincent Dujardin, Dyrektor Generalny Hotelu Novotel Warszawa Centrum.  

Novotel Warszawa Centrum, czyli udane konferencje w sercu Warszawy

Hotel obecnie prezentuje całkowicie odnowion?, w pełni multimedialnie wyposażon? przestrzeń konferencyjn? o powierzchni 1200 m2. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest 9 sal, w których jednocześnie mog? odbywać się konferencje dla 600 osób. Dodatkowo Novotel Warszawa Centrum posiada 7 dedykowanych gabinetów do organizacji spotkań biznesowych i prywatnych w małym gronie. Taki sam charakter ma tzw. Micro Room. Niew?tpliwym atutem obiektu jest jego zaplecze noclegowe z pul? 742 klimatyzowanych pokoi oraz parkingiem na ok. 600 samochodów. Te liczby jasno obrazuj?, że w hotelu Novotel Warszawa Centrum można organizować wydarzenia o naprawdę zróżnicowanej skali i charakterze.

W 2016 roku odbyło się tutaj 556 spotkań. Zapotrzebowanie na powierzchnie konferencyjne w stosunku do poprzedniego roku wzrosło aż o 7%. Jednym z największych atutów obiektu jest lokalizacja w samym centrum Warszawy, blisko dworca PKP, centrów biznesowych, kulturalnych i turystycznych.

Niezależnie od konfiguracji powierzchni konferencyjnych, klienci zawsze mog? liczyć na dostęp do szerokopasmowego internetu, ekranów i projektorów oraz centralnego panelu sterowania funkcjami sal.  

O przebieg całego spotkania zadba opiekun, dedykowany każdemu wydarzeniu. To jeden z kluczowych punktów oferty Meeting at Novotel - doceni? go najbardziej wymagaj?cy organizatorzy wydarzeń w Novotel Warszawa Centrum.  

Czas na przerwę

Wraz z now? odsłon? przestrzeni konferencyjnych oraz udoskonalon? koncepcj? organizacji spotkań, również charakter przerw kawowych w Novotel Warszawa Centrum uległ zmianie.Energia, świeżość, moc, witalność i styl życia, to hasła, pod którymi kryje się prawdziwy festiwal smaków. Charakter tych finezyjnych przek?sek określony jest już w ich nazwach: Regionalna, Energetyzuj?ca, Oczyszczaj?ca, Owocowa i Bio.  

Poprzeczka zawieszona wysoko

W ramach oferty Meeting at Novotel organizatorzy mog? być pewni sukcesu spotkania już na etapie złożenia zapytania. Dodatkowo ich przywi?zanie do sieci jest nagradzane w ramach programu lojalnościowego LeClub AccorHotels Meeting Planner. Novotel Warszawa Centrum to również inne projekty, wdrażane zgodnie ze strategi? AccorHotels i marki Novotel:

Przedsięwzięcia maj? na celu zarówno zrównoważony rozwój, jak i dbałość o środowisko. Flagowym programem jest Planet21, który został stworzony z myśl? o rozwoju w duchu „eko” nie tylko samej marki i każdego hotelu, ale też by szerzyć świadomość proekologiczn? wśród pracowników oraz gości. Jako jeden z liderów w branży musimy dawać przykład innym, a nawet być pionierem w podejściu do wielu tematów. „Feel Welcome” i „Guest Experience” to przesłania, które towarzysz? nam od dawna, ale teraz zyskały na jeszcze większym znaczeniu – chcemy, aby każdy gość czuł się wyj?tkowo. Pragniemy dostarczać im coraz więcej nowych, pozytywnych doświadczeń, jak chociażby za pośrednictwem projektu MyRoom. W ramach tej inicjatywy pracownicy aranżuj? wybrane pokoje zgodnie ze swoim hobby czy pasjami tak, aby podzielić się elementem swojej osobowości, z każdym, kto tu zamieszka. W Novotel Warszawa Centrum powstało już 6 takich pokoi: Sport, Folk, Puzzle, Chopin, Kawowy i Pałac Kultury. Osoba rezerwuj?ca jeden z nich, poznaje również autora i jego historię. Trudno o lepszy sposób na interakcję z gościem – dodaje Vincent Dujardin.  

Sieć Novotel stale pracuje nad swoim rozwojem. Każdego dnia projekty s? udoskonalane, a zespoły specjalistów pracuj? nad nowymi rozwi?zaniami zarówno z myśl? o gościach jak i pracownikach.  

***

O marce Novotel

Hotele i kurorty Novotel zapewniaj? szerok? ofertę usług skierowan? do osób podróżuj?cych zarówno służbowo, jak i prywatnie, obejmuj?c? przestrzenne pokoje o modułowej aranżacji, dostępn? cał? dobę ofertę gastronomiczn? ze zbilansowanymi posiłkami, sale konferencyjne, troskliwy i zaangażowany personel, strefy dla dzieci, wielofunkcyjne lobby i centra fitness. Poprzez program zrównoważonego rozwoju PLANET 21 AccorHotels marka Novotel angażuje się w działania na rzecz ludzi i planety. Novotel posiada ponad 450 hoteli i kurortów w 61 krajach, które s? idealnie położone w centrach największych miast, dzielnicach biznesowych i ośrodkach turystycznych.  

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferuj?ca 20 000 pokoi w 120 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.  

AccorHotels jest wiod?c? na świecie grup? hotelow? działaj?c? na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżuj?cym obsługę z wykorzystaniem innowacyjnych rozwi?zań cyfrowych. Grupa oferuje wyj?tkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4 000 hoteli i rezydencji oraz w 2 500 najwspanialszych domów na całym świecie. Grupa AccorHotels działa w 95 krajach, wykorzystuj?c doświadczenie zarówno inwestora (HotelInvest) jak i operatora hotelowego (HotelServices). W portfelu Grupy znajduj? się luksusowe marki o międzynarodowej renomie: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel; popularne marki klasy średniej i butikowej jak Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, chętnie odwiedzane marki ekonomiczne, do których należ? ibis, ibis Styles, ibis budget oraz marki regionalne Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. Szczyc?c się szerokim wachlarzem marek i blisko pięćdziesięcioletni? histori?, Grupa AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem ponad 240 000 oddanych pracowników realizuje podstawow?, głęboko zakorzenion? w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany". Goście ceni? sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zobowi?zań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie działaj? na rzecz zrównoważonego wzrostu Grupy.  

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Informacje i rezerwacje: accorhotels.group lub accorhotels.com

Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook.  

Partnerem strategicznym Orbisu jest
    

Informacje o AccorHotels:

Zarezerwuj pokój w hotelu: www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.comwww.accorhotels.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin