Aktualności firm stowarzyszonych

Grupa Louvre Hotels przygotowuje się do otwarcia 40 hoteli klasy ekonomicznej na Bliskim Wschodzie i w Północnej Afryce

<p style="text-align: justify;">Grupa Louvre Hotels, jeden z głównych graczy w światowym przemyśle hotelowym, umacnia swoją obecność na Bliskim Wschodzie i w Północnej Afryce przez otwarcie 40 hoteli klasy ekonomicznej w ciągu najbliższych pięciu lat.</p>

>

Grupa jest potentatem na Bliskim Wschodzie, gdzie posiada 60 hoteli z ponad 8000 pokojami. Ta wiedza i doświadczenie s? wykorzystywane w celu zaspokojenia potrzeb dynamicznego rynku. Przy wsparciu udziałowców, Jin Jiang International, Louvre Hotels rozwija strategię ekspansji w segmencie ekonomicznym i hoteli średniej klasy. Strategia ta jest realizowana poprzez marki Premiere Classe i Campanile, pod którymi działa ponad 650 hoteli na świecie. Kolejnym krokiem Grupy będzie otwarcie 40 nowych hoteli w tym regionie w ci?gu następnych pięciu lat.

Od powstania w roku 1989, Premiere Classe stworzyła sieć hoteli super-budżetowych, przyjmuj?c strategię ł?czenia niskiego kosztu z komfortem. Marka dostarcza obietnicę wyj?tkowego świadczenia: podstawowych wygód, śniadań typu "jedz ile chcesz" oraz nowoczesnych i funkcjonalnych pokoi wyposażonych w dostęp do WiFi. Wszystko to zapewnia gościom przyjemny pobyt. Dzisiaj Premiere Classe to 264 hotele w 6 krajach.

Campanile to historyczna, francuska marka, założona w 1976 roku, licz?ca 375 hoteli w 8 krajach Europy. Jest też czwart? co do wielkości sieci? restauracji we Francji. Aby stworzyć charakterystyczne dla swojej marki wzornictwo, oddaj?ce autentyczność i gościnność, sieć Campanile zwróciła się do francuskiego projektanta Patricka Jouina, zaś menu restauracji opracował nagrodzony gwiazdkami Michelina szef kuchni Philippe Renard. Rok 2016 będzie szczególnie ważny w międzynarodowej strategii Campanile - oprócz wejścia na rynek bliskowschodni, marka otworzy latem tego roku swój pierwszy hotel w Szanghaju.

"Poprzez rozpowszechnienie Premiere Classe i Campanile na rynkach Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, gdzie nasze cztero- i pięciogwiazdkowe marki s? już dobrze zakorzenione, wychodzimy naprzeciw rzeczywistemu lokalnemu zapotrzebowaniu na hotele ekonomiczne, oferuj?c klientom wysok? jakość usług bez kompromisów" - wyjaśnia Pierre Frederic Roulot, prezes i dyrektor wykonawczy Grupy Louvre Hotels.

Pierwszy hotel Premiere Classe otworzy swoje drzwi w Dżeddzie, w Arabii Saudyjskiej, w 2018 roku, podczas gdy pierwsze lokalizacje hoteli Campanile zostan? ogłoszone w najbliższych miesi?cach. Te nowe możliwości współgraj? ze strategi? międzynarodowego rozwoju Grupy, jednocześnie wypełniaj?c potrzeby wskazane przez Radę Współpracy Zatoki Perskiej.

Według danych Światowej Organizacji Turystycznej (UNWTO), liczba zagranicznych turystów na Bliskim Wschodzie wzrosła w 2015 r. o 3%, osi?gaj?c poziom 54 mln. Kontynuowany jest trend wzrostowy notowany od 2014 r.

***

O Grupie Louvre Hotels

Grupa Louvre Hotels jest licz?cym się graczem na światowym rynku hotelarskim, posiadaj?cym ponad 1150 hoteli, dysponuj?cych ponad 100 tys. pokoi w 50 krajach. W jej katalogu znajduje się 6 marek hoteli od jedno- do pięciogwiazdkowych: Premiere Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip. Właścicielem Grupy Louvre Hotels jest Jin Jiang International Holdings Co. Ltd., jeden z czołowych chińskich koncernów hotelarsko-turystycznych.

Kontakt dla mediów:
Sophie Tricaud – +331 01 42 91 46 60 – stricaud@louvre-hotels.com
  Kacper Kaliński (Warszawa) – 606  301 596  –  kacper.kalinski(@)propublic.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin