Aktualności firm stowarzyszonych

Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych

<p style="text-align: justify;"><strong>Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo, znużonych wystandaryzowanymi sieciami,  wyznaczając sobie za cel spozycjonowanie Golden Tulip jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.</strong></p>

>

Osoby podróżuj?ce w celach biznesowych zmieniły się. Co w takim razie hotele mog? im zaproponować? Na przykład Millennialsi, którzy do końca 2020 roku stanowić będ? połowę wszystkich podróżuj?cych w interesach. Szukaj? wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracaj? się od sieci hotelowych, które uważaj? za nudne, bez uroku i autentyczności.
  
W tym kontekście, Golden Tulip jeszcze wyżej podniesie poziom obsługi gości od momentu ich wejścia do hotelu do wyjścia tak, aby pozycjonować markę jako numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.
  
"Podróżuj?cy służbowo i generalnie wszyscy turyści staj? się "zbieraczami doświadczeń”, szukaj?cymi wyj?tkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyj?tkowy, być mieszank? lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzeni? do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień.” – podsumowuje  Françoise Houdebine, Vice Prezes Sprzedaży i Marketingu Louvre Hotels Group.
  
W procesie repozycjonowania marki Golden Tulip kluczow? rolę odrywać będzie radość. "Podróżuj?cy służbowo nie dziel? już dnia na pracę z jednej strony, a odpoczynek z drugiej. Golden Tulip chce więc inspirować cały ich pobyt, nie tylko oferuj?c same usługi hotelowe.” -  kontynuuje Françoise Houdebine.
  
Zmiana kwestii podstawowych

Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy   i to nie jeden raz w ci?gu dnia, a goście będ? mogli zjeść co chc? i kiedy chc?. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżuj?ce biznesowo będ? mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostan? całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne.  Przy sprzyjaj?cej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworz?c tym samym wspomnienia, którymi goście będ? chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodzin?.
    
Wł?czenie hotelu w życie miasta

Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodz?c od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, poł?czeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówk? razem z innymi gośćmi hotelu.  
  
W lobby pojawi? się stoiska oferuj?ce lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będ? dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, staj?c się inn? form? spotkania.  

***  

Louvre Hotels Group  

Louvre Hotels Group jest liderem na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 1 181 hotelami i ponad 100 000 pokoi w 51 krajach. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiod?cych grup hotelowych i turystycznych w Chinach. Jing Jang jest pi?t? co do wielkości grup? hotelow? na świecie.  
www.louvrehotels.com

  Golden Tulip
Sieć hoteli Golden Tulip powstała w 1960 roku, kiedy to otwarto pierwszy hotel tej marki w Holandii. Od tego czasu sieć rozwinęła się na całym świecie, zawsze pod?żaj?c za zmieniaj?cymi się potrzebami i oczekiwaniami gości. Jako część Louvre Hotels Group, działa pod trzema markami:   Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip, licz?c ł?cznie ponad 240 hoteli w 45 krajach. Każdy obiekt ł?czy zobowi?zanie sieci do zapewnienia wysokich międzynarodowych standardów z lokalnym kolorytem.
www.goldentulip.com  

Biuro Prasowe Louvre Hotels Group  

Sophie Tricaud (Paryż) – +33 1 42 91 46 60 –  stricaud(@)louvre-hotels.com  

Agnieszka Borkowska (Warszawa) – 660 545 811 –  agnieszka.borkowska(@)propublic.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19