Aktualności firm stowarzyszonych

FUTURE PRIVATE LABELS 2017 skupione na innowacjach

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span><strong>Najbliższa, </strong></span><span><strong>4. </strong></span><span><strong>edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. </strong></span><span><strong>Wydarzenie, które organizowane jest przez Targi Kielce (drugi </strong></span><span>ośrodek wystawienniczy Europy Środkowo-Wschodniej) </span><span><strong>już po raz czwarty łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie.</strong></span></p>

>

Ubiegłoroczne wydarzenie, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych - kupców i przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a w warsztatach, mówi?cych o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W poprzedniej edycji FPL, w Targach Kielce zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

Innowacje produktowe i nie tylko

W tym roku, podczas FPL 2017 będziemy skupiać uwagę na innowacjach, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych.

W czasie FPL odbędzie się Wystawa Produktów Innowacyjnych segmentu FMCG. To możliwość zaprezentowania oferty producentów, a także przegl?d działań sieci w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwi?zań asortymentowych.

Platforma wiedzy i wymiany doświadczeń

Ide? programu FUTURE PRIVATE LABELS w Targach Kielce jest tworzenie w Polsce wspólnej platformy wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń. Wydarzenie oferuje przegl?d trendów raz nowatorskich konceptów z całego świata. Cel organizacji FPL najlepiej sprecyzowali prelegenci ubiegłorocznej edycji.

„Ważne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm, oferuj?cych produkty pod marki własne – mówił w Kielcach Joao Ramos z Jeronimo Martins Polska. „Niezmiernie ważnym zadaniem dla firm jest zrozumienie istoty marki własnej, uwzględniaj?c, między innymi, opracowanie odpowiedniego podejścia i zarz?dzania – dodawał Remy Medina z International Private Labels Consult z Holandii - Dlatego wydarzenie FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach stanowi wartość dodan? dla każdego, kto pragnie rozwin?ć działalność pod mark? własn? nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. ”

Warsztaty, szkolenia, konkurs

Podczas 4. FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się cykl warsztatów, których zadaniem będzie praktyczna analiza tego, co stanie się w świecie marek własnych w niedalekiej przyszłości. Tematami warsztatów będ? na przykład: „Opakowania marek własnych w kategorii „food i non-food” oraz „Opakowania marek własnych w kategorii „personal care&pharmacy”. Warsztaty przeznaczone s? dla wszystkich osób pracuj?cych nad strategiami i projektami opakowań private labels. Udział mog? wzi?ć także menagerowie marek własnych, kupcy, dostawcy, przedstawiciele studiów graficznych.

Jednym z nowych pomysłów organizatorów FUTURE PRIVATE LABELS 2017 s? szkolenia pod hasłem przewodnim: „ Partnerska współpraca pomiędzy dostawc? a właścicielem marki własnej”. Będ? one dedykowane producentom, którzy chc? skutecznie rozwijać współpracę z sieciami handlowymi i dystrybutorami w zakresie produkcji marek własnych. Kwestie, jakie poruszy szkolenie to m.in.: strategiczna analiza gotowości przedsiębiorstwa do produkcji private labels, przygotowanie oferty handlowej, prezentacje oferty na targach i spotkaniach, rozmowy biznesowe. Mowa będzie także o roli dostawcy od procesu tworzenia marek własnych, po finalizację kontraktu i kluczowe aspekty prawne umów handlowych. Szkolenia prowadzone będ? wył?cznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu relacji handlowych i strategii private labels, pracuj?cych zarówno w sieciach, jak i u dużych dostawców produktów pod marki własne.

Po raz drugi w Kielcach zostan? przyznane nagrody i wyróżnienia w konkursie na najlepsze opakowania marek własnych. Ubiegłoroczna edycja konkursu „Best Private Labels Packaging” zgromadziła wielu uczestników.

Zapraszamy na FPL 2017 do Targów Kielce 25-26 października.  

Menedżer projektu
Robert Fr?k
+48 606 447 618
frak.robert@targikielce.pl

www.markiwlasne.pl   

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!