Aktualności firm stowarzyszonych

Extor laureatem konkursu „Outsourcing Stars 2015”

<p style="text-align: justify;">Extor SA został laureatem konkursu „Outsourcing Stars 2015” w kategorii „Księgowość – Kadry – Płace”. To jedyny niekomercyjny konkurs dla branży outsourcingu w Polsce. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży. Organizatorem konkursu Outsourcing Stars jest fundacja Pro Progressio.</p>

>

Wśród ocenianych kryteriów były m.in. wzrost zatrudnienia oraz wzrost nowych kontraktów – a tu Extor nie miał sobie równych.

– Z naszych usług księgowych i kadrowo-płacowych korzysta blisko 400 firm. Z roku na rok odnotowujemy stały, mocny wzrost liczby klientów i przychodów. Idzie za tym także powiększanie się naszego zespołu specjalistów – mówi Patrycja Strzelecka, Partner Zarz?dzaj?cy w EXTOR S.A.

Tym dobrym wynikom towarzyszy także wysoka jakość obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Extor uzyskał również godło „Firma Przyjazna Klientowi w roku 2015” w niezależnym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez Fundację Obserwatorium Zarz?dzania.

Więcej informacji:
http://www.paiz.gov.pl/20160129/outsourcing_stars#

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Extor laureatem konkursu „Outsourcing Stars 2015”

<p style="text-align: justify;">Extor SA został laureatem konkursu „Outsourcing Stars 2015” w kategorii „Księgowość – Kadry – Płace”. To jedyny niekomercyjny konkurs dla branży outsourcingu w Polsce. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży. Organizatorem konkursu Outsourcing Stars jest fundacja Pro Progressio.</p>

>

Wśród ocenianych kryteriów były m.in. wzrost zatrudnienia oraz wzrost nowych kontraktów – a tu Extor nie miał sobie równych.

– Z naszych usług księgowych i kadrowo-płacowych korzysta blisko 400 firm. Z roku na rok odnotowujemy stały, mocny wzrost liczby klientów i przychodów. Idzie za tym także powiększanie się naszego zespołu specjalistów – mówi Patrycja Strzelecka, Partner Zarz?dzaj?cy w EXTOR S.A.

Tym dobrym wynikom towarzyszy także wysoka jakość obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Extor uzyskał również godło „Firma Przyjazna Klientowi w roku 2015” w niezależnym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez Fundację Obserwatorium Zarz?dzania.

Więcej informacji:
http://www.paiz.gov.pl/20160129/outsourcing_stars#

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin