Aktualności firm stowarzyszonych

Emocjonujący finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>We wtorkowy wieczór, 12 grudnia, hotel ibis Warszawa Centrum wypełnił się dźwiękami finałowego koncertu kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Na jednej scenie, podczas kameralnego występu, zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa – ambasadorka kampanii. </strong></span></span></span></p>

>

Wyj?tkowe zwieńczenie muzycznych zmagań

Dotychczasowe etapy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbywały się głównie w przestrzeni online. Finałowy koncert był więc świetn? okazj? do zapoznania się z talentem laureatów konkursu oraz wysłuchania hitów Sarsy na żywo. Występ otworzyli Kasia Kraska i Rafał Krajewski, na co dzień pracownicy Grupy Hotelowej Orbis, którzy wzięli udział w konkursie. Po nich na scenie pojawili się zwycięzcy – chłopaki z Birches, Patrycja Roszczyk, Paweł Danielak, zespół Redford oraz Maria Bedyńska. Laureaci wykonali między innymi piosenki nagrane wcześniej w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Młodzi twórcy udowodnili, że świetnie czuj? się na scenie. Każdy z nich reprezentuje inny styl muzyczny, dzięki czemu na scenie panowała ciekawa różnorodność.

Po zakończeniu występów zwycięzców na scenie pojawiła się Sarsa. Artystka wykonała największe hity z ostatniej płyty „Pióropusze”.

Zwycięzcy konkursu „ibis. tu mieszka muzyka” na scenie wraz z Sars?, ambasadork? kampanii

Finałowy koncert był świetnym zwieńczeniem kampanii. Podczas występów zwycięzców utwierdziłam się w przekonaniu, że mój konkursowy wybór był słuszny. Każdy z nich dobrze poradził sobie na scenie. Zarówno zespoły, jak i soliści potrafi? przykuć uwagę publiczności, a to jest najważniejsze. Cieszę się również, że mogłam zaśpiewać swoje utwory w tak przyjemnym otoczeniu –mówi Sarsa, ambasadorka kampanii.  

Wydarzenie w hotelu ibis Warszawa Centrum miało kameralny charakter. Kilkudziesięcioosobow? publiczność w nastrojowy klimat wprowadziła nie tylko muzyka, ale też oryginalna scenografia świetlna. Na koniec wieczoru artystka otrzymała pami?tkow? „złot? płytę” będ?c? podziękowaniem za współpracę przy kampanii. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele Universal Music, a pośród gości można było zauważyć Martę Gałuszewsk?, zwyciężczynię ostaniej, ósmej edycji „The Voice of Poland”.

Finał kampanii i zapowiedzi nowych projektów

Konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” wystartował 5 września. Wzięli w nim udział mało znani, ale utalentowani twórcy, którzy do tej pory dzielili się swoj? muzyk? głównie w mediach społecznościowych. Pocz?tkuj?cy artyści przez miesi?c wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które oddano w sumie ł?cznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród trzydziestu utworów najwyżej ocenionych w głosowaniu Sarsa wybrała pięć najlepszych. Zwycięzcy nagrali single w hotelowym studiu nagraniowym. Wszystkich piosenek można wysłuchać na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka  

Luc Gesvret, Dyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i RM w GH Orbis oraz Sarsa, ambasadorka kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”

Finał kampanii był jednocześnie zapowiedzi? rozwijania innych muzycznych projektów rodziny hoteli ibis. Marka została ostatnio partnerem CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp, największych w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatów kompozytorskich. Ibis stale współpracuje również z festiwalem Sziget na Węgrzech – jednym z największych festiwali muzycznych w Europie, podczas którego rodzina hoteli ibis jest partnerem sceny world music. W hotelach marki ibis odbywaj? się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mog? poczuć się jak DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.  

Rodzina hoteli ibis

***

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Ibis nieustannie się zmienia, oferuj?c swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwi?zań, wyższy komfort i większ? dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjn? koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogat? ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w  1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmuj?c czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad tysi?cem hoteli i 140  783 pokojami w  65  krajach.

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność s? znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z  których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane s? w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesi?knięty pozytywn?, charakterystyczn?, pełn? humoru atmosfer?. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmuj?cy w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach.

O MARCE IBIS BUDGET

Rozs?dna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetow? markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlaj?ca wartości dzielenia się i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukuj?cych niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferuj? bardzo dobr? jakość w atrakcyjnej cenie’. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w  17 krajach i kontynuowała międzynarodow? ekspansję.

O ACCORHOTELS

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i zwi?zanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwi?zań, oferuj?cy niezapomniane przeżycia w ponad 4200 hotelach i w ponad 10  000 ekskluzywnych rezydencjach, na całym świecie.

ibis.com |accorhotels.com  

Kontakt dla mediów:

Grupa Hotelowa Orbis

Agnieszka Kalinowska,
tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Emocjonujący finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>We wtorkowy wieczór, 12 grudnia, hotel ibis Warszawa Centrum wypełnił się dźwiękami finałowego koncertu kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Na jednej scenie, podczas kameralnego występu, zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa – ambasadorka kampanii. </strong></span></span></span></p>

>

Wyj?tkowe zwieńczenie muzycznych zmagań

Dotychczasowe etapy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbywały się głównie w przestrzeni online. Finałowy koncert był więc świetn? okazj? do zapoznania się z talentem laureatów konkursu oraz wysłuchania hitów Sarsy na żywo. Występ otworzyli Kasia Kraska i Rafał Krajewski, na co dzień pracownicy Grupy Hotelowej Orbis, którzy wzięli udział w konkursie. Po nich na scenie pojawili się zwycięzcy – chłopaki z Birches, Patrycja Roszczyk, Paweł Danielak, zespół Redford oraz Maria Bedyńska. Laureaci wykonali między innymi piosenki nagrane wcześniej w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Młodzi twórcy udowodnili, że świetnie czuj? się na scenie. Każdy z nich reprezentuje inny styl muzyczny, dzięki czemu na scenie panowała ciekawa różnorodność.

Po zakończeniu występów zwycięzców na scenie pojawiła się Sarsa. Artystka wykonała największe hity z ostatniej płyty „Pióropusze”.

Zwycięzcy konkursu „ibis. tu mieszka muzyka” na scenie wraz z Sars?, ambasadork? kampanii

Finałowy koncert był świetnym zwieńczeniem kampanii. Podczas występów zwycięzców utwierdziłam się w przekonaniu, że mój konkursowy wybór był słuszny. Każdy z nich dobrze poradził sobie na scenie. Zarówno zespoły, jak i soliści potrafi? przykuć uwagę publiczności, a to jest najważniejsze. Cieszę się również, że mogłam zaśpiewać swoje utwory w tak przyjemnym otoczeniu –mówi Sarsa, ambasadorka kampanii.  

Wydarzenie w hotelu ibis Warszawa Centrum miało kameralny charakter. Kilkudziesięcioosobow? publiczność w nastrojowy klimat wprowadziła nie tylko muzyka, ale też oryginalna scenografia świetlna. Na koniec wieczoru artystka otrzymała pami?tkow? „złot? płytę” będ?c? podziękowaniem za współpracę przy kampanii. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele Universal Music, a pośród gości można było zauważyć Martę Gałuszewsk?, zwyciężczynię ostaniej, ósmej edycji „The Voice of Poland”.

Finał kampanii i zapowiedzi nowych projektów

Konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” wystartował 5 września. Wzięli w nim udział mało znani, ale utalentowani twórcy, którzy do tej pory dzielili się swoj? muzyk? głównie w mediach społecznościowych. Pocz?tkuj?cy artyści przez miesi?c wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które oddano w sumie ł?cznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród trzydziestu utworów najwyżej ocenionych w głosowaniu Sarsa wybrała pięć najlepszych. Zwycięzcy nagrali single w hotelowym studiu nagraniowym. Wszystkich piosenek można wysłuchać na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka  

Luc Gesvret, Dyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i RM w GH Orbis oraz Sarsa, ambasadorka kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”

Finał kampanii był jednocześnie zapowiedzi? rozwijania innych muzycznych projektów rodziny hoteli ibis. Marka została ostatnio partnerem CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp, największych w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatów kompozytorskich. Ibis stale współpracuje również z festiwalem Sziget na Węgrzech – jednym z największych festiwali muzycznych w Europie, podczas którego rodzina hoteli ibis jest partnerem sceny world music. W hotelach marki ibis odbywaj? się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mog? poczuć się jak DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.  

Rodzina hoteli ibis

***

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Ibis nieustannie się zmienia, oferuj?c swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwi?zań, wyższy komfort i większ? dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjn? koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogat? ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w  1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmuj?c czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad tysi?cem hoteli i 140  783 pokojami w  65  krajach.

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność s? znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z  których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane s? w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesi?knięty pozytywn?, charakterystyczn?, pełn? humoru atmosfer?. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmuj?cy w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach.

O MARCE IBIS BUDGET

Rozs?dna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetow? markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlaj?ca wartości dzielenia się i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukuj?cych niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferuj? bardzo dobr? jakość w atrakcyjnej cenie’. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w  17 krajach i kontynuowała międzynarodow? ekspansję.

O ACCORHOTELS

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i zwi?zanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwi?zań, oferuj?cy niezapomniane przeżycia w ponad 4200 hotelach i w ponad 10  000 ekskluzywnych rezydencjach, na całym świecie.

ibis.com |accorhotels.com  

Kontakt dla mediów:

Grupa Hotelowa Orbis

Agnieszka Kalinowska,
tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.