Aktualności firm stowarzyszonych

Dział Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield w 2017 roku otworzył blisko 10 000 mkw. nowych sklepów w Polsce

<p style="text-align: justify;">W 2017 roku marki Green Caffe Nero, TK Maxx, Dla Spania, KappAhl, Newbie, Home&amp;Deco, Good Label, T-Mobile oraz Forever 21 otworzyły łącznie ponad 9 800 mkw. powierzchni w 12 nowych sklepach w Polsce. Za kompleksową obsługę przy każdym z projektów odpowiadał Dział Reprezentacji Najemcy Powierzchni Handlowych międzynarodowej firmy doradczej Cushman &amp; Wakefield.</p>

>

Wśród największych zrealizowanych projektów należy wymienić otwarcie dwupoziomowego sklepu TK Maxx w Galerii Białej w Białymstoku o powierzchni ponad 1800 mkw. oraz dwupoziomowych sklepów marki Forever21 w warszawskich galeriach handlowych (Złote Tarasy, ponad 1000 mkw. i Galeria Północna, blisko 1700 mkw.), a także jednopoziomowych butików w Krakowie (Serenada Kraków, ponad 1000 mkw.) i Szczecinie (Galaxy Szczecin, ponad 1500 mkw.).

W stolicy, w Galerii Północnej, dział powierzchni handlowych Cushman & Wakefield pośredniczył również w transakcji najmu pierwszego w Polsce należ?cego do grupy KappAhl sklepu Newbie (71,3 mkw.) oferuj?cego najwyższej jakości odzież dla dzieci i niemowl?t. Szwedzka marka odzieży dla całej rodziny także doł?czyła do najemców (ponad 760 mkw.) tej nowo otwartej warszawskiej galerii. Natomiast w Krakowie w centrum handlowym Serenada swoje sklepy otworzyły Home&Deco (ponad 750 mkw.) i Good Label (ponad 500 mkw.).

-  Roczne wydatki polskiego konsumenta w ostatnich dwóch latach wzrosły o ok. 6-7%. Oznacza to, że nasze społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, a struktura wydatków zaczyna przypominać tę dla krajów o wyższym stopniu zamożności. Możemy to zaobserwować w liczbie oraz profilu marek debiutuj?cych na polskim rynku, a także liczbie otwieranych znanych już sklepów. Forever21 to dobry przykład zrównoważonej ekspansji nowej marki w Polsce. Sklepy tej amerykańskiej sieci odzieżowej s? otwierane w kolejnych centrach handlowych, a rosn?ce zainteresowanie jej produktami sprawia, że klient ten decyduje się na najem dużych powierzchni  – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor ds. rozwoju działu powierzchni handlowych,   Cushman & Wakefield.

***

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield jest wiod?c? na świecie firm? świadcz?c? usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Wspiera klientów w podejmowaniu decyzji wpływaj?cych na sposób, w jaki ludzie pracuj?, robi? zakupy i spędzaj? wolny czas. Dogłębna znajomość rynków lokalnych oraz globalna perspektywa naszych 45 tysięcy pracowników w ponad 70 krajach, a także wykorzystanie unikalnej platformy nowoczesnych rozwi?zań, pozwalaj? najemcom i inwestorom na optymalizację wartości nieruchomości. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych na świecie. Jej przychody s? szacowane na 6 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należ? pośrednictwo w wynajmie powierzchni, kompleksowe zarz?dzanie nieruchomościami, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, zarz?dzanie obiektami (C&W Services), globalna obsługa najemców, zarz?dzanie inwestycjami i  aktywami (DTZ Investors) oraz usługi w zakresie realizacji projektów i inwestycji deweloperskich, reprezentacji najemców, wyceny i doradztwa. W 2017 roku firma Cushman & Wakefield obchodzi stulecie swojej działalności – od 100 lat pomaga klientom w osi?ganiu celów biznesowych. Więcej informacji na stronach  www.cushwakecentennial.com  i  www.cushmanwakefield.com  oraz na Twitterze:  @CushWake.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!