Drużyna Carrefour wystartowała w Tour de Pologne Amatorów

<p style="text-align: justify;"><strong>Carrefour Cycling Team wziął udział w Tour de Pologne Amatorów w Bukowinie Tatrzańskiej. Blisko dwudziestoosobowy zespół pracowników sieci, z Guillaume’em de Colonges’em – Prezesem i Dyrektorem Generalnym na czele.</strong></p>

>

Carrefour Cycling Team

Tour de Pologne przyci?ga co roku na trasę i przed telewizory miliony kibiców sportowych zmagań – część z nich pragnie także spróbować swoich sił na rowerze. Specjalnie dla nich powstał Tour de Pologne Amatorów, który daje szansę sprawdzenia się na profesjonalnej, blisko 60 km trasie. W tym roku zawody odbyły się w ostatnim dniu kolarskiego wyścigu (4 sierpnia) w Bukowinie Tatrzańskiej. W sportowym starciu zmierzyły się 73 drużyn i blisko 2000 zawodników. Jedn? z nich była drużyna Carrefour Cycling Team. Zawodnicy Carrefour Cyciling Team nie zamierzaj? jednak poprzestać na Tour de Pologne –   jeszcze w tym roku będ? mieli okazję ścigać się na dwóch jesiennych wyścigach:
w D?browie Górniczej i Kwidzyniu.

Carrefour „Z miłości do Zdrowia” i sportu

Udział blisko 20 pracowników Carrefour w Tour de Pologne Amatorów, bardzo dobrze wpisuję się w działania realizowane przez sieć w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Carrefour nie tylko zachęca do prowadzenia zdrowego stylu życia swoich pracowników i klientów, ale także stale rozwija w sklepach szerok? gamę produktów istotnych w zdrowym odżywianiu i komponowaniu zbilansowanej diety.

Sieć angażuje się w popularne wydarzenia sportowe, które ciesz? się dużym zainteresowaniem wśród pracowników i klientów. Tytuł Sponsora Głównego tegorocznego Tour de Pologne potwierdza, jak ważn? wartości? dla Carrefour jest zdrowie. Jednak na tym Carrefour nie zamierza poprzestać – jeszcze w tym roku Carrefour Polska zaangażuje się w sponsoring trzech popularnych wydarzeń biegowych w Warszawie  i Krakowie. W nich oczywiście również weźmie udział liczna drużyna biegaczy z Carrefour Running Team.

Warto dodać, że Tour de Pologne Amatorów 2017 ma także wymiar charytatywny. Tegoroczny wyścig wspiera fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie. Każdy uczestnik wyścigu przyczynia się do walki z rakiem, ponieważ część pieniędzy ze sprzedaży pakietów startowych zostanie przeznaczona na działalność fundacji.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!