Aktualności firm stowarzyszonych

Druga odsłona kampanii True Stories

<p style="text-align: justify;" lang="pt-BR"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><span>W ramach najnowszej odsłony kampanii reklamowej </span><span>Renault Polska – </span><span><em>True Stories – </em></span><span>przygotowano opowieść filmową, inspirowaną prawdziwą historią Magdy Ruszkowskiej – producentki pokazu Bizuu wiosna-lato 2017. </span></span></span>Film udowadnia, że marzenia mogą się spełniać.  </p>

>

Magda Ruszkowska, jako bohaterka filmu udowadnia, że kiedy o czymś marzysz i wkładasz w to wystarczaj?co dużo pracy, wszystko jest możliwe. Film opowiada historię kobiety sukcesu, która dzięki swojej pasji realizuje jeden z najważniejszych projektów jej dotychczasowej kariery – produkuje pokaz najnowszej kolekcji Bizuu.  

Jest to już druga odsłona kampanii Renault True Stories. Jej ide? jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywaj? funkcjonaln? rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści s? realizowane w autentycznych warunkach, stanowi? relację rzeczywistych zdarzeń i prezentuj? pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault. W tej odsłonie jest to model MEGANE GrandCoupé.  

Podobn? narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentuj?cej nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia i bohaterów. Wszystkie historie oraz kulisy ich powstania będzie można obejrzeć pod adresem nowe.renault.pl. Pod tym adresem będzie można także zapisać się na jazdę próbn? wybranym modelem Renault.

Kampania obejmuje działania w internecie i kinach. Drug? odsłonę prawdziwych historii wspiera konkurs.  

• Film główny:https://www.youtube.com/watch?v=w8Ri-L3viiY  

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Publicis. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD Sp. z o.o.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19