Aktualności firm stowarzyszonych

Deloitte Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej

<p style="text-align: justify;">Firma doradcza Deloitte została Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Współpraca z PZPN jest kolejnym dowodem na sukcesy Deloitte w obszarze doradztwa dla branży sportowej.</p>

>

Polska piłka nożna przeżywa swój renesans. Sukcesy polskiej reprezentacji oraz obiecuj?ce występy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach piłkarskich s? tego najlepszym dowodem. Z t? szans? na dalszy rozwój i nadziej? na dobre wyniki sportowe idzie w parze profesjonalizacja sportu od strony biznesowej  – komentuje  Jan Kisielewski, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Niedawno podpisana umowa Deloitte z PZPN obowi?zuje przez rok, tj. do końca stycznia 2018 roku. Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będ? działania, które maj? zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożn?. Efektem ma być dalszy wzrost popularności tej dyscypliny – zaczynaj?c od poziomu rekreacyjnego i amatorskiego, a kończ?c na profesjonalnych zawodnikach.  „Aby to osi?gn?ć, zespół Stratosfera by Deloitte przeprowadzi autorskie i pionierskie badanie, które pozwoli zmapować różne grupy graczy, ich rozkład na mapie Polski oraz motywacje i postawy. Na tej bazie stworzymy kompleksow? strategię marketingow?, która ma zaowocować jeszcze większym wzrostem zainteresowania Polaków tymże sportem, a także zbuduje konkretny wzrost liczby zarejestrowanych graczy”  – wyjaśnia  Patrycja Venulet, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Deloitte przygotuje również strategię usług i doświadczeń klienta we wszystkich punktach styku z mark? PZPN, jak i z piłk? nożn? jako dyscyplin? sportu, która wpłynie na wzrost liczby graczy zarejestrowanych w bazie PZPN, na co również zwraca uwagę na poziomie europejskim UEFA.  „Dzisiejszy świat jest digital. Jednym z kluczy do sukcesu jest świadome projektowanie usług z uwzględnieniem doświadczeń klientów (tzw. customer-experience) w kanałach tradycyjnych, jak również w kanałach cyfrowych. Komunikacja musi pod?żać za konsumentami i wymaganiami rynku”  – mówi  Wiesław Kotecki, Dyrektor w Deloitte Digital.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać renomowanego partnera, jedn? z wiod?cych firm realizuj?cych profesjonalne usługi doradcze. Współpraca z Deloitte jest wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności, jak? daje marka PZPN. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo merytoryczna, na czym wymiernie skorzystaj? obie strony”  – mówi  Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN. Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte ma prawo posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN”.

Świadczenie tego typu usług przez Deloitte jest możliwe dzięki ci?głemu rozszerzaniu kompetencji firmy w zakresie innowacji, nowych technologii i marketingu. Za część badawczo-strategiczn? projektu, dotycz?c? strategii marki, działań i angażowania graczy, odpowiadać będzie zespół Stratosfera by Deloitte. Z kolei Deloitte Digital (zespół Experience Strategy & Design) opracuje strategię usług i doświadczeń klienta.

Deloitte od wielu lat świadczy usługi doradcze dla branży sportowej. Jest partnerem m.in. Polskiego Zwi?zku Piłki Siatkowej, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz współpracuje ze Zwi?zkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Od ubiegłego roku do klientów firmy doł?czyła również Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!