Podsumowanie wydarzeń

"CSR w praktyce - barometr CCIFP" na czerwcowym Rendez-vous Biznesu

<p style="text-align: justify;" align="center"><span style="font-size: small;"><strong>Co piąta francuska firma przeznacza rocznie ponad 100 tys. PLN na działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznes. </strong></span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Ochrona środowiska, wspieranie społeczności lokalnej, kodeks etyczny, czy dbałość o rozwój zawodowy i osobisty pracowników – to główne działania, które prowadzą firmy stowarzyszone we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej (CCIFP) w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Potwierdzają to wyniki badania „CSR w praktyce – barometr CCIFP”, mierzącego poziom świadomości i skalę działań CSR’owych w firmach francuskich w Polsce.</strong></span><br /><br /><span style="font-size: small;">Poniżej infografika z najważniejszymi wynikami (kliknij, aby powiększyć)<br /></span></p>

>

Na czerwcowym Rendez-vous biznesu zaprezentowane zostały wyniki ankiety przeprowadzonej przez Francusko-Polsk? Izbę Gospodarcz? „CSR w praktyce – barometr CCIFP”. Założeniem CCIFP jest powtarzanie co roku ankiety i monitorowanie postępów firm, co pozwoli określić zakres prac Komitetu CSR, który już od 4 lat dostarcza wiedzę i wspiera członków w realizacji działań społecznie odpowiedzialnych.

Pełna prezentacja wyników „CSR w praktyce – barometr CCIFP” do pobrania >>>

 

 

 

 

Partner merytoryczny
Barometru CSR

Patroni Medialni

Konsultacje

Do pobrania

Download CCIFP_broszura_CRS_pl_v10pl.pdf  (PDF • 1 MB) Download CCIFP_infofgrafika_pion_CRS_v03.pdf  (PDF • 118 KB) Download CCIFP_infofgrafika_pion_CRS_v031.pdf  (PDF • 118 KB)
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin