Podsumowanie wydarzeń
"CSR w praktyce - barometr CCIFP" na czerwcowym Rendez-vous Biznesu
<p style="text-align: justify;" align="center"><span style="font-size: small;"><strong>Co piąta francuska firma przeznacza rocznie ponad 100 tys. PLN na działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznes. </strong></span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Ochrona środowiska, wspieranie społeczności lokalnej, kodeks etyczny, czy dbałość o rozwój zawodowy i osobisty pracowników – to główne działania, które prowadzą firmy stowarzyszone we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej (CCIFP) w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Potwierdzają to wyniki badania „CSR w praktyce – barometr CCIFP”, mierzącego poziom świadomości i skalę działań CSR’owych w firmach francuskich w Polsce.</strong></span><br /><br /><span style="font-size: small;">Poniżej infografika z najważniejszymi wynikami (kliknij, aby powiększyć)<br /></span></p>
>
Na czerwcowym Rendez-vous biznesu zaprezentowane zostały wyniki ankiety przeprowadzonej przez Francusko-Polsk? Izbę Gospodarcz? „CSR w praktyce – barometr CCIFP”. Założeniem CCIFP jest powtarzanie co roku ankiety i monitorowanie postępów firm, co pozwoli określić zakres prac Komitetu CSR, który już od 4 lat dostarcza wiedzę i wspiera członków w realizacji działań społecznie odpowiedzialnych.
Pełna prezentacja wyników „CSR w praktyce – barometr CCIFP” do pobrania >>>
Partner merytoryczny | |
Patroni Medialni | |
Konsultacje |