Podsumowanie wydarzeń
CCIFP partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu
<p style="text-align: justify;">CCIFP partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu, cyklu wydarzeń dotyczących tematyki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju organizowanych w całej Polsce przez CSRinfo. </p>
>
IDEA:
- Intensywny tydzień wydarzeń i komunikacji wokół tematyki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju: prezentacje, panel ekspertów, ciekawe case’y, badania, networking.
- Poruszanie ważnych dzisiaj tematów dla biznesu: SDGs, raportowanie niefinansowe, CSR w łańcuchu dostaw w konkretny, praktyczny sposób.
- Wzmocnienia partnerstwa międzysektorowego na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
- Idea, praktyka, merytoryka.
WYDARZENIA:
- 5 dni
- 5 miast
- 5 konferencji
ODBIORCY:
- Przedstawiciele biznesu: przedsiębiorcy, management, specjaliści
- Urzędy miast i Urzędy marszałkowskie
- Środowisko akademickie
- Organizacje społeczne
- Dziennikarze
W 2016 roku odbyła się pierwsza edycja wydarzenia, na któr? zarejestrowało się prawie 400 osób!
Startujemy 24.10.2017 r. w Warszawie! Rozpoczynamy całodziennym wydarzeniem w Ministerstwie Rozwoju. Przewidujemy około 200 osób. (W 2016 r. lista uczestników wyczerpała się w trzy dni. Na liście rezerwowej czekało ponad 50 osób.)
A następnie ruszamy w trasę: Poznań (25.10), Wrocław (26.10), Katowice (27.10) i Gdańsk (27.10). W każdym mieście program dopasowany do lokalizacji. Wydarzenia dla około 70 osób, od 9.30 do 12.00.
TOB2017 to najbardziej wyczekiwane wydarzenia dotycz?ce odpowiedzialnego biznesu tej jesieni. W 2016 roku na nasze wydarzenia zarejestrowało się prawie 400 osób. Głównie były to osoby z firm, przedstawiciele administracji publicznej, organizacji społecznych oraz naukowych.
Inspirujemy naszych uczestników do działania. Wszystkie wydarzenia składały się z inspiruj?cych i krótkich prezentacji konkretnych praktyk, badań i inicjatyw.
Dlaczego warto zostać partnerem TOB-u?
Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Zaproszenie z logo Partnera otrzyma prawie 3000 przedstawicieli biznesu: właściciele firm, przedstawiciele wyższego kierownictwa, specjaliści ds. komunikacji.
Zaangażowanie w ważny dla społeczeństwa temat. CSR to temat ważny i aktualny - dla przedsiębiorców, pracodawców oraz wszystkich, chc?cych współtworzyć odpowiedzialny biznes.
Szeroka promocja działań. Materiały promocyjno-informacyjne otrzyma/lub zobaczy (np. roll-up) prawie 400 uczestników wydarzenia. Informacje o współpracy umieścimy na naszej stronie www.csrinfo.org, a także w naszym Newsletterze, który trafia na skrzynkę pocztow? 3000 osób.
Multikanałowe dotarcie. Relację zdjęciow? ze wszystkich wydarzeń wraz z informacj? o partnerach umieścimy na naszej stronie www oraz na portalach społecznościowych (Facebook, Linkedin). Nasz profil na Facebooku śledzi ponad 3500 osób!
Wzmacnianie relacji z otoczeniem. Możliwość wzmacniania relacji z ważnymi dla Partnera interesariuszami dzięki ciekawej, inspiruj?cej formule wydarzeń zachęcaj?cej do wypracowywania wspólnych projektów.
Wyróżnienie przez organizatorów. Oficjalne podziękowania dla Partnerów zostan? przedstawione ze sceny na pocz?tku każdego wydarzenia.