Podsumowanie wydarzeń

CCIFP na Warsaw Global Business Forum

<p style="text-align: justify;" align="justify">Warto zapamiętać tę nazwę – Warsaw Global Business Forum. To niezwykle ważna konferencja, która stała się mocnym punktem w kalendarium biznesowych wydarzeń Warszawy. Za nami pierwsza edycja – pełna inspirujących i merytorycznych treści, energetycznych prelegentów, networkingu i zdobytej wiedzy.</p>

>

Siła tkwi w odwadze i innowacyjnym pomyśle – zgodnym chórem powtarzali wszyscy występuj?cy. A ich entuzjazm, a przede wszystkim bogate, jak na młody wiek, doświadczenie, było dowodem na to, ze globalny sukces jest w zasięgu ręki. Każdy prelegent, oprócz przybliżenia swojej własnej drogi biznesowego rozwoju, przedstawił inny, ważny jego zdaniem, aspekt zwi?zany z internacjonalizacj? polskich przedsiębiorstw.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi o tym, jak ważny jest dobór komunikacji do wybranego regionu świata, jak budować grupę docelow? do konkretnego odbiorcy, skutecznie sprzedawać czy też budować siln? markę na rynku międzynarodowym.

Swoimi biznesowymi doświadczeniami podzieli się Laura Godek-Mi?sik z LYO FOOD, Zuzanna Sielicka-Kalczyńska z Whisbear, Ewa Dudzic reprezentuj?ca markę GLOV, Cyprian Iwuć z Jem Sushi, Maciej Okniński - Prezes firmy Unifed Factory, Mick Griffin – Brand24, Sławomir Rajch i Mateusz Barycza – reprezentuj?cy Raben Group, Joanna Ciborowska-Sanchez z firmy Amica i Michał Nadziak – ekspert ds. programowych w Europejskim Centrum Dyplomacji i Pokoju.

Mocnym akcentem wydarzenia był też Panel Dyskusyjny zorganizowany przy współpracy z Fundacj? Startup Poland „Global Tech Stars”, gdzie młodzi przedsiębiorcy opowiadali o swojej ścieżce do sukcesu oraz barierach, jakie napotykali na swojej drodze. Panel moderowała nowa prezes Fundacji, Julia Krysztofiak-Szopa, a udział wzięli: Dariusz Sobczak z Nanovo, Mikołaj Winkiel z Brand24, Artur Racicki z Social Wi-Fi, Marcin Joka z Photon Entertainment oraz Konrad Howard z Booksy.

Pierwsza edycja Warsaw Global Business Forum okazała się świetnym wstępem do dalszej dyskusji na temat możliwości, jakie stoj? przed polskimi przedsiębiorcami. Widać wyraźnie, że co raz więcej polskich firm chce się rozwijać na arenie międzynarodowej, a każde wsparcie jest dla nich kluczowe, bo pozwala lepiej przygotować się do tego kroku.

Organizatorom konferencji, firmie Come Creations Group, zależy przede wszystkim na stworzeniu stałej przestrzeni do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń - patrz?c na sukces pierwszej edycji Forum – możemy być pewni, że przestrzeń ta zostanie dobrze wypełniona.

[nggallery id=87]

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin