Podsumowanie wydarzeń  •  Partnerzy

CCIFP na targach BUDMA

<p style="text-align: justify;">W dniach 11 - 14 marca 2014 roku Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce będzie obecna na międzynarodowych targach budownictwa i architektury BUDMA 2014, które odbywać się będą na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zachęcamy firmy do odwiedzania targów lub wykupienia własnego stoiska.</p>

>

BUDMA w liczbach:

  • Targi Budma to oferta ponad 1200 producentów i dystrybutorów z 35 krajów
  • ponad 50 000 profesjonalnych zwiedzaj?cych
  • misje gospodarcze i handlowe z 60 krajów świata
  • ponad 1 000 akredytowanych dziennikarzy z Polski i zagranicy

Targi BUDMA rozpoznawane s? jako najważniejsze spotkanie branży budowlanej w tej części Europy. Na przestrzeni lat stały się wyznacznikiem nowych trendów, technologii i rozwi?zań stosowanych w nowoczesnej architekturze, budownictwie mieszkaniowym, nie-mieszkaniowym i infrastrukturalnym. Cztery targowe dni to nie tylko doskonała okazja do poznania najnowszej oferty produktowej i usługowej wystawców, ale również do utrzymania dobrych relacji z wystawcami oraz nawi?zania bezpośrednich, nowych kontaktów biznesowych. W jaki sposób zapewnić sobie jednak to, aby jak największa liczba zwiedzaj?cych zainteresowała się właśnie Twoj? ofert?? Organizatorzy Budmy 2014 przygotowali kilka specjalnych projektów dopełniaj?cych ekspozycję, a „skrojonych” specjalnie po to, abyś mógł wyróżnić swoj? firmę i ofertę wśród tysięcy produktów, trafiaj?c do oczekiwanego klienta.

Strefa Testów – czyli poligon możliwości.

Najprawdopodobniej żadne działania marketingowe nie s? tak skuteczne jak możliwość własnoręcznego wypróbowania danego produktu przez potencjalnego klienta. Taki zabieg często jest przecież stosowany choćby w branży motoryzacyjnej, dlaczego zatem nie stworzyć takiej możliwości z artykułami branży budowlanej? Takie rozwi?zanie przedstawia właśnie Strefa Testów, która na Budmie pojawi się po raz drugi. Strefa przeznaczona jest głównie dla wykonawców, którzy będ? mieli możliwość własnoręcznego „wypróbowania” produktów z zakresu chemii budowlanej, materiałów, narzędzi i urz?dzeń niezbędnych podczas budowy czy remontu.

Strada di Architettura – ścieżka najlepszego designu.

Każdy projekt rozpoczyna się w pracowni architektonicznej. Tam dobierany jest materiał i każdy element powstaj?cego projektu budowlanego. Jak zatem wpłyn?ć na to aby to właśnie Twój produkt był brany pod uwagę jako element składowy tego projektu? Rozwi?zaniem z pewności? będzie udział w projekcie Strada di Architettura. Na specjalnej ścieżce zwiedzania, przeznaczonej głównie, jak sama nazwa wskazuje, dla architektów, przedstawione zostan? te produkty, które swoimi nowatorskimi rozwi?zaniami, interesuj?cym designem wpisuj? się w nowoczesne podejście do budownictwa. Projekt Strada di Architettura jest szeroko promowany w kręgach architektów, projektantów i designerów wnętrz, którzy otrzymuj? specjalne materiały promocyjne z wyraźnie zaznaczon? ścieżk? zwiedzania oraz informacj? na temat wykładów czy też debat z autorytetami z branży jak i produktów, które będzie można na tej ścieżce zobaczyć.

Handel na BUDMIE. Dzień Dystrybutora i Business Mixer.

Czym były by targi bez kontraktacyjnego charakteru, gwaru rozmów biznesowych, które w rezultacie doprowadz? do tego najważniejszego: podpisu na zamówieniu? Oczywistym jest również, że udane targi to takie, które przynosz? wystawcy i zwiedzaj?cemu założony cel. Wzmocnieniu efektu handlowego służyć ma m.in. Dzień Dystrybutora. Dla wystawców będzie to okazja do rozmów z przedstawicielami sieci handlowych. Dystrybutorzy z kolei będ? mieli możliwość do zapoznania się z nowościami produktowymi „w pierwszej kolejności”. Na 11. marca przyszłego roku organizatorzy przygotowali dla handlowców specjalne pakiety pobytowe oraz warsztaty i konferencje dzięki którym wizyta na targach będzie jednocześnie okazj? do wzbogacenia wiedzy niezbędnej w codziennej pracy sieci handlowej czy sklepu. Kolejnym elementem spotkań biznesowych, które proponuj? poznańskie targi jest projekt Business Mixer, który swoje działania skupia na organizacji spotkań z klientami zagranicznymi.

Uczestnictwo w wydarzeniach specjalnych przygotowanych przez organizatorów targów BUDMA to z pewności? bardzo dobra okazja na wzmocnienie promocji i wyróżnienia swojej oferty na tle konkurencji. Aby targi przyniosły zakładane cele, konieczne jest odpowiednie przygotowanie do ekspozycji i przedstawienie swojej oferty możliwie jak najbardziej interaktywnie. Im wcześniej poinformujemy rynek, że jesteśmy na targach i zaprosimy na nie klientów, tym większe prawdopodobieństwo, że trafi? właśnie na nasze stoisko. Na samych targach z kolei - im skuteczniej zaangażujemy zwiedzaj?cego w poznanie wszystkich zalet naszego produktu czy usługi, tym większych rezultatów będziemy mogli się spodziewać.

Więcej informacji: www.budma.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!