Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozszerza gamę produktów ze znakowaniem SENS

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska rozszerza gamę produktów oznakowanych Uproszczonym Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 roku w sklepach Carrefour pojawi się blisko 30 nowych artykułów z tym oznaczeniem.</p>

>

Innowacyjny system SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety. SENS to oznaczenia składaj?ce się z czytelnych grafik, które umieszczone s? z przodu opakowania i informuj? konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Należy pamiętać, że system SENS jest uzupełnieniem obowi?zuj?cych informacji żywieniowych, a klienci powinni zawsze czytać etykietę danego produktu.

  –  Uproszczony System Znakowania Wartości? Odżywcz? (SENS)  stanowi innowację w branży spożywczej, a Polska jest pierwszym krajem Grupy, w którym go zastosowano. Sieć stale prowadzi prace nad wdrożeniem systemu na coraz większej liczbie produktów. Klienci sklepów Carrefour już w styczniu znajd? na półkach blisko 30 produktów z oznakowaniem SENS. Ponadto, jesteśmy w trakcie pracy nad kolejnymi kilkudziesięcioma artykułami, które powinny być w sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku  – powiedziała Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i  Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. –Carrefour rozpoczyna także działania edukacyjne skierowane dla klientów. W trzecim tygodniu stycznia pojawi? się informacje o systemie SENS w katalogu Carrefour oraz dostępne będ? także plakaty edukacyjne i specjalne plansze na ekranach w sklepach naszej sieci. Niezależnie od tych działań, na stronie internetowej klienci będ? mogli skorzystać z ciekawych materiałów edukacyjnych, a za pomoc? mediów społecznościowych Carrefour będziemy systematycznie informować o nowych produktach z oznaczeniem SENS. W przyszłości, informacje o systemie pojawi? się także w popularnej aplikacji Mój Carrefour, któr? pobrano już ponad milion razy  – dodała Barbara Kowalska.

Produkty z oznakowaniem SENS dostępne s? we wszystkich sklepach sieci Carrefour w  Polsce od jesieni 2017 roku. Specjalne grafiki umieszczane s? na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wył?czność. Uproszczony System Znakowania Wartości? Odżywcz? jest ważnym aspektem polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour, która kładzie duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia i  prawidłowego odżywiania. Od 2014 roku sieć realizuje te założenia poprzez kampanię „Z  miłości do Zdrowia”.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozszerza gamę produktów ze znakowaniem SENS

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska rozszerza gamę produktów oznakowanych Uproszczonym Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 roku w sklepach Carrefour pojawi się blisko 30 nowych artykułów z tym oznaczeniem.</p>

>

Innowacyjny system SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety. SENS to oznaczenia składaj?ce się z czytelnych grafik, które umieszczone s? z przodu opakowania i informuj? konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Należy pamiętać, że system SENS jest uzupełnieniem obowi?zuj?cych informacji żywieniowych, a klienci powinni zawsze czytać etykietę danego produktu.

  –  Uproszczony System Znakowania Wartości? Odżywcz? (SENS)  stanowi innowację w branży spożywczej, a Polska jest pierwszym krajem Grupy, w którym go zastosowano. Sieć stale prowadzi prace nad wdrożeniem systemu na coraz większej liczbie produktów. Klienci sklepów Carrefour już w styczniu znajd? na półkach blisko 30 produktów z oznakowaniem SENS. Ponadto, jesteśmy w trakcie pracy nad kolejnymi kilkudziesięcioma artykułami, które powinny być w sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku  – powiedziała Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i  Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. –Carrefour rozpoczyna także działania edukacyjne skierowane dla klientów. W trzecim tygodniu stycznia pojawi? się informacje o systemie SENS w katalogu Carrefour oraz dostępne będ? także plakaty edukacyjne i specjalne plansze na ekranach w sklepach naszej sieci. Niezależnie od tych działań, na stronie internetowej klienci będ? mogli skorzystać z ciekawych materiałów edukacyjnych, a za pomoc? mediów społecznościowych Carrefour będziemy systematycznie informować o nowych produktach z oznaczeniem SENS. W przyszłości, informacje o systemie pojawi? się także w popularnej aplikacji Mój Carrefour, któr? pobrano już ponad milion razy  – dodała Barbara Kowalska.

Produkty z oznakowaniem SENS dostępne s? we wszystkich sklepach sieci Carrefour w  Polsce od jesieni 2017 roku. Specjalne grafiki umieszczane s? na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wył?czność. Uproszczony System Znakowania Wartości? Odżywcz? jest ważnym aspektem polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour, która kładzie duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia i  prawidłowego odżywiania. Od 2014 roku sieć realizuje te założenia poprzez kampanię „Z  miłości do Zdrowia”.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin