Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour Polska uruchomił nowy serwis korporacyjny dla interesariuszy

<p style="text-align: justify;">Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.</p>

>

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem  serwiskorporacyjny.carrefour.pl  w przystępny i przyjazny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwi?zania dla osób poszukuj?cych pracy oraz przedstawicieli mediów.

„Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo duż? wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez w?tpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bież?co, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwol? odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog"  –  mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

Serwis Carrefour bazuje na najnowszych trendach i technologiach projektowania stron WWW. W   serwisie zastosowano wiele unikalnych rozwi?zań, takich jak wykorzystanie contentu video w miejsce statycznych grafik, możliwość prowadzenia transmisji online na żywo na stronie głównej czy funkcje przegl?dania i udostępniania treści w mediach społecznościowych w trybie rzeczywistym. Aby zapewnić maksymaln? użyteczność i funkcjonalność, nowy portal powstał z wykorzystaniem technologii omnichannel, flat design, HTML5 oraz CSS. Dzięki zastosowanej responsywnej technologii projektowania stron (RWD) z portalu w wygodny sposób mog? korzystać użytkownicy komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ treści automatycznie dostosowuj? się do specyfikacji aktualnie wykorzystywanego urz?dzenia.

Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firm? GoldenSubmarine- Agencj? Interaktywn? Roku 2017. Aktualnie firmy pracuj? nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.

Szczegółowe informacje o nowym serwisie Carrefour Polska:

Serwis korporacyjny Carrefour podzielony został na wygodne dla użytkowników sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbieraj?cej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentuj?cej najnowsze wydarzenia z życia firmy. Ze względu na szerok? grupę docelow? serwisu i rozbudowany content niezwykle ważne było bowiem stworzenie przejrzystej i łatwej w nawigacji architektury treści.

Na  stronie głównej  użytkownik szybko odnajdzie interesuj?ce go sekcje, a także zapozna się z ostatnimi działaniami Carrefour. Od ich udostępnienia w mediach społecznościowych dzieli go tylko kliknięcie. To jednak nie wszystko. W jednym miejscu zobaczy najświeższe treści z kanałów społecznościowych Carrefour Polska.

Zainteresowani działaniami Carrefour zajrzeć powinni do zakładki  Aktualności. Dla ułatwienia i usprawnienia przeszukiwania zakładki, informacje grupowane s? według sekcji merytorycznych, których dotycz?.

Zakładka  O nas  gromadzi wiadomości o firmie Carrefour Polska, jej priorytetach, strategii, dokonaniach oraz historii. Tutaj przedstawione s? sylwetki Komitetu Wykonawczego, nagrody i wyróżnienia, a także informacje dotycz?ce firmy Carrefour na świecie.

Użytkownicy poszukuj?cy informacji o realizowanej przez Carrefour polityce biznesu odpowiedzialnego społecznie znajd? je w zakładce  Zrównoważony rozwój. Na podstronach sekcji wyróżnione s? m.in. strategiczne programy Carrefour, inicjatywy nastawione na klientów, pracowników, partnerów i działalność społeczna. S? tu opisy działań Carrefour w ramach programów: Z miłości do Zdrowia, STOP Marnotrawstwu i ochrony bioróżnorodności. Carrefour dołożył także starań, aby udostępnić wszystkim klientom praktyczne porady, np. jak zapobiegać marnowaniu żywności w domu oraz jak na co dzień skutecznie oszczędzać zasoby naturalne.

W sekcji  Franczyza  obecni i potencjalni partnerzy szybko odnajd? przydatne informacje dotycz?ce poszczególnych formatów sklepów franczyzowych – z zaznaczeniem korzyści płyn?cych z podjęcia współpracy, podziałem na ofertę Carrefour w danym formacie, a także oczekiwania dotycz?ce potencjalnego franczyzobiorcy. Użytkownikom, którzy po tej lekturze nadal jednak nie będ? pewni wyboru odpowiedniego formatu, Carrefour proponuje „Konfigurator Twojego Biznesu”, który, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań, wskaże najbardziej dopasowany do konkretnej sytuacji format.

W sekcji  Nieruchomości komercyjne  zaprezentowane jest portfolio galerii, centrów i pasaży handlowych należ?cych do Carrefour Polska, z uwzględnieniem obiektów, które poddane zostały modernizacji w ramach prowadzonej od 2014 roku strategii rozbudowy, remodelingu i rekomercjalizacji. Łatwa w obsłudze i wzbogacona filtrami wyszukiwarka umożliwia szybkie znalezienie konkretnego obiektu. Nie brakuje również podstrony prezentuj?cej przykłady działań marketingowych realizowanych z myśl? o klientach centrów handlowych.

Sekcja  Praca  to przykład nowoczesnej komunikacji z kandydatami do podjęcia zatrudnienia. Tutaj, jeszcze przed aplikacj? i rozmow? kwalifikacyjn?, dowiedz? się więcej o oferowanych przez Carrefour benefitach i pakietach świadczeń, poznaj? lepiej firmę i zespół, uzyskaj? odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zainteresowani znajd? też informacje o programach menadżerskich i stażowych, a wreszcie w przystępny sposób odnajd? oferty pracy i złoż? aplikację online.

Dział  Media  to przygotowane dla dziennikarzy biuro prasowe Carrefour Polska. Tu znajduj? się wszystkie informacje prasowe, a także wybrane materiały graficzne – grupowane tematycznie zdjęcia, a także broszury. Wyszukiwarka pozwala na szybkie znalezienie informacji, co jest istotne, gdyż archiwum komunikatów prasowych sięga 2006 roku.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour Polska uruchomił nowy serwis korporacyjny dla interesariuszy

<p style="text-align: justify;">Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.</p>

>

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem  serwiskorporacyjny.carrefour.pl  w przystępny i przyjazny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwi?zania dla osób poszukuj?cych pracy oraz przedstawicieli mediów.

„Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo duż? wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez w?tpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bież?co, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwol? odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog"  –  mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

Serwis Carrefour bazuje na najnowszych trendach i technologiach projektowania stron WWW. W   serwisie zastosowano wiele unikalnych rozwi?zań, takich jak wykorzystanie contentu video w miejsce statycznych grafik, możliwość prowadzenia transmisji online na żywo na stronie głównej czy funkcje przegl?dania i udostępniania treści w mediach społecznościowych w trybie rzeczywistym. Aby zapewnić maksymaln? użyteczność i funkcjonalność, nowy portal powstał z wykorzystaniem technologii omnichannel, flat design, HTML5 oraz CSS. Dzięki zastosowanej responsywnej technologii projektowania stron (RWD) z portalu w wygodny sposób mog? korzystać użytkownicy komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ treści automatycznie dostosowuj? się do specyfikacji aktualnie wykorzystywanego urz?dzenia.

Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firm? GoldenSubmarine- Agencj? Interaktywn? Roku 2017. Aktualnie firmy pracuj? nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.

Szczegółowe informacje o nowym serwisie Carrefour Polska:

Serwis korporacyjny Carrefour podzielony został na wygodne dla użytkowników sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbieraj?cej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentuj?cej najnowsze wydarzenia z życia firmy. Ze względu na szerok? grupę docelow? serwisu i rozbudowany content niezwykle ważne było bowiem stworzenie przejrzystej i łatwej w nawigacji architektury treści.

Na  stronie głównej  użytkownik szybko odnajdzie interesuj?ce go sekcje, a także zapozna się z ostatnimi działaniami Carrefour. Od ich udostępnienia w mediach społecznościowych dzieli go tylko kliknięcie. To jednak nie wszystko. W jednym miejscu zobaczy najświeższe treści z kanałów społecznościowych Carrefour Polska.

Zainteresowani działaniami Carrefour zajrzeć powinni do zakładki  Aktualności. Dla ułatwienia i usprawnienia przeszukiwania zakładki, informacje grupowane s? według sekcji merytorycznych, których dotycz?.

Zakładka  O nas  gromadzi wiadomości o firmie Carrefour Polska, jej priorytetach, strategii, dokonaniach oraz historii. Tutaj przedstawione s? sylwetki Komitetu Wykonawczego, nagrody i wyróżnienia, a także informacje dotycz?ce firmy Carrefour na świecie.

Użytkownicy poszukuj?cy informacji o realizowanej przez Carrefour polityce biznesu odpowiedzialnego społecznie znajd? je w zakładce  Zrównoważony rozwój. Na podstronach sekcji wyróżnione s? m.in. strategiczne programy Carrefour, inicjatywy nastawione na klientów, pracowników, partnerów i działalność społeczna. S? tu opisy działań Carrefour w ramach programów: Z miłości do Zdrowia, STOP Marnotrawstwu i ochrony bioróżnorodności. Carrefour dołożył także starań, aby udostępnić wszystkim klientom praktyczne porady, np. jak zapobiegać marnowaniu żywności w domu oraz jak na co dzień skutecznie oszczędzać zasoby naturalne.

W sekcji  Franczyza  obecni i potencjalni partnerzy szybko odnajd? przydatne informacje dotycz?ce poszczególnych formatów sklepów franczyzowych – z zaznaczeniem korzyści płyn?cych z podjęcia współpracy, podziałem na ofertę Carrefour w danym formacie, a także oczekiwania dotycz?ce potencjalnego franczyzobiorcy. Użytkownikom, którzy po tej lekturze nadal jednak nie będ? pewni wyboru odpowiedniego formatu, Carrefour proponuje „Konfigurator Twojego Biznesu”, który, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań, wskaże najbardziej dopasowany do konkretnej sytuacji format.

W sekcji  Nieruchomości komercyjne  zaprezentowane jest portfolio galerii, centrów i pasaży handlowych należ?cych do Carrefour Polska, z uwzględnieniem obiektów, które poddane zostały modernizacji w ramach prowadzonej od 2014 roku strategii rozbudowy, remodelingu i rekomercjalizacji. Łatwa w obsłudze i wzbogacona filtrami wyszukiwarka umożliwia szybkie znalezienie konkretnego obiektu. Nie brakuje również podstrony prezentuj?cej przykłady działań marketingowych realizowanych z myśl? o klientach centrów handlowych.

Sekcja  Praca  to przykład nowoczesnej komunikacji z kandydatami do podjęcia zatrudnienia. Tutaj, jeszcze przed aplikacj? i rozmow? kwalifikacyjn?, dowiedz? się więcej o oferowanych przez Carrefour benefitach i pakietach świadczeń, poznaj? lepiej firmę i zespół, uzyskaj? odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zainteresowani znajd? też informacje o programach menadżerskich i stażowych, a wreszcie w przystępny sposób odnajd? oferty pracy i złoż? aplikację online.

Dział  Media  to przygotowane dla dziennikarzy biuro prasowe Carrefour Polska. Tu znajduj? się wszystkie informacje prasowe, a także wybrane materiały graficzne – grupowane tematycznie zdjęcia, a także broszury. Wyszukiwarka pozwala na szybkie znalezienie informacji, co jest istotne, gdyż archiwum komunikatów prasowych sięga 2006 roku.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.