Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour Polska sponsorem głównym 74. Tour de Pologne

<p style="text-align: justify;">Firma Carrefour Polska została sponsorem głównym Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się już po raz 74., w dniach 29 lipca – 4 sierpnia 2017 roku. Zaangażowanie Carrefour w Tour de Pologne doskonale wpisuje się w realizowaną od kilku lat przez sieć kampanię „Z miłości do Zdrowia”.</p>

>

Tegoroczny wyścig dostarczy kibicom niesamowitych sportowych emocji. Kolarze pokonaj? aż 1144 kilometry i przejad? przez ponad 500 miejscowości. Trasa Tour de Pologne będzie zróżnicowana – znajd? się na niej dwa etapy pagórkowate, jeden typowo sprinterski i cztery górskie. Wyścig rozpocznie się 29 lipca br. w Krakowie. Podczas 74. Tour de Pologne nie zabraknie imprez towarzysz?cych. Ostatni dzień wyścigu tradycyjnie zarezerwowany jest dla kolarzy z całej Polski, którzy powalcz? w Bukowinie Tatrzańskiej na trasie zawodowego peletonu w Tour de Pologne Amatorów.

  –  Nasza firma w Polsce angażuje się w wiele inicjatyw sportowych – już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorami Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznego wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii. Carrefour także na świecie już od wielu lat wspiera najważniejsze wyścigi kolarskie, m.in. popularny Tour de France  – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.

–  Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla kibiców na każdym etapie 74. Tour de Pologne. W naszej strefie kibica każdy znajdzie coś dla siebie. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na każdego będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Oczywiście, zapraszam także wszystkich do odwiedzania sklepów Carrefour na terenie całego kraju. Przygotowaliśmy specjalne katalogi, w których z okazji Tour de Pologne, zaprezentujemy nasz? ofertę promocyjn? m.in. na produkty ze „Zdrowej półki Carrefour”, odzież sportow? i asortyment kolarski  – dodaje Marcin Olech.

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami s? zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w  sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

  Warto dodać, że Tour de Pologne to także najlepsza z możliwych realizacji telewizyjnych. Rywalizacja będzie pokazywana nie tylko z mobilnych kamer na motocyklach ale także ze śmigłowców, które z góry pokaż? najważniejsze wydarzenia w peletonie. Relacje z polskich tras można ogl?dać w ponad 100 krajach świata, w dwudziestu wersjach językowych.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!