Aktualności firm stowarzyszonych
CARREFOUR POLSKA PODPISAŁ KOLEJNĄ UMOWĘ NAJMU Z FIRMĄ SMYK
<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska – multiformatowa sieć handlowa, posiadająca w swoim portfelu hipermarkety, supermarkety oraz sieć centrów handlowych, sfinalizowała kolejną umowę najmu z firmą Smyk.</p>
>
Sklep o powierzchni 500 mkw. zostanie otwarty w Galerii Zdrój, mieszcz?cej się przy ul. Podhalańskiej 26 w Jastrzębiu Zdrój.
Galeria Zdrój to jedno z centrów handlowych należ?cych i zarz?dzanych przez Carrefour Polska. Obiekt cieszy się duża popularności? wśród okolicznych mieszkańców, którzy ceni? sobie jego ofertę handlow?, zwłaszcza hipermarket Carrefour którego asortyment jest bardzo zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb klientów.
Galeria Zdrój to także centrum rodzinne, we którym cyklicznie odbywa się szereg ciekawych i bezpłatnych wydarzeń skierowanych do najmłodszych. Dodatkowo, jako jedyne centrum w mieście posiada interaktywny plac zabaw zrealizowany w ramach ogólnopolskiego projektu Carrefour Kids, którego celem jest promocja edukacji, zabawy i nowych technologii.
Carrefour Polska inwestuje w rozwój posiadanych placówek handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację. W obecnej chwili priorytetowymi dla Spółki inwestycjami jest budowa Sonaty Park w Sochaczewie, modernizacja CH Morena w Gdańsku oraz remodeling CH Carrefour w Olsztynie.
***
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, s? to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarz?dc? centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlow? naszych sklepów uzupełniaj? stacje paliw. D?ż?c do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.