Aktualności firm stowarzyszonych

CARREFOUR POLSKA PODPISAŁ KOLEJNĄ UMOWĘ NAJMU Z FIRMĄ SMYK

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska – multiformatowa sieć handlowa, posiadająca w swoim portfelu hipermarkety, supermarkety oraz sieć centrów handlowych, sfinalizowała kolejną umowę najmu z firmą Smyk.</p>

>

Sklep o powierzchni 500 mkw. zostanie otwarty w Galerii Zdrój, mieszcz?cej się przy ul. Podhalańskiej 26 w Jastrzębiu Zdrój.

Galeria Zdrój to jedno z centrów handlowych należ?cych i zarz?dzanych przez Carrefour Polska. Obiekt cieszy się duża popularności? wśród okolicznych mieszkańców, którzy ceni? sobie jego ofertę handlow?, zwłaszcza hipermarket Carrefour którego asortyment jest bardzo zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb klientów.

Galeria Zdrój to także centrum rodzinne, we którym cyklicznie odbywa się szereg ciekawych i bezpłatnych wydarzeń skierowanych do najmłodszych. Dodatkowo, jako jedyne centrum w mieście posiada interaktywny plac zabaw zrealizowany w ramach ogólnopolskiego projektu Carrefour Kids, którego celem jest promocja edukacji, zabawy i nowych technologii.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój posiadanych placówek handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację. W obecnej chwili priorytetowymi dla Spółki inwestycjami jest budowa Sonaty Park w Sochaczewie, modernizacja CH Morena w Gdańsku oraz remodeling CH Carrefour w Olsztynie.

  ***

Grupa Carrefour

  Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, s? to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarz?dc? centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlow? naszych sklepów uzupełniaj? stacje paliw. D?ż?c do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Zalety restrukturyzacji

Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwo może uniknąć upadłości, gdy jego zarząd zdecyduje się na otwarcie postępowania...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP