Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour partnerem Wyścigu kolarskiego Warszawa-Łódź

<p style="text-align: justify;">Carrefour promuje aktywny styl życia wśród swoich klientów i zachęca do aktywności fizycznej. W niedzielę 2 lipca odbędzie się Międzynarodowy Wyścig Kolarski EXPO 2022 Warszawa-Łódź, którego Carrefour jest partnerem. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe to element kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez sieć.</p>

>

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i  lokalne wydarzenia sportowe zachęcaj?c w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej. Realizuj?c ten cel, sieć została partnerem tegorocznej edycji Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego EXPO 2022 Warszawa-Łódź, organizowanego przez Okręgowy Zwi?zek Kolarski w Łodzi. Kolaże, którzy wezm? udział w zmaganiach 2 lipca, wystartuj? w  Nadarzynie pod Warszaw?. Przejad? 150 km na trasie Żywradów, Łowicz, Głowno, Stryków, Łódź. Wyścig zakończy się na Torze Kolarskim KS Społem Łódź.

Na torze kolarskim w Łodzi planowane s? dodatkowe atrakcje dla zawodników i fanów jazdy na rowerze. Obęd? się m.in. Torowe Mistrzostwa Polski na rowerach miejskich, wyścigi dzieci o Puchar Prezydenta miasta Łodzi, czy polówka, czyli kino rowerowe pod gwiazdami. Odbędzie się również piknik ekologiczny – Eko Łódź Czyste Miasto.

Hipermarkety Carrefour w Łodzi zorganizuj? na pikniku specjalne stoisko „Z miłości do Zdrowia”, na którym będzie można dowiedzieć się, jak powinny odżywiać się osoby aktywnie fizyczne, pracownicy biurowi, ale też osoby maj?ce trudności z utrzymaniem prawidłowej wagi. Ponadto, przedstawiciele Carrefour zaserwuj? lekkie sałatki przygotowane ze świeżych owoców z oferty sklepów sieci.

Warto dodać, że Carrefour kładzie nacisk na promocję sportu. Sieć jest sponsorem głównym 74. Tour de Pologne. Wspiera również maratony i półmaratony w Warszawie, Gdańsku,  Krakowie oraz wydarzenia sportowe, w które sklepy wł?czaj? się regionalnie.   Dodatkowo, w ramach promocji zdrowia, w sklepach Carrefour dostępna jest szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na któr? składaj? się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania s? elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z  miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w  raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

PROGRAM WYŚCIGU>>>

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Do pobrania

Download plakat_i_program_wyscigu.pdf  (PDF • 2 MB)
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!