Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w Warszawie

<p style="text-align: justify;">Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.</p>

>

Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwi?zań, bazuj?cych na swoim międzynarodowym doświadczeniu i najświeższych trendach handlowych. Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazuj? kierunek, w którym Carrefour chce pod?żać na polskim rynku, oferuj?c klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwi?zania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 m2, z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszaj? się po sklepie i łatwiej odnajduj? poszukiwane produkty. Dzięki temu zabiegowi sklep stał się również bardziej przestronny i przyjazny dla odwiedzaj?cych.

Klienci poszukuj?cy najwyższej jakości coraz częściej chc? widzieć, jak powstaj? ich ulubione produkty. Carrefour w odpowiedzi na ten trend wprowadził w zmodernizowanym supermarkecie szereg rozwi?zań, dzięki którym klienci mog? na żywo prześledzić proces ich powstawania. W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstaj? najwyższej jakości wyroby premium, a także samoobsługowe urz?dzenia do wyciskania soków z  wybranych owoców. Co więcej, nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywaj? się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgaj? po uzupełniaj?ce się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania alergików oraz klientów preferuj?cych zdrow? żywność, w  stałej ofercie supermarketu na Białołęce znalazła się również bogata gama warzyw i owoców bio, a  także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków. Kontynuuj?c sprzedaż produktów premium, sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w  tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich Reflets de France oraz włoskich pod mark? Terre d’Italia. Na uwagę zasługuje również stała oferta produktów na wagę, w której znalazły się nie tylko makarony, cukierki i ciastka, ale także np. karma dla psów i kotów czy kawa.

Nowości?, wprowadzon? w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okr?gło”, w której sieć oferuje gwarancję „okr?głej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okr?głej, atrakcyjnej cenie 2 zł. W promocji znajduje się ł?cznie kilkadziesi?t produktów z różnych kategorii.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwi?zania z zakresu digitalizacji. W sklepie cał? komunikację POS przy kasach zast?piono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajduj? się w jednym miejscu i podane s? w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarz?dza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała ł?cznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w Warszawie

<p style="text-align: justify;">Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.</p>

>

Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwi?zań, bazuj?cych na swoim międzynarodowym doświadczeniu i najświeższych trendach handlowych. Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazuj? kierunek, w którym Carrefour chce pod?żać na polskim rynku, oferuj?c klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwi?zania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 m2, z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszaj? się po sklepie i łatwiej odnajduj? poszukiwane produkty. Dzięki temu zabiegowi sklep stał się również bardziej przestronny i przyjazny dla odwiedzaj?cych.

Klienci poszukuj?cy najwyższej jakości coraz częściej chc? widzieć, jak powstaj? ich ulubione produkty. Carrefour w odpowiedzi na ten trend wprowadził w zmodernizowanym supermarkecie szereg rozwi?zań, dzięki którym klienci mog? na żywo prześledzić proces ich powstawania. W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstaj? najwyższej jakości wyroby premium, a także samoobsługowe urz?dzenia do wyciskania soków z  wybranych owoców. Co więcej, nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywaj? się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgaj? po uzupełniaj?ce się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania alergików oraz klientów preferuj?cych zdrow? żywność, w  stałej ofercie supermarketu na Białołęce znalazła się również bogata gama warzyw i owoców bio, a  także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków. Kontynuuj?c sprzedaż produktów premium, sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w  tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich Reflets de France oraz włoskich pod mark? Terre d’Italia. Na uwagę zasługuje również stała oferta produktów na wagę, w której znalazły się nie tylko makarony, cukierki i ciastka, ale także np. karma dla psów i kotów czy kawa.

Nowości?, wprowadzon? w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okr?gło”, w której sieć oferuje gwarancję „okr?głej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okr?głej, atrakcyjnej cenie 2 zł. W promocji znajduje się ł?cznie kilkadziesi?t produktów z różnych kategorii.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwi?zania z zakresu digitalizacji. W sklepie cał? komunikację POS przy kasach zast?piono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajduj? się w jednym miejscu i podane s? w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarz?dza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała ł?cznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.