Aktualności firm stowarzyszonychPartnerzy

Are you ready to change? – 11. konferencja Havas Media Group

<p style="text-align: justify;" align="justify">Już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.</p>

>

Zbliża się 11. edycja konferencji Havas Media Group, która w tym roku będzie skupiać się wokół zmiany w komunikacji, nie tylko marketingowej. W dobie transformacji digitalowej, na styku nowych technologii, narzędzi i przestrzeni komunikacyjnych marki staj? wci?ż przed nowymi wyzwaniami, aby angażować konsumentów i efektywnie przyci?gać ich uwagę. Zmianie ulegaj? również oczekiwania konsumentów wobec marek. Dlatego właśnie nowa komunikacja będzie tematem przewodnim Havas Media Group Conference. Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płyn?ce z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów s? również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniaj?cej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbęd? się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażuj?cego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie zwi?zany z technologi? voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.

Na zakończenie, wszystkich do działania nakręci Jurek Owsiak, a Manuel Hubauld z Universal Music opowie o angażuj?cej komunikacji marketingowej w obszarze muzyki. Zgromadzonych gości muzycznie pożegna występ Natalii Nykiel.

Tematem przewodnim naszej konferencji w tym roku jest zmiana. Zmiana, nie tylko w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim zmiana w dobie globalnej, digitalowej transformacji biznesu. Nowe narzędzia, technologie czy przestrzenie komunikacyjne powoduj?, że marki, marketerzy i specjaliści od komunikacji staj? przed trudnym wyzwaniem stworzenia jednego, sprawnie działaj?cego ekosystemu komunikacyjnego. Mam nadzieję, że nasi goście, rozmowy i wyst?pienia zainspiruj? wszystkich uczestników konferencji do tworzenia jakościowej komunikacji na miarę XXI wieku. Serdecznie zapraszamy! – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Konferencja Havas Media Group Are you ready to change? odbędzie się 23 maja 2018 r. w Hali Gwardii przy Placu Żelaznej Bramy 1 w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj: hmgc.pl

***

Havas Media Group – agencja specjalizuj?ca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodz? niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizuj?ca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwi?zania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystuj?cy siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwi?zania ł?cz?ce trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarz?dza Małgorzata Węgierek.

Dodatkowe informacje:

Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska(@)havasmg.com
Tel. 606  780  410

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonychPartnerzy

Are you ready to change? – 11. konferencja Havas Media Group

<p style="text-align: justify;" align="justify">Już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.</p>

>

Zbliża się 11. edycja konferencji Havas Media Group, która w tym roku będzie skupiać się wokół zmiany w komunikacji, nie tylko marketingowej. W dobie transformacji digitalowej, na styku nowych technologii, narzędzi i przestrzeni komunikacyjnych marki staj? wci?ż przed nowymi wyzwaniami, aby angażować konsumentów i efektywnie przyci?gać ich uwagę. Zmianie ulegaj? również oczekiwania konsumentów wobec marek. Dlatego właśnie nowa komunikacja będzie tematem przewodnim Havas Media Group Conference. Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płyn?ce z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów s? również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniaj?cej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbęd? się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażuj?cego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie zwi?zany z technologi? voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.

Na zakończenie, wszystkich do działania nakręci Jurek Owsiak, a Manuel Hubauld z Universal Music opowie o angażuj?cej komunikacji marketingowej w obszarze muzyki. Zgromadzonych gości muzycznie pożegna występ Natalii Nykiel.

Tematem przewodnim naszej konferencji w tym roku jest zmiana. Zmiana, nie tylko w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim zmiana w dobie globalnej, digitalowej transformacji biznesu. Nowe narzędzia, technologie czy przestrzenie komunikacyjne powoduj?, że marki, marketerzy i specjaliści od komunikacji staj? przed trudnym wyzwaniem stworzenia jednego, sprawnie działaj?cego ekosystemu komunikacyjnego. Mam nadzieję, że nasi goście, rozmowy i wyst?pienia zainspiruj? wszystkich uczestników konferencji do tworzenia jakościowej komunikacji na miarę XXI wieku. Serdecznie zapraszamy! – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Konferencja Havas Media Group Are you ready to change? odbędzie się 23 maja 2018 r. w Hali Gwardii przy Placu Żelaznej Bramy 1 w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj: hmgc.pl

***

Havas Media Group – agencja specjalizuj?ca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodz? niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizuj?ca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwi?zania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystuj?cy siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwi?zania ł?cz?ce trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarz?dza Małgorzata Węgierek.

Dodatkowe informacje:

Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska(@)havasmg.com
Tel. 606  780  410

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin