Aktualności firm stowarzyszonych

Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze

<p style="text-align: justify;">Kamikaze dołącza do międzynarodowej grupy Altavia, która przejmuje udziały w tej polskiej agencji interaktywnej. Tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz - założyciele Kamikaze - pozostają jej głównymi zarządzającymi. </p>

>

- W ubiegłym roku obchodziliśmy 10. urodziny agencji i doszliśmy do wniosku, że nasz dalszy rozwój wymaga silnego partnera o międzynarodowym zasięgu działania. Altavia jest dla nas idealnym partnerem, m.in. poprzez zorientowanie na konsumenta, duże doświadczenie w retailu, dysponowanie własnymi badaniami nt. zachowań konsumenckich (ShopperMind, Barometer), co idzie w parze z naszymi kompetencjami i ambicjami  - mówi Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarz?dzaj?cy Kamikaze. -  Kamikaze, podobnie jak Altavia, specjalizuje się w komunikacji B2C i współpracuje z markami szerokiej dystrybucji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że mieliśmy okazję poznać się wcześniej, współpracuj?c przy działaniach dla L’Oréal Polska. Odpowiada nam również federacyjna natura grupy Altavia, oparta na dużej niezależności i samodzielności agencji w grupie”

Altavia Polska specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych dla czołowych międzynarodowych retailerów i marek, które pomagaj? dynamizować sprzedaż. Kompetencje całej grupy Altavia s? zorientowane na retail i konsumenta. W zakresie shopper marketingu jest jednym z licz?cych się graczy w skali globalnej. Grupa przechodzi obecnie intensywn? transformację, poszerzaj?c swoje kompetencje w obszarze digital – Kamikaze jest pi?t? agencj? digital przejęt? przez grupę Altavia w tym roku na całym świecie.

Altavia Polska oraz Ireneusz Laskowski obejmuj? 60 proc. udziałów, 40 proc. pozostaje w rękach założycieli agencji: Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza, którzy nadal będ? ni? zarz?dzać. Jest to zgodne z modelem działania Altavia Group na świecie. Agencja Kamikaze będzie działała wci?ż pod swoj? dotychczasow? nazw?.

Kamikaze to działaj?ca od 11 lat agencja digitalowa z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, L’Oréal Polska, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Stock, Agros Nova.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze

<p style="text-align: justify;">Kamikaze dołącza do międzynarodowej grupy Altavia, która przejmuje udziały w tej polskiej agencji interaktywnej. Tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz - założyciele Kamikaze - pozostają jej głównymi zarządzającymi. </p>

>

- W ubiegłym roku obchodziliśmy 10. urodziny agencji i doszliśmy do wniosku, że nasz dalszy rozwój wymaga silnego partnera o międzynarodowym zasięgu działania. Altavia jest dla nas idealnym partnerem, m.in. poprzez zorientowanie na konsumenta, duże doświadczenie w retailu, dysponowanie własnymi badaniami nt. zachowań konsumenckich (ShopperMind, Barometer), co idzie w parze z naszymi kompetencjami i ambicjami  - mówi Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarz?dzaj?cy Kamikaze. -  Kamikaze, podobnie jak Altavia, specjalizuje się w komunikacji B2C i współpracuje z markami szerokiej dystrybucji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że mieliśmy okazję poznać się wcześniej, współpracuj?c przy działaniach dla L’Oréal Polska. Odpowiada nam również federacyjna natura grupy Altavia, oparta na dużej niezależności i samodzielności agencji w grupie”

Altavia Polska specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych dla czołowych międzynarodowych retailerów i marek, które pomagaj? dynamizować sprzedaż. Kompetencje całej grupy Altavia s? zorientowane na retail i konsumenta. W zakresie shopper marketingu jest jednym z licz?cych się graczy w skali globalnej. Grupa przechodzi obecnie intensywn? transformację, poszerzaj?c swoje kompetencje w obszarze digital – Kamikaze jest pi?t? agencj? digital przejęt? przez grupę Altavia w tym roku na całym świecie.

Altavia Polska oraz Ireneusz Laskowski obejmuj? 60 proc. udziałów, 40 proc. pozostaje w rękach założycieli agencji: Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza, którzy nadal będ? ni? zarz?dzać. Jest to zgodne z modelem działania Altavia Group na świecie. Agencja Kamikaze będzie działała wci?ż pod swoj? dotychczasow? nazw?.

Kamikaze to działaj?ca od 11 lat agencja digitalowa z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, L’Oréal Polska, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Stock, Agros Nova.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin