Partnerzy

Akcja społeczno–edukacyjna „Żonkile”, kampanie „Niewidzialni” oraz „#Łapjaja” wśród zwycięzców IX edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><strong>3 lipca w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 19 kampaniom z 70 zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność. Wieczór uświetniły występy Marty Kossakowskiej „Mariki” i Włodka Paprodziada Dembowskiego. </strong></span></p>

>

Kampania „Niewidzialni” otrzymała nagrodę w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych. Projekt zrealizowany przez Agencję Walk dla Fundacji Kapucyńskiej jury doceniło za spójność, błyskotliwy pomysł i fantastyczn? kreację, a także umożliwienie odbiorcy wczucia się w to, czego doświadczaj? osoby bezdomne.  

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii Kampanie instytucji publicznych przyznano akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile” wykonanej przez Muzeum Żydów Polskich. Organizacja akcji opiera się na zaangażowaniu 1000 wolontariuszy, którzy w rocznicę wybuchu powstania, 19 kwietnia, przekazuj? przechodniom papierowe żonkile – symbol pamięci o powstaniu wraz z informacj? o tym wydarzeniu.  

W gronie zwycięzców znalazła się także kampania „#Łapjaja” przygotowana przez TWIN.digitalcollective+melting pot Strategic Collective. Projekt został doceniony przez jurorów za dobre i mocne hasło, dopasowany do grupy przekaz, formę i kanał oraz przełamywanie tabu.  

W kategorii Kampanie lokalne laureatem została kampania namawiaj?ca do adopcji starszych psów. „Chodź pójdziemy do ciebie” zrealizowana przez Kamila Kucia, Adriana Janisio oraz Macieja Cichosza,  

W tym roku zaobserwowaliśmy bardzo ciekawe zjawisko. Do tegorocznej edycji Konkursu zostały zgłoszone bardzo ciekawe kampanie w kategorii Akcje Społeczne. – mówi Paweł Prochenko Świadczy to o tym, że aby zrealizować kreatywna i ciekaw? akcję nie potrzeba ministerialnych budżetów. Oddolne inicjatywy nie s? owarowane żadnymi formalnymi ograniczeniami tak jak ma to właśnie miejsce w kampaniach instytucji publicznych, a ludzie pracuj? z potrzeby serca i wkładaj? cała swoja energię i kreatywność – dodaje.  

Podczas tegorocznej edycji bez statuetek wyszli twórcy kampanii zgłoszonych w kategoriach: Kampanie o tematyce ekologicznej oraz Kampanie 1%. W kategorii Kampanie zagraniczne nagroda powędrowała dla Fundacji 30 milions d/’amis za kampanię „Lui Ne Vous AbandonneraJamais” („On by cię nigdy nie porzucił”) przypominaj?cej o odpowiedzialności za zwierzęta domowe.  

Natomiast kampanie zgłoszone w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie” jak co roku nominowali internauci, oddaj?c głosy na portalu kampaniespoleczne.pl. Dalszej selekcji i wyboru nagrodzonych dokonali jurorzy. Ostatecznie statuetka przyznana została kampanii „Jest Akcja nie Wyrzucamy Jedzenia”, której celem było zmniejszenie ilości marnowanej żywności w restauracjach i jednocześnie liczby ludzi cierpi?cych codziennie z powodu głodu.  

Już dziś organizatorzy zapraszaj? do udziału w X edycji Konkursu, która ruszy w lutym 2018 roku.

Wszystkie szczegółowe informacje dotycz?ce wyników Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016 znajduj? się na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl oraz na portalu kampaniespoleczne.pl.  

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.  

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.  

Kontakt dla mediów:  

Lusia Żagałkowicz
Lusia@kampaniespoleczne.pl
22 616 12 17  

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2016  

www.konkurs.kampaniespoleczne.pl  

[nggallery id=106]

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Partnerzy

Akcja społeczno–edukacyjna „Żonkile”, kampanie „Niewidzialni” oraz „#Łapjaja” wśród zwycięzców IX edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><strong>3 lipca w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 19 kampaniom z 70 zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność. Wieczór uświetniły występy Marty Kossakowskiej „Mariki” i Włodka Paprodziada Dembowskiego. </strong></span></p>

>

Kampania „Niewidzialni” otrzymała nagrodę w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych. Projekt zrealizowany przez Agencję Walk dla Fundacji Kapucyńskiej jury doceniło za spójność, błyskotliwy pomysł i fantastyczn? kreację, a także umożliwienie odbiorcy wczucia się w to, czego doświadczaj? osoby bezdomne.  

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii Kampanie instytucji publicznych przyznano akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile” wykonanej przez Muzeum Żydów Polskich. Organizacja akcji opiera się na zaangażowaniu 1000 wolontariuszy, którzy w rocznicę wybuchu powstania, 19 kwietnia, przekazuj? przechodniom papierowe żonkile – symbol pamięci o powstaniu wraz z informacj? o tym wydarzeniu.  

W gronie zwycięzców znalazła się także kampania „#Łapjaja” przygotowana przez TWIN.digitalcollective+melting pot Strategic Collective. Projekt został doceniony przez jurorów za dobre i mocne hasło, dopasowany do grupy przekaz, formę i kanał oraz przełamywanie tabu.  

W kategorii Kampanie lokalne laureatem została kampania namawiaj?ca do adopcji starszych psów. „Chodź pójdziemy do ciebie” zrealizowana przez Kamila Kucia, Adriana Janisio oraz Macieja Cichosza,  

W tym roku zaobserwowaliśmy bardzo ciekawe zjawisko. Do tegorocznej edycji Konkursu zostały zgłoszone bardzo ciekawe kampanie w kategorii Akcje Społeczne. – mówi Paweł Prochenko Świadczy to o tym, że aby zrealizować kreatywna i ciekaw? akcję nie potrzeba ministerialnych budżetów. Oddolne inicjatywy nie s? owarowane żadnymi formalnymi ograniczeniami tak jak ma to właśnie miejsce w kampaniach instytucji publicznych, a ludzie pracuj? z potrzeby serca i wkładaj? cała swoja energię i kreatywność – dodaje.  

Podczas tegorocznej edycji bez statuetek wyszli twórcy kampanii zgłoszonych w kategoriach: Kampanie o tematyce ekologicznej oraz Kampanie 1%. W kategorii Kampanie zagraniczne nagroda powędrowała dla Fundacji 30 milions d/’amis za kampanię „Lui Ne Vous AbandonneraJamais” („On by cię nigdy nie porzucił”) przypominaj?cej o odpowiedzialności za zwierzęta domowe.  

Natomiast kampanie zgłoszone w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie” jak co roku nominowali internauci, oddaj?c głosy na portalu kampaniespoleczne.pl. Dalszej selekcji i wyboru nagrodzonych dokonali jurorzy. Ostatecznie statuetka przyznana została kampanii „Jest Akcja nie Wyrzucamy Jedzenia”, której celem było zmniejszenie ilości marnowanej żywności w restauracjach i jednocześnie liczby ludzi cierpi?cych codziennie z powodu głodu.  

Już dziś organizatorzy zapraszaj? do udziału w X edycji Konkursu, która ruszy w lutym 2018 roku.

Wszystkie szczegółowe informacje dotycz?ce wyników Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016 znajduj? się na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl oraz na portalu kampaniespoleczne.pl.  

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.  

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.  

Kontakt dla mediów:  

Lusia Żagałkowicz
Lusia@kampaniespoleczne.pl
22 616 12 17  

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2016  

www.konkurs.kampaniespoleczne.pl  

[nggallery id=106]

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.