Aktualności firm stowarzyszonych

Akcja ''Budget Cleaning'' firmy Sodexo

<p><span><span>Koniec roku za pasem, a w Twoim budżecie zostały niewykorzystane środki? Szukasz sposobu, żeby jeszcze w tym roku zoptymalizować koszty akcji marketingowych? Dołącz do akcji &bdquo;Budget Cleaning&rdquo; i efektywnie zarządzaj budżetem z narzędziami motywacyjnymi Sodexo Motivation Solutions!</span></span></p>

>

Przed końcem roku wiele firm przeprowadza podsumowania dotychczasowych akcji i wydatków marketingowych. Wtedy okazuje się, że w budżecie zostały niewykorzystane środki, które niestety przepadn? wraz z końcem roku. Na szczęście dzięki narzędziom Sodexo Motivation Solutions jest na to proste rozwi?zanie! Z myśl? o firmach, które szukaj? sposobu na skonsumowanie niewykorzystanego budżetu, wiod?cy dostawca motywatorów dla biznesu przygotował specjaln? ofertę pod nazw? „Budget Cleaning”.

„Koniec roku kalendarzowego stawia przed większości? firm dwa marketingowe wyzwania – przygotowanie świ?tecznych prezentów dla pracowników i partnerów biznesowych oraz podsumowanie dotychczasowych inicjatyw, także pod względem finansowym. Chc?c być dla naszych klientów nie tylko kontrahentem, ale przede wszystkim doradc?, przygotowaliśmy atrakcyjn? ofertę w obydwu tych obszarach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży motywatorów biznesowych i szerokiej ofercie narzędzi motywacyjnych nasi konsultanci szybko przygotuj? ciekaw? ofertę, która pozwoli zagospodarować niewykorzystane środki. Z punktu widzenia klienta taka inwestycja ma dwie zalety – pozwala unikn?ć strat w budżecie poprzez inwestycję w narzędzia, które można wykorzystać w przyszłorocznych projektach marketingowych.” – podsumował najnowsz? inicjatywę Beniamin Schön, Category Manager w segmencie Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions.

Oferta „Budget Cleaning” oparta została na najbardziej popularnych i efektywnych motywatorach biznesowych – Kartach Premiowych i Kuponach Sodexo Motivation Solutions. Doradcy Klienta chętnie dziel? się również swoj? wiedz? i udzielaj? porad, jak optymalnie zarz?dzać budżetem marketingowym od strony podatkowej. Działania w ramach „Budget Cleaning” wspiera kampania SEM.

Kupony Premiowe z 0% VAT
Kupony Sodexo Motivation Solutions od lat ciesz? się niesłabn?cym zainteresowaniem, spełniaj?c rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży. Od kwietnia 2011 roku Kupony s? jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwi?zań także pod względem podatkowym. Zgodnie z obowi?zuj?cymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług opodatkowaniu podlegać ma każde nieodpłatne przekazanie towarów, w tym również nagrody przekazywane w ramach działań promocyjnych. Zwolnione z VAT s? tylko próbki, prezenty o małej wartości i drukowane materiały reklamowe. Od tego przepisu jest jednak jeszcze jeden wyj?tek. W obecnym stanie prawnym opodatkowaniu nie podlega bowiem również przekazanie znaków legitymacyjnych, czyli wszelkiego rodzaju bonów i kuponów. Dlatego jeśli firma nie dysponuje dużym budżetem, ale z drugiej strony zależy jej na obdarowaniu uczestników programu lojalnościowego atrakcyjn? gratyfikacj?, warto zastanowić się nad zast?pieniem nagród rzeczowych bonami towarowymi, które pozwalaj? zaoszczędzić 23% budżetu marketingowego.

Nowoczesne przedpłacone Karty Premiowe
Karta Premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukuj?cych nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych. Zalet? Kart przedpłaconych jest możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne w przypadku wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane s? zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji Karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem, a każda następna transakcja wykonywana jest bezpłatnie. Dodatkow? oszczędności? jest także logistyka Karty - jej dostarczenie do odbiorcy jest szybkie, proste i tanie. Karta Premiowa Sodexo gwarantuje szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników. Produkt wydawany jest we współpracy z Bankiem BPH na platformie VISA, co gwarantuje dostęp do ponad 190 tysięcy punktów akceptuj?cych w całej Polsce, a także umożliwia realizację płatności w Internecie oraz wypłatę gotówki z bankomatów. Karcie towarzyszy bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty w PromoStrefie – sklepie internetowym dedykowanym użytkownikom Kart Sodexo. Z myśl? o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość personalizacji do potrzeb konkretnej firmy. Na Karcie Premiowej można umieścić dowoln? grafikę lub logotyp, zmieniaj?c j? w unikalny nośnik komunikatu reklamowego wspieraj?cego wizerunek nowoczesnej i otwartej na współpracę firmy.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin