Aktualności firm stowarzyszonych

Air France ponownie doceniony za relacje z klientem

<p style="text-align: justify;">Już drugi rok z rzędu linie lotnicze Air France zostały docenione za wysiłki w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientem, otrzymując pierwsze miejsce w testach konsumenckich we Francji*.</p>

>

Dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmuj?ce się doradztwem i analiz? rynku w relacji „firma – klient” – BearingPoint oraz Kantar TNS – rokrocznie przeprowadzaj? ankietę konsumenck? sprawdzaj?c zadowolenie z usług firm różnych branż. W opinii klientów, Air France zajmuje wiod?c? pozycję w sektorze transportowym, jeśli chodzi o wysiłki i inwestycje w relacje z klientem, za co linie otrzymały pierwsz? nagrodę we wspomnianym rankingu. Prestiżow? nagrodę w 13-tej edycji konkursu wręczył linii Minister Transportu i Gospodarki Francji. Przyznane wyróżnienie jest zwieńczeniem wysiłków wielu zespołów, aby każde doświadczenie i kontakt z firm? był dla klientów pozytywnym doświadczeniem. Przede wszystkim liczy się troskliwy i pełen uwagi stosunek w bezpośrednich relacjach z klientami, ale też wszelkiego rodzaju usprawnienia technologiczne i dbałość o zachowanie wysokich standardów.

„Przyjmuj?c t? nagrodę w imieniu Air France jestem niezmiernie dumna ze wszystkich oddanych pracowników naszej firmy, którzy każdego dnia z zaangażowaniem i należn? uwag? pomagaj? naszym pasażerom na każdym etapie ich podróży i służ? profesjonalnym wsparciem” - powiedziała Anne Rigail, Zastępca Dyrektora Wykonawczego ds. Klienta w Air France.

Starania i inwestycje Air France w relacje z klientem zostały docenione nie po raz pierwszy. W ubiegłych latach (2016, 2011, 2010, 2008 i 2007) pierwsza lokata Air France w rankingu wśród firm transportowych była efektem między innymi wprowadzenia wielokanałowej obsługi klienta, która jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę oraz digitalizacji usług z wykorzystaniem najnowszych technologii: np. aplikacje mobilne do zarz?dzania rezerwacj? lotnicz?, czy serwis Air France Connect.

*Ankieta przeprowadzona w 2016 roku przez dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmuj?ce się doradztwem i analiz? rynku w relacji „firma – klient” – BearingPoint oraz Kantar TNS na grupie 4000 konsumentów we Francji.

***

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracj? do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i trosk? o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworz? jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym i zajmuj? wiod?c? pozycję na rynku przewozów międzynarodowych w Europie. Grupa oferuje również transport towarów i usługi konserwacyjne dla lotnictwa. Obydwie linie dysponuj? potężn? siatk? poł?czeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. W 2017 roku, Grupa Air France, KLM wraz ze swoimi czteroma markami (Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Transavia i Hop! Air France), oferuje pasażerom poł?czenia do 328 miast w 118 krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty. W 2016 roku z jej usług skorzystało 93.4   mln pasażerów. Air France-KLM obsługuje do 2 200 lotów dziennie, a przeloty realizowane s? z lotnisk bazowych Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

Więcej informacji o Air France i aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924 839

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19