Aktualności firm stowarzyszonych

Air France modernizuje swoje kabiny na lotach na Karaiby i wyspy Oceanu Indyjskiego

Francuskie Linie Lotnicze Air France właśnie rozpoczynają modernizację swoich kabin w samolotach typu Boeing B777-300, które obsługują połączenia przewoźnika na wyspy w rejonie Karaibów i na Oceanie Indyjskim. Wnętrza wspomnianych samolotów, które zabierają na pokład 472 osoby w trzech klasach podróży – Ekonomicznej, Premium i Biznes, podlegają właśnie całkowitej metamorfozie. Nowe fotele i nowoczesny design w firmowej kolorystyce mają zagwarantować komfort według najwyższych standardów.

Pasażerowie mogą podróżować w zmodernizowanych kabinach już od 15 stycznia 2020 na trasie z Paryża do Pointe-à-Pitre na Gwadelupie oraz do Fort de France na Martynice (od dziś - 16 stycznia b.r.). W sezonie letnim w tym roku, w nowe kabiny Air France wyposaży samoloty latające wyspę Réunion. Do końca bieżącego roku, dzięki inwestycji 120 milionów euro, przewoźnik planuje zmodernizować  w sumie flotę 10 Boeingów typu B777-300. Instalacja nowych kabin będzie przebiegać stopniowo, a komfortem podróży w nowych wnętrzach będą mogli cieszyć się pasażerowie kolejnych „wakacyjnych” destynacji. Po francuskich wyspach: Gwadelupie, Martynice i Reunion, jeszcze w tym roku nowe wnętrza samolotów w Air France będą dostępne w drodze na wyspę Mauritius, do Hawany, Cancun, a także na Dominikanę (Santo Domingo i Punta Cana). Poza nowymi kabinami, na pasażerów Boeingów B777-300 czeka pokładowy internet. Do końca 2020 już cała flota francuskiej linii ma być wyposażona w sieć Wi-Fi. Wcześniej, w 2019 roku Air France rozpoczął stopniową modernizację kabin w innych maszynach w swojej flocie - piętnastu Airbusach A330, wykonujących loty na trasach międzykontynentalnych między innymi do Ghany do Seattle, Chicago i Dallas (USA), Accry (Ghana), Lagosu (Nigeria), czy Bengaluru i Delhi (Indie). Inwestycja kosztowała 150 mln euro.
 

Klasa Ekonomiczna

Co nas czeka w kabinie ekonomicznej? Pasażerowie w drodze na wakacje, będą teraz komfortowo podróżować w nowoczesnych fotelach, których ergonomiczne siedziska o szerokości 43 cm zostały wypełnione miękka pianką. Oparcie fotela odchyla się do 118 stopni i jest one miękkim, regulowanym zagłówkiem. Przy każdym fotelu  znajduje się indywidualny 11,6-calowy ekran o wysokiej rozdzielczości, słuchawki i port USB. Wymieniono również stoliki, które są teraz większe, dzięki czemu posiłki, czy praca podczas lotu mogą przebiegać w znacznie wygodniejszych warunkach. Całości dopełnia czerwony koc i kolekcja kolorowych poduszek w pięciu różnych wzorach inspirowanych symbolami graficznymi linii.

 

Kabina Premium Economy

Kabina Premium Economy została wyposażona w nowe fotele, które mają spełniać najwyższe standardy komfortu, oferując siedzisko o szerokości  48,8 cm i odchylenie oparcia do 130 stopni w ramach sztywnej obudowy fotela, dzięki czemu podróżni nie naruszają wzajemnie swojej prywatnej przestrzeni. Miękkie siedzenia posiadają specjalne, ergonomiczne wsparcie lędźwiowe, szersze niż dotychczas skórzane podłokietniki, dodatkową przestrzeń dla nóg, a także ruchome zagłówki i podnóżki. Otoczenie kabiny Premium obejmuje dodatkowo nowe schowki bagażowe, indywidualną regulowaną lampkę do czytania, podstawkę na tablet, gniazdko zasilania i dwa porty USB. Każdy klient otrzymuje słuchawki z redukcją szumów, aby cieszyć się szeroką gamą rozrywki dostępnej na indywidualnym ekranie HD o przekątnej 13,3 cala. A dla dodatkowej wygody, przy każdym fotelu znajduje się zestaw akcesoriów podróżnych w eleganckiej kosmetyczce, poduszka puchowa i miękki koc.

Kabina Biznes

Podróż w kabinie Business ma przebiegać w totalnym relaksie, dlatego nowy model fotela nie tylko jest niezwykle wygodny, ale posiada wyjątkowo elegancki design. Po całkowitym rozłożeniu fotela, pasażerowie mogą korzystać z prawdziwego łóżka o długości blisko 2 metrów, wyposażonego w prawdziwą kołdrę i miękką poduszkę. Dodatkowo teraz w panelu sterowania można wybrać opcję „relaks”, która automatyczne ustawia fotel w pozycji do wypoczynku. Dzięki rozmieszczeniu czterech siedzeń w  rzędzie w układzie 1 (okno) – 2 (środek) – 1 (okno), wszyscy klienci mają swobodny dostęp do przejść w samolocie Niezależnie od tego, czy podróżujemy sami, czy w towarzystwie, możemy dostosować otoczenie fotela według potrzeby, dzięki

zapewniającemu prywatność przesuwnemu panelowi oddzielającemu siedzenia, a aby mieć pewność, że załoga nie zakłóci nam snu, możemy użyć przycisku „nie przeszkadzać”. Z boku fotela pasażerowie mają do dyspozycji wygodne, indywidualne schowki z lustrem, na podręczne drobiazgi. Całkowicie nowy, bardzo szeroki ekran dotykowy HD o przekątnej ponad 18,5 cala jest wspomagany przez  wygodny, zdalny panel sterowania. Wyposażenie fotela obejmuje ponadto gniazdko elektryczne, dwa porty USB, indywidualne, nastrojowe oświetlenie wraz z lampką do czytania oraz wysokiej jakości słuchawki z redukcją szumów. Gościom klasy biznes załoga wręcza designerskie zestawy kosmetyków i akcesoriów podróżnych, którym linia nadaje nowy image co 6 miesięcy.

Szampan w drodze na wakacje

Podróżując wygodnie w nowych kabinach Air France na Karaiby lub wyspy Oceanu Indyjskiego, już w samolocie pasażerowie mogą spróbować smaków tropikalnych wysp. W menu spotkamy kreolskie akcenty, jak i dania inspirowane lokalnymi potrawami i przyprawami z Reunion czy Gwadelupy. Goście klasy Biznes i Premium  mogą wybierać z trzech kulinarnych propozycji, między innymi w wykonaniu  wielkich francuskich szefów kuchni, takich jak Marcel Ravin, czy Benoit Ventaux. Serwis pokładowy w klasie ekonomicznej obejmuje jeden pełny posiłek z dwoma daniami ciepłymi do wyboru, a na zakończenie podróży posiłek w praktyczniej formie „Bon Appétit”. Jest to  śniadanie lub przekąski, które można zjeść na pokładzie lub zabrać na wynos w specjalnej torbie. Posiłkom towarzyszy szeroki wybór napojów, francuskich win i szampanów serwowanych we wszystkich kabinach, a także drobne miłe akcenty jak odświeżające ręczniki rozdawane przed posiłkiem oraz tradycyjne francuskie cukierki, którymi załoga częstuje pasażerów na pożegnanie.

Podróż przez lotnisko Orly

 Podróżując liniami Air France do niektórych „wakacyjnych” destynacji, pasażerowie odlatują z lotniska Orly pod Paryżem. Między Orly, a głównym francuskim portem - Charles’a de Gaulle’a kursują regularne autobusy transferowe dla pasażerów zmieniających lotnisko (wymagany jest wcześniejszy odbiór bagażu). Z lotniska Orly, Air France oferuje loty do: Cayenne (Gujana), Fort-de-France (Martynika), Pointe-à-Pitre (Gwadelupa), St. Denis de la Réunion (Reunion), Nowego Jorku (JFK)* i Algieru (Algieria).

Nowy salon

Dla wygody klientów Air France, dziś w porcie Orly otwarto nowy salon lotniskowy. Elegancki salon o powierzchni 720 metrów kwadratowych może gościć jednocześnie 120 podróżnych i oferuje bezpłatny wstęp pasażerom klasy biznes lotów międzykontynentalnych Air France i posiadaczom kart Flying Blue Elite. Pozostali goście mogą korzystać z usług tej eleganckiej poczekalni za opłatą.** Co przygotowano dla odwiedzających? Przede wszystkim miejsca do relaksu, z wygodnymi, obszernymi fotelami, które rozlokowano w różnych konfiguracjach – na otwartej przestrzeni, co sprzyja relacjom towarzyskim, jak i w kameralnych „alkowach” – preferowanych przez gości poszukujących prywatności i spokoju. Jak na francuski salon przystało, oferta barowo-gastronomiczna jest bogata. Na gości czeka bar z szampanem, urządzony w stylu piwniczki bar dedykowany winom, a także specjalny mobilny bar z rumem, który ma dać klientom przedsmak karaibskich koktajli, których niebawem spróbują w oryginale na wakacjach. Akcenty kreolskiej kuchni znajdziemy też w szerokiej ofercie dań i przekąsek. W salonie można też skorzystać między innymi z kabin prysznicowych, wygodnych miejsc do pracy i firmowego sklepu z akcesoriami podróżnymi.

*Loty do Nowego Jorku odbywają się także z głównego paryskiego lotniska Charlesa de Gaulle’a (CDG)

**Za wstęp do poczekalni  (w ramach dostępności miejsc) można zapłacić podczas rezerwacji biletu, w kiosku samoobsługowym i w recepcji salonu, przez stronę i aplikację mobilną Air France.

***

AIR FRANCE

AIR FRANCE, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracją do świadczenia usług zgodnie
z najwyższymi standardami i troską o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji,
w Europie i na świecie.

AIR FRANCE KLM 

Więcej na temat...AIR FRANCE i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym o globalnym zasięgu – Grupę AIR FRANCE KLM. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu ze swoich lotnisk bazowych w Europie. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów.  W 2019 roku, Grupa AIR FRANCE KLM oferuje pasażerom połączenia do 312 miast w 116  krajach, dysponując flotą 550 samolotów.  W ubiegłym roku z jej usług skorzystało 101,4 mln pasażerów podróżując poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, z których obie linie wykonują dziennie do 2300 lotów.

Do AIR FRANCE KLM należy wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący 15 mln członków.

AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta Air Lines i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 275 lotów dziennie między Europa a USA. Linie AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 14,5 tys. lotów dziennie, do 1150 miast, w 175 krajach.

Więcej informacji o AIR FRANCE i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i  www.klm.pl.  Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Plewczyńska

Agencja No-Name PR

e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com

Tel. 536 924 839

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP